ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اولین تصویر از کنترلرهای جدید اکس باکس وان منتشر شد

مایکروسافت قصد دارد کنترلرهای اکس باکس وان را از این پس با تغییر سخت افزاری قابل توجهی به بازار عرضه کند. البته این تغییر در ارگونومی کنترلر تغییری ایجاد نمی کند و صرفا مربوط به ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۹ خرداد ۱۳۹۴  |  ۱۶:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

مایکروسافت قصد دارد کنترلرهای اکس باکس وان را از این پس با تغییر سخت افزاری قابل توجهی به بازار عرضه کند. البته این تغییر در ارگونومی کنترلر تغییری ایجاد نمی کند و صرفا مربوط به اضافه شدن یک ویژگی حیاتی است: پورت 3.5 میلی متری.

این مسئله به قدری حائز اهمیت بوده که مایکروسافت تصمیم دارد از تاریخ 8 ژوئن به بعد، تمامی کنسول ها را به انضمام کنترلرهای جدید به بازار بفرستد و بیش از ده میلیون کنترلر فروخته شده روی کنسول ها را فراموش کند. جک 3.5 میلی متری به گیمرها اجازه می دهد هدست ها و هدفون های خود را مستقیما به کنترلر متصل کرده و صدای بازی را از طریق آن دریافت کنند.

تا به حال غیر از اضافه شدن پورت 3.5 میلی متری برای دریافت خروجی صدا، تغییر دیگری در این مدل از کنترلر گزارش نشده و به نظر نمی رسد واقعا تغییری صورت گرفته باشد. کنترلر اکس باکس وان به شکلی دوست داشتنی کامل است.

تصویری که در بالا می بینید را وبسایت اتریشی LIBRO منتشر کرد و لحظاتی بعد نیز البته آن را از حذف نمود. البته شاید کنترلرهای جدید طرح ساده مشکی رنگ داشته باشند اما طرح استتاری فوق هم جذابیت بصری خاص خود را دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • مرتضی توسلی

    خداییش تو طراحی سونی را تو جیب میزاره...یه نگاه به باندل witcher3 بندازید...شاهکار طراحی لامصب...

  • Saeid hm

    قشنگ بنظر میان بجای اینکه بخاد خیلی شلوغش کنه همینو تا جای ک میتونه پایدار و خوش دست کنه بهتره

  • رضا

    ندیده بودم. کنترلهای R و L رو از اون حالت برآمده درآورده. تو حالت برآمده زیاد که بازی کنی انگشت درد میشی. این باید خیلی خوب باشه.

    • Divan Greedy (thankyouaj)

      خدایی خیلی باحاله کامنتت / هنوزم حالت برامده هستن بایدم اینجور باشه

      • رضا

        من فکر کردم عقل داشته لمسیش کرده. نگو از این عرضه ها نداره.

        • R3D

          اون وقت یه Aim Down کردن اسنایپر میشه عذاب دو عالم پروفسور.
          اگر اینجوری که شما میگی بود دستش به مفتم نمیرزد چه برسه به بهترین کنترلر.

          • R3D

            شما تا حالا کنترلر استیم ماشین رو دیدی؟اون استیک هاش لمسیه.بازخورد خوبی نداشت کنترلش.چون دقت و راحتی کار با همین آنالوگ ها بیشتره.
            ازتون بابت اون حرفم عذر میخوام.

          • رضا

            خوب من نمیدونم مدرک دانشگاهی شما چیه با همون صداتون کنم ولی اگه ویدئوهای تکنولوژی فورس تاچ رو دیده باشی به نظر من باید بشه رو یه سطح خاص این کار رو کرد. من گفتم ندیده بودم و تو لحظه اول فکر کردم چنین کاری کرده و اشتباه کردم.

        • Divan Greedy (thankyouaj)

          خوب کنترلر 360 و ایکس باکس وان تغییر کرده / متن رو بخون تنها تغییر سوکت 3.5 میلی متری با دسته اورجینال ایکس باکس وان تفاوت دیگه ای نداره

        • Divan Greedy (thankyouaj)

          خخخخخخ اخرین بار کی بازی کردی ؟؟؟ استاد اعظم همه کنترل ها اینطورین یه جور استاندارده هم برای بازی سازها هم برای جامعه گیمر ها

          • رضا

            هرهرهر. سه چهار روز پیش رو ۳۶۰ بچه ها assassin creed rogue بازی کردم. الان یه تعداد عکس از زاویه های دیگه ازش دیدم. به نظر ارتفاعشون رو کم کرده. یگرد ببین تغییراتش چیه به ما هم بگو.

  • Divan Greedy (thankyouaj)

    این مدل limited edition شکلش رو می گم / E3 امسال می ترکونه کلی بازی انحصاری درجه یکی توی راهه / یه شایعه اومده می گه مایکروسافت بازی کنسل شده silent hills رو داره انحصاری می کنه برای ایکس باکس

    • A.R.T

      خبری واسه پی سی گیمینگ نداره مایکی؟
      اون وعده ها کجاست که میگفت وان پلتفرم:( بازی اکس باکس نمیاد برای ویندوز؟

      • Divan Greedy (thankyouaj)

        اون وعده ها هنوز سرجاشه بزار E3 شروع بشه / برای مثال چند وقت پیش اعلام شد fable legends هم برای پی سی می یاد هم ویندوز در ضمن بازی های پی سی هم می یان برای ویندوز

    • Divan Greedy (thankyouaj)

      امسال حسابی منتظر halo 5 , fable legends , rise of tomb raider با فورزا موتور اسپورت 6 بعدش phantom dust , scalebound با crackdown البته امسال هیچ بازی به پای halo نمی رسه برای مثال halo 4 روز عرضه اش 3 میلیون فروخت فقط روط عرضه اش / قبلنم گفتم الانم می گم بازی سال یا halo 5 یا Witcher 3

  • steve

    باحاله از شكلش خوشم امد ولي اگه خودم بخوام كنسول بازي بگيرم بشخصه ps4رو انتخاب ميكنم_________خيلي مطلب مونده بازم خواستم يه خسته نباشيد به تيم ديجياتو بگم

  • TROOL

    سوال
    عین همین قابلیت رویه دسته پلی استیشن 4 نیست؟

    • R3D

      خوبه حالا PS 3 همینم نداشت همش بولوتوث بود اونوقت 360 هم بلوتوث داشت هم جک.
      از طرفی فرورفتگی های استیک هم سونی تازه تو PS4 گذاشت و 3 نداشت.

      • TROOL

        حقیقتن امیر حسین جان من اولین باره که PS4 خریدم از گذشتشون اطلاع ندارم
        بحثی هم دربارشون ندارم :-D
        تو خودت سلطان GAME ای

    • kavehd2

      اره داره خیلی هم جالبه این قابلیت

      • TROOL

        من گفتم PS4 خیلی خوبه
        کامنت یهو پرید

مطالب پیشنهادی