ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

در جستجوی خویشتن؛ معرفی بازی Nihilumbra

بازی پلتفرمر فکری Nihilumbra حدودا سه سال پیش برای سیستم عامل iOS عرضه شد و در آن زمان با استقبال گرمی از سوی گیمرها و منتقدین مواجه گشت. استقبال از این بازی به حدی بود که ...

امین بیگ‌زاده
امین بیگ‌زاده منتشر شده در ۱۰ خرداد ۱۳۹۴  |  ۱۹:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

بازی پلتفرمر فکری Nihilumbra حدودا سه سال پیش برای سیستم عامل iOS عرضه شد و در آن زمان با استقبال گرمی از سوی گیمرها و منتقدین مواجه گشت.

استقبال از این بازی به حدی بود که نسخه هایی از آن برای ویندوز، مک، لینوکس، PS Vita و Wii U هم عرضه شد و حالا پس از مدتی طولانی، نوبت به کاربران پرشمار اندروید رسیده تا گیم پلی ناب آن را تجربه کنند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

"پلتفرمر فکری" برای کسانی که تجربه بازی کردن عناوینی مثل Braid و Machinarium را دارند، واژه آشنایی است. معمولا بازی های این سبک دارای گیم پلی طولانی هستند، صبر و شکیبایی بالای گیمر را می طلبند و نیازمند حرکات حساب شده از گیمر برای پیش روی هستند.

Nihilumbra هم از این قاعده مستثنی نیست. در بازی شما کنترل کاراکتری با نام "Born" یا متولد شده را بر عهده دارید، کسی که نمی داند چگونه و از کجا به وجود آمده و حالا در دنیای عجیب Nihilumbra به جستجوی هویت واقعی اش می گردد.

screen520x924 (2)

Nihilumbra بیش از ده ساعت گیم پلی دارد که همین ارزش تکرار آن را بسیار بالا برده. در طول بازی با معماها، موانع و دشمنان ریز و درشتی مواجه می شوید که راه رد شدن از آنها، استفاده از رنگ ها برای تغییر فیزیک اشیاست.

در هر قسمت از بازی به شما اجازه استفاده از رنگ مشخصی داده می شود که هر یک رفتار زمین را به نحوی تغییر می دهند. مثلا در تصویر بالا، رنگ سبز در اختیار Born قرار داده شده. با نقاشی کردن دیوار به رنگ سبز با لمس صفحه، خواهید دید که گلوله های تیربار با برخورد به قسمت سبز رنگ کمانه کرده و به دشمنان می خورند.

screen520x924

کل بازی به همین شکل دنبال می شود و هیچ وقت به طور مستقیم با دشمنان روبرو نخواهید شد، بلکه باید با هوش و تدبیر و استفاده از رنگ ها آنها را پشت سر بگذارید.

گفتنی است که در Nihilumbra دو نوع سیستم کنترل برای کاربر در نظر گرفته شده، یکی استفاده از دکمه های لمسی است و دیگری استفاده از حسگر ژیروسکوپ برای جابجایی.

برای هر چه بیشتر لذت بردن از بازی، توصیه می کنیم که حتما هدفون به گوش بگذارید و با موزیک فوق العاده آلوارو لافوئنته در مراحل پیشروی کنید. نسخه PC این بازی بی نظیر را می توانید به قیمت 7.99 دلار از استیم، نسخه iOS را با قیمت 2.99 دلار از آیتونز و نسخه اندروید را به رایگان از گوگل پلی دریافت کنید.

Nihilumbra

Nihilumbra

سازنده: BeautiFun Games قیمت: نسخه اندروید رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید، ویندوز، مک و لینوکس حجم: 278 / 251 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • عـــامـر

    انقد از این بازیا که تمرکز میخواد برای اینور پریدن و اونپر پریدن بدم میاد که نگووو وای که اصلا راوانمو خراب میکنه

  • حمید

    کلن دیجیاتو در کلش اف کلنز افتتاح شد.نیم ساعت دیگه وار استارت میکنیم.
    digiato با پرچم ابی....منتظر حضور گرمتان هستیم.

  • SAEED DASTMARD

    3 شنبه یه امتحان در پیش دارم نابودم کرده✔
    خیلی خوشحالم این بازی برای اندروید ریپلیز شده رفت برای دان✔

  • TROOL

    # سوتابایت
    در جوابت بگم که من روز24 که دیجیاتو افتتاح شد فرداش25 ثبت نام کردم با پروفایل EBI همونی که دیروز کامنت گذاشت
    اره
    اون پروفایل مال من بود دادمش به داش ابراهیم و چون روم نشد بهش بگم پروفایلو بده اخه ارزشی نداشت یکی دیگه با اسم TROOL ساختم
    اگه به روز ثبت نامه که واقعن بحث بی فایده ایه چون اولین کامنتت 28 اردیبهشته منو تو از اولش بودیم
    دشمنی رو بزار کنار من حتی دلم واسه دشمنام هم تنگ میشه

    • A.R.T

      عباس جان کامنتی دارم در حال انتظار!

      • TROOL

        واسه من خیلی جالبه که یه آدم فحاشی میکنه کامنتش در کمتر از 3 دقیقه {اونم بدون پروفایل} تایید میشه چه در پست های قدیمی چه در پست های جدید ولی مال تو ..............
        آدم هر شکی داشته باشه , واقعیه درسته

    • A.R.T

      داداش یه سری حرفا هست که دوست ندارم بیارمشون وسط از اونا فاکتور میگیرم چون دعوا میشه و دوستی ها میریزه اما
      شما از همون اول که اومدی انگار به ما منت میذاشتی با کامنت ها و به بهانه ی اینکه مثلا رنک سایت میره بالا روزی چندصد تا پیام و مثبت به خود و مثبت با اکانت فیک میدادی و... که من اصلا باش مشکل ندارم. شما حق داری هر کار میخوایی بکنی.
      فقط نکته ای که هست اینه که شما هم یه کاربر بیشتر نیستی و اینکه مثلا بگی سایت مدیونته و یا اینکه جلوی ترول ها رو میگیری یکم مسخرست فکر میکنم تمومش کنی بهتره :) نهایت چیزی که با این اکانتها و امتیازات بدست میاد دوستیه
      دوست عزیز :)

      • TROOL

        1حرفت کاملا درسته
        اون مساعلی هم که وسطای جملته خوب واسه سوتا توضیح نوشتم مجبور بودم در مقابل منفی خوردن مقاومت کنم{کسی دیگه ای باعث شد که من خودمو خراب کنم البته ebi امار طرف رو واسه من دراورد 1 نفر نبودن چند نفر بودن یعنی چند ip بود} 3هزار امتیاز داشتم صبح از خواب بلند شدم دیدم شده 100 چجوری باید جبرانش میکردم چاره ای نبود!
        هیچوقت منت نزاشتم سر کسی سایت مال من نیست صاب داره و

        • TROOL

          2
          من از رویه عشق خیلی کارها کردم واسه سایت ولی کدوم کاربر دید؟!
          الان اصلن میگم هیچ کاری من واسه این سایت نکردم
          ebi اعصابش خورد بود یه چیزی گفت اصلا فکر کنید همش دروغه
          هیچوقت منت سر کسی نزاشتم
          گناهم این بود که عاشق سینه چاک بودم همین
          از این به بعدم واقعن از این عشق سرد شدم اصلا دیگه برام این سایت با بقیه فرقی نداره انگار یه سطل آب بریزی رو اتیش
          دمت گرم که هنوز یکی هست بگه دوست عزیز
          عاشقتم

          • A.R.T

            بقول خودتون فدا مدا!:)
            کبریتو بزن آتیشو روشن کن که تابستون کوتاهه! خرداد اومد بازم

    • سوتابایت منتظر...

      دشمن ! جدی این کلمه رو درست نمی دونم ! فقط یه سری عقایدت اذیتم می کنه که سعی می کنم ازشون فاصله بگیرم ! توهین نکنم! همین !

      • TROOL

        عزیز من اینکه یه موضوعی رو 10 بار چماق میکنی میکوبی به سر من
        پس این چیه
        عوض کردن نگاه و شخصیت من !
        یا
        کوبیدن شخصیت من !
        به من فحاشی میشه میای میگی از آلات موسیقی طنز ساخته
        زیر هجمه منفی ها بودم در برابرش مقاومت کردم گفتی به من که متقلبی مگر من به تو ایمیل ندادم بابت این موضوع؟
        و خیلی چیز های دیگه اولین و اخرین مورد رو نوشتم
        اگه دشمنی نیست پس چیه رفاقته !
        یعنی این رسمشه

        • سوتابایت منتظر...

          1. اجازه کوبیدن شخصیت هیچ کسی تا حالا به خودم ندادم !! اگرم شده ببخشید !!
          2. همیشه یه صفری وجود داره !! رابطمون فکر کنم اون صفرس ! نه یک و نه منفی یک !!
          3. ایمیلی نگرفتم!!
          4. منم یه زمانی ترول بودم اما ...!
          5.جواب بقیه موارد رو قبلا دادم!
          6.دیگه کشش نده ! یا ایمیل بده ممنون !!!

          • سوتابایت منتظر...

            احتمالا یکی دیگه اشتباهی جای من بوده ! همچین ایمیلی اصلا نگرفتم !!
            vamirreza@yahoo.com
            چکم کردم والا چیزی نبود !!
            5. گفتم به خودت مثبت نده ! همین ! که دیدم بی تاثیر حرفم!
            6. پس بزاریم خونه خوب بمونه ;)

          • TROOL

            1قبول
            2 هم قبول
            3 دیگه قبول نیست/بهت ایمیل ندادم که فلان کاربرها دارن بهم منفی میدن شما که به مانی نزدیک هستین بهش بگین یه کاری کنه دست از سر کچل ما بردارن؟بهت نگفتم که پروفایلها رو بگین خصوصی کنن دهن منو کتلت کردن؟ همون ایمیل رو به عامر هم دادم هم تو و هم عامر جواب دادین و گفتین که با مانی صحبت میکنین حتی عامر گفت مانی هنوز جواب نداده
            4یادمه
            5 تو همونا بود که شخصیت کوبیدی
            6 هیچوقت کشی وجود نداشت چون تو یه خونه بودیم

  • خودشیرینوفسکی

    به نظر بازی خوبی میاد بعدا دانلود میکنم ببینم چطوره سپاس فراوان از دیجی عزیز

  • kamyab98

    This item cannot be installed in your device's country
    :(

    • kamyab98

      اقا دهنم سرویس شد هر کاری کردم فهمید از ایرانم... کچ و دیتاشو پاک کردم با Airplane مود رفتم باز میفهمه از ایرانم نه میتونم از gifts سامسونگ برای گوشیم استفاده کنم نه برم گوگلی پلی درست حسابی ... :(

      • kamyab98

        حالا که بازیو ریختم بالا نمیاد فقط یه صفحه سیاه میاره :/ خدایا منو بکش

  • Mehdi_Ostad..Just Sony

    کلا بازی برا وقت تلف کنه هیچ فایده ای هم نداره
    ببینید اگه کسی در روز فقط 10 تا کلمه انگلیسی یاد بگیره و در دفتری یادداشت کنه و اونو همبشه با خودش ببره براش عالی میشه
    اگر کسی در هفته ده تا کلمه انگلیسی یا هر زبانی یاد بگیره در هفته میشه 70 کلمه و در ماه میشه 280 کلمه و در سال 3360 کلمه یاد میگیره و اونوقت میشه پروفسور زبان های خارجه!!!!

    • borna_talebi

      والا من اونقدر که بازی ها و سریال ها به یادگیری زبان کمک کرد، کلاس زبان و فلش کارت نکرد!

    • Mr. Nick

      به جنس بازی بستگی داره به نظر من خیلی هم خوبه/ افراد خیلی با سوادی هم دیدم از بازی سبک و غیر وقت گیر لذت میبرن
      .
      درباره یادگیری هرچی از من بی سواد نصیحت سعی کن بصورت درگیرانه با موضوع باشه و مناسب با علاقت/ نه جسته گریخته (لغتی)
      .
      مثلا انگلیسی از متنی که موضوعش دوست داری
      برنامه نویسی موقع کــــد زدن برنامه که دوست داری
      DB موقع..............
      .
      بازی ، عشق , دوست داشتن ، موسیقی ، شوخی و.....قسمتی از زندگی هست.خیلیم لذت بخش

    • Divan Greedy (thankyouaj)

      به قول معروف / ایا مشکل جوانان ما زبان انگلیسی ندونستن انهاست ؟؟ یعنی این همه گیمر که وجود دارن فقط وقت تلف می کنن ؟؟

      • kamyab98

        په نه په دارن به علم بشریت می افزاین :D

        • Divan Greedy (thankyouaj)

          بازی مثل فیلم و سریال می مونه می تونیم داستان های خوب و زیبایی ازشون یاد بگیریم /

          • kamyab98

            همشون بیشتر جنبه ی تفریحی دارن ولی واسه خوده من فیلم های زیادی بوده که تغییرم داده ولی بازی چون زیاد نمی کنم نظری ندارم

مطالب پیشنهادی