ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا مایکروسافت قصد تولید موبایلی با نمایشگر خمیده را دارد؟

ویندوز ۱۰ برای موبایل در پاییز امسال آماده می شود به احتمال زیاد مایکروسافت همزمان با ارائه آن به بازار، پرچمدار های جدیدی را نیز به خانواده موبایل های لومیا، خواهد افزود. اما آیا ممکن ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۸ خرداد ۱۳۹۴  |  ۱۴:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

ویندوز ۱۰ برای موبایل در پاییز امسال آماده می شود به احتمال زیاد مایکروسافت همزمان با ارائه آن به بازار، پرچمدار های جدیدی را نیز به خانواده موبایل های لومیا، خواهد افزود. اما آیا ممکن است این پرچمداران با نمایشگری خمیده عرضه شوند؟

به تازگی تصویری در اینترنت منتشر شده که شیشه نمایشگر یک موبایل ویندوزی را با خمیدگی ها در کنار آن، به تصویر می کشد.

در پایین این شیشه نمایشگر، نام نوکیا به چشم می خورد؛ لذا به نظر می رسد این قطعه متعلق به یکی از محصولاتی باشد که بخش موبایل نوکیا قبل از پیوستنش به مایکروسافت، مشغول کار بر روی آن بوده است.

نوکیا پیش از این نیز در لومیا ۱۰۲۰، از شیشه گوریلا گلس 2.5D استفاده کرده بود که در کناره ها از خمیدگی اندکی بهره می برد. حال باید منتظر ماند و دید که آیا میراث این موبایل ساز فنلاندی، توسط مایکروسافت برای پرچمداران جدید مورد استفاده قرار خواهد گرفت یا خیر.

به طور مشخص می توان گفت که مایکروسافت نیاز به عرضه پرچمدارانی شاخص دارد تا بتواند همزمان با ارائه ویندوز ۱۰، خونی تازه را در بخش موبایل خود به جریان درآورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • آوش

    امیدوارم بهترین هایه 2015 ماله مایکروسافت باشه
    :HAPPY:

  • arwp

    من که فقط منتظرم ببینم مایکروسافت برای پرچمدارش سنگ تموم میذاره یا نه اگه نه که دیگه واقعا بهم ثابت میشه ویندوز موبایل کمترین اهمیتو واسته مایکروسافت داره :(
    :microsoft:

    • Divan Greedy (thankyouaj)

      ؟؟؟ کل برنامه ها redesign شدن / قابلیت کوانتینیوم / عوض شدن زبان طراحی / برنامه های universal و .... دیگه می خوای برات چی کار بکنه ؟؟؟ درضمن مشخصات سخت افزاری شایعشون اومده بیرون

  • JimLi

    چه حس خوبیه اونا که تا دیروز فیلم بازی میکردن امروز چهره ی واقعیشون معلوم شده

  • عـــامـروفـسـکی

    هیییییی نوکیا از کجا فکرش صفحه نمایش خمیده بوده آلوپ جان به زمین گرم بخوری

  • آقای استیون "کاپیتان" جرارد

    عالی!
    نوکیا کلا قبل پیوستنش به مایکروسافت برنامه های خوبی داشت ولی یهو تصمیم به فروش گرفت.
    اون لومیا 1030 که متوقف شد رو یادتون بیاد.

  • TROOL

    عکس دیگه ای ندارین !
    این الان دقیق معلومه گوشه هاش مثه ایفونه یا نوت اج؟

    • SAEED DASTMARD

      برو منبع شاید داشته باشن

  • SAEED DASTMARD

    امیدوارم موفق بشه با این ترفند سهمش بیشتر شه✔

  • Siamak Gol

    میلاد جان؟
    کجایی بابا.. صبحونت تمام؟ میتونی با ایفونت موقع صبحانه خوردن کامنت بدی هااا!
    اخه این یکی از نوآوری اپله...‌کامنت و صبحانه رو با هم از نو آفرید...
    .
    بیا باهم در باره ی ایده های جهان شمبولت حرف بزنیم....

    • SAEED DASTMARD

      داش امیر میتونی یه مقدار سنجیده تر حرف بزنی صورت خوبی نداره سیامک حالا یه چیزی گفته ها واسه چند تا برند به جونهم بیوفتین شاهکاره.

    • عـــامـروفـسـکی

      دادا بیخیال دیگه ، به نظرتون کمی زیاده روی نمیکنید میلاد که از نارنجی کامنتاش همینجور بوده شما دقیقا چرا ؟

      • عـــامـروفـسـکی

        کسی گفت درسته ؟
        چرا همه خودشونو پیامبر میدونن و با عصای موسی سعی در هدایت بشریت دارن، میگم میلاد از نارنجی کامنتاش اینجور بوده تغییر هم نکرده تو یا هزارتای دیگه هم با تیکه انداختن بهش نمیتونید تغییرش بدید پس چرا دوس دارید اینجور کامنت بدید ، بسه خود پیامبر پنداری

      • Juan Rodriguez

        جدا از کامنتهای افراطیش و مخالفت همیشگی من با کامنتهاش یه جورایی دوستش دارم. بیاید آدمها رو اونطوری که هستن قبول کنیم.

        • Siamak Gol

          اگه هر کسی یه اخلاق اشتباه داشته باشه... باید پذیرفت؟ سنگ روی سنگ بند نمیشه...
          آدما اصلاح میشن... بهتر نیست سعی کنیم اصلاحشون کنیم تا اینکه اشتباهاتشون رو بپزیریم؟
          پدیرفتن اشتبا یعنی من هم دارم اشتباه‌میکنم...

      • kamyab98

        نارنجی یه سیستمی داشت کامنت ترول ها تو ۲ دقیقه پاک میشد
        یدونه از اون سیستم ها اینجا هم بزارن خیلی خوب میشه ^.^

    • SAEED DASTMARD

      :-)

مطالب پیشنهادی