خودروهای هیوندای قبل از محصولات سایر کمپانی ها به اندروید اتو مجهز می شوند
اندروید اتو که در حدود یکسال پیش معرفی شد تلاشی محسوب می گردد از جانب گوگل برای آوردن قابلیت های تلفن های هوشمند به خودروها، آنهم به صورتیکه امکانات مذکور کمترین حواس پرتی ممکنه را ...
اندروید اتو که در حدود یکسال پیش معرفی شد تلاشی محسوب می گردد از جانب گوگل برای آوردن قابلیت های تلفن های هوشمند به خودروها، آنهم به صورتیکه امکانات مذکور کمترین حواس پرتی ممکنه را برای رانندگان ایجاد کنند.
از ابتدای سال جاری سیستم یاد شده بر روی برخی از ابزارهای مسیریابی شخص ثالث ارائه شد، ولی از امروز کمپانی هیوندای تصمیم گرفته تا آن را به صورت رسمی در یکی از محصولات خودش یعنی سوناتا ۲۰۱۵ عرضه نماید.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
نمایندگان رسمی و فروشندگان خودروی یاد شده می توانند اتومبیل ها را از امروز به اندروید اتو به روز رسانی نمایند و این در حالیست که صاحبان ماشین مورد بحث برای اینکه قادر گردند خودشان این آپدیت را صورت دهند باید تا تابستان سال جاری منتظر بمانند.
اندروید اتو همانند یک رابط کاربری پیاده سازی شده بر روی سیستم مسیر یابی موجود در خودروهای سوناتا ۲۰۱۵ عمل نموده و قابلیت هایی همانند نقشه گوگل، جستجوی صوتی گوگل، ارسال و دریافت پیغام، دریافت و برقراری تماس صوتی و امکان گوش دادن به پادکست ها و موسیقی از طریق اپ های شخص ثالث را فراهم می آورد.
برای استفاده از آن نیز لازم است یک تلفن هوشمند دارای اندروید آب نبات چوبی به پورت USB تعبیه گشته در اتومبیل متصل گردد و سپس شما می توانید گزینه های مورد نیاز خودتان را از طریق نمایشگر لمسی سیستم مسیریابی یا دکمه های موجود بر روی فرمان انتخاب و کنترل نمایید.
کمپانی هیوندای اعلام نموده سایر مدلهای تولیدی اش نیز در طول سال جاری از قابلیت بهره گیری از اندروید اتو بهره مند خواهند شد. این شرکت همچنین تعهد کرده که به زودی پشتیبانی از CarPlay اپل را هم مهیا نماید.
گوگل تا کنون با بیش از ۳۰ کمپانی خودروسازی به منظور ارائه اندروید اتو به کاربران وارد همکاری گشته و احتمالاً در آینده ای نزدیک شاهد ارائه ی این پلتفرم بر روی گستره بسیار وسیع تری از اتومبیل ها خواهیم بود.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
واقعا بعضیا رو ادم میبینه تو این سایت حالش بهم میخوره البته بعضیا:'(
نمی دونم این شخص MR.M چقدر جلزو ولز می کنه !!!
عزیزم یه سرچی توی (گوگل نه) توی موتور جست و جوی اپل (که نداره) بکنی متوجه می شی که اولین بار خودرو های هوشمند رو گوگل توسعه داد - اخه خیلی جالبه MR.M به خودش هم مثبت می ده
بروز رساني را يادم رفت ! فكر بكن خودرو نو خريدي سال بعد بروز رساني نشود ! :D
فيل شيلر خطاب به گوگل خواهد گفت :
از گوگل متشكريم :D
گوگل چه بر سر تو اورده که ایجور کینه ازش داری و عقده ای شدی و خودتو خالی میکنی ای رفیق :)
خودروي اندرويدي چيست ؟!
بعضيها روت ميكنندش و شتاب و دقت خودرو بالاتر ميرود !
بعضيها زياد برنامه ريختند كه الآن در بين ما نيستند !!(مرده اند )
بعضيها هم ماشينشون را از راه دور دزديدن بهشون تسليت عرض ميكنيم
بعضيها هر روز ظاهر خودرو را عوض ميكنند !
و در آخر بعضيها به خودرو وسايلي اضافه كردند كه پرواز ميكند
هي من ميخوام هيچي نگم نگو كرم از خود گوگل هست :D
باز اپل يك غلطي كرد و بقيه ...
خوب راحت ميشود كنفرانس بعدي گوگل را هم پيش بيني كرد با نگاه كردن به كنفرانس اپل :D
فردا شايعه بشه اپل شورت هوشمند قراره بسازه سامي جون ٦ ماه بعد از شايعه در حال فروشش هست :D
چقدر خوب میشه انشاالله ما هم صبر میکنیم تا 1 قرن دیگه تا با پراید کلش بازی کنیم
خوب هر شخص در حد توانايي خودش از وسايل استفاده ميكنند
به شما خودرو بدند ميشيني توش كلش بازي ميكني
خوب شد روشنم كردي با كي طرفيم
اگه بیاد کلاج و ترز رو تحریم میکنه فقط گاز تازه اونم باید روت باشی
:D
نه ديگه ! موقع ترمز گرفتن ميگه فعلا صبر كنيد پردازنده مشغول تنظيم دما است !
موقع گاز دادن لگ پيدا ميكنه ! دير گاز ميخوره !! بدتر از خودروي توربو :D
بعد يكهو از راه دور كنترا ماشين را دستشون ميگرن چون يك برنامه مخرب نصب كردي
:D
و همچنان اینجا 1 و 2 ایربگ آپشن محسوب میشه !!! البته اینجا جدیدا برا خودروی لوکسشون دنا و اینا ضبط ها USB هم میخوره اشتباه نشه