شرکت ایران اچ پی واحد خدمات پس از فروش را برای پشتیبانی از محصولات HP راه اندازی می کند
همزمان با برگزاری نمایشگاه خدمات پس از فروش و ارتقاء رضایت مندی در مصلی تهران، شرکت فالنیک پذیرای جمعی از خبرنگاران بود تا به بهانه حضور در این نمایشگاه در یک نشست خبری دور هم ...
همزمان با برگزاری نمایشگاه خدمات پس از فروش و ارتقاء رضایت مندی در مصلی تهران، شرکت فالنیک پذیرای جمعی از خبرنگاران بود تا به بهانه حضور در این نمایشگاه در یک نشست خبری دور هم جمع شوند.
شرکت فالنیک در سال 1380 با نام تجاری ایران اچ پی به ثبت رسیده است. این شرکت به صورت تخصصی بر روی محصولات HP در ایران فعالیت دارد و دستگاه هایی از جمله پرینتر و سرورهای HP را در بازار ایران عرضه می کند.
اکنون این مجموعه، واحد جدید خدمات پس از فروش خود را همزمان با نمایشگاه خدمات پس از فروش افتتاح کرده است. به گفته مدیران ایران اچ پی، این مرکز تلاش می کند در کمترین زمان ممکن مشکلات مشتریان را رفع نماید و نارضایتی آن ها را به حداقل رساند.
در این مراسم همچنین درباره کارت های گارنتی جعلی که با نام ایران اچ پی در بازار توزیع شده است، توضیحاتی به خبرنگاران داده شد. مشتریان می توانند برای تشخیص کارت اصلی از جعلی به سایت iranhp.ir مراجعه کنند و شماره سریال کالای خریداری شده را وارد نمایند. همچنین بر روی کارت های اصلی، هولوگرام و برچسب های شرکت به عنوان نشانه اصل بودن کارت وجود دارد.
بنابر اعلام مسئولین ایران اچ پی، این شرکت خدمات گارانتی خود را برای کالاهای HP خریداری شده از دیگر شرکت ها نیز ارائه می دهد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
ولی من یک لب تاپ اچ پی خریدم بهمن 93 باطریش یک سال نشده کارنمی کنه
لپ تاپ و پرینترم اچ چیه .
پرینترم که فکر کنم مال شش سال پیشه یک بار هم چیزیش نشده تا حالا .
لپ تاپم هم مال دو سال پیشه که دو ملیون خریدمش تا الان هم چیزیش نشده .
محصولات اچ پی واقعا کیفیت خوبی داره و برا یک عمره !
پرینتر های hp که بهترین محصولشه
من 5 ساله لپ تاپ hp 4520s رو هم دارم , فقط تنها خرجی که گذاشت , یک کابل فلت بود که 50 تومن خرج گذاشت ولی با این همه فشاری که روشه و شب تا صبح روشنه حتی باتریش هم مثل روز اوله و راضیم ازش و بخوام مدل جدید ارتقا بدم و بخرم هم باز همین hp میخرم البته پولی ندارم و فکر کنم حالا حالا هم دستم شکنجه میشه این لپ تاپ بدبخت :)
دقیقا منم یه ProBook 4520s دارم مال ۵ سال پیش(۲۰۱۰) مرگ نداره این دستگاه،بدنه آلومینیومی قهوه ای رنگش هنوزم مثل روز اولشه خط هم نمیوفته.۲۴ ساعتم روشنه،جالبیش اینجاست فقط ۸۰۰ تومن خریدمش یه کیفم داشت در حالی که یه وایو خریدیم همون موقع ۲۳۰۰ الان در ب داغونه.
همین امروز از دی جی یه پرینتر سفارش دادم ..... بین hp و Epson مونده بودم !!! البته که hp هم قیمتش مناسب تر بود هم کاراییش ....
تا وقتی که خود شرکتها تو ایران حضور نداشته باشن وضع خدمات پس از فروش همینه
تا به حال محصول اچ پی نداشتم...
اما...
بهترین خدمات پس از فروشی که تجربه کردم ال جی بود...
واقعا کارشون عالیه.. احساس میکنی واقعا گارانتی وجود داره!!!!
مدیا وردازش..
.
هی.... انسانیت... به دنبالتم.. وایسا... ناراحت نشو..
hp یکسری از محصولاتش حرف نداره مثله پرینتر هاش واقعن این پرینترهاش مرگ ندارن خرابی تو وجودشون نیست
البته تجربه ها متفاوته!