سونی به پشتیبانی ضعیف پلی استیشن 4 اقرار می کند
اندرو هاوس، مدیر جهانی برند سرگرمی های سونی در حضور سرمایه گذاران این شرکت اعترافات تلخی در مورد پلی استیشن 4 و پلی استیشن ویتا داشت و حقایق را برای آن ها شرح داد. پس ...
اندرو هاوس، مدیر جهانی برند سرگرمی های سونی در حضور سرمایه گذاران این شرکت اعترافات تلخی در مورد پلی استیشن 4 و پلی استیشن ویتا داشت و حقایق را برای آن ها شرح داد.
پس از اعلام تاخیر در عرضه Uncharted 4: A Thief's End و عرضه بلادبورن، تقریبا سونی هیچ مهره بزرگ دیگری برای سال 2015 ندارد. اندرو هاوس نیز در جلسه اخیر سونی که با حضور سرمایه گذاران برگزار شد رسما اعلام کرد لاین آپ سونی برای سال 2015 اندکی خالی است.
وی می گوید سونی امید دارد با وجود بازی های بزرگ ناشران شخص ثالث این خلا را جبران کند. اعتراف صریح دیگر هاوس در مورد پلی استیشن ویتا و ویتا تی وی بود. وی علنا و بی پرده در جلسه گفت این دو پلتفرم در خارج از ژاپن طرفداری نداشته و از دور خارج محسوب می شوند. البته سخنگوی سونی در اصلاح سخنان هاوس گفت، منظور سخنان مدیر سرگرمی های سونی ورژن های قدیمی کنسول ها بوده و منظور ورژن های جدید نیست. به هر حال، هاوس به اصلا ماجرا اشاره کرده و ارسال اصلاحیه کمکی به وضع حال فروش ویتا در خارج از خاک ژاپن نمی کند.
اندرو هاوس در نهایت به آخرین نسخه از بازی استریت فایتر اشاره کرد که در انحصار کنسولی پلی استیشن 4 است و همچنین بار دیگر یادآور کرد که کنسول سونی با همین وضعیت وخیم بازی های انحصاری توانسته رتبه اول فروش را در سراسر جهان کسب کند و پرفروش ترین کنسول بازی تاریخ سونی باشد. باید دید سونی چه برنامه هایی برای جلب رضایت مشتریان در E3 2015 دارد. مایکروسافت برای آخر سال اکس باکس وان برنامه های ویژه ای دارد در حالی که سونی تقریبا با دستی خالی به جنگ هیلو و لارا کرافت می رود.
برای مطالعه اخبار بیشتر در مورد E3 2015، روی تصویر زیر کلیک کنید. زمانبندی کنفرانس های E3 نیز در این پست قابل مشاهده است.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

اون خبر هک پی اس 4 تو برزیل چی شد !؟
آیا قرار هست بازی های کپی شده این گیم اجرا شه !؟
یعنی از کسانی که دنباله این اخبار رو میگیرن میخوام بدونم
هنوز برنامه ای برای کپی خور کردن PS4 نیومده !؟
ممنون بابت پاسخوگویی
این خبرا چرت و پرت رو باور نکن رفیق
هک بشه چیکار.
نمیدونم چرت و پرت هست یا درست
ولی خود دیجیاتو این مطلب رو پست کرده بود:
http://digiato.com/article/2015/05/15/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%B2%DB%8C%D9%84-%D9%85%D8%AF%D8%B9%DB%8C-%D9%87%DA%A9-%D9%BE%D9%84%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86-4-%D8%B4/
از این مدیر ها خیلی خوشم میاد به نقطه ضعفشون و اشتباهاتشون اقرار میکنن و شروع به درست کردنش میکنن.
شركت با اصالتي مانند سوني بهتر است از صد تاشركت دزدي مثل سامسونگ كه مال خري هم بلده
شركت با تكتولوژي بالا كه اشتباه كرد با سامسونگ همكاري كرد و پتنتهاش دزدي شد توسط همين شركت سرطاني سامسونگ
http://appleinsider.com/articles/15/05/30/google-io-2015-sets-up-a-low-bar-for-apples-wwdc-to-leap
Google I/O 2015 = WWDC 2014
هر كي باور نداره متعصبي بيش نيست
http://appleinsider.com/articles/15/05/30/google-io-2015-sets-up-a-low-bar-for-apples-wwdc-to-leap
سونی داره اشتباه میکنه حداقل امسال باید 2 تا دیگه انحصاری خوب بده بیرون ولا از قافله عقب میمونه
حالا ببین اگه دست پر بیاد چی میشه :D
سونی همیشه بهترین انحصاری ها رو داشته شک نکنین تا یه سال دیگه باز هم بهترینا رو معرفی میکنه
خب سونی قرار بود امسال عنوان بزرگ آنچارتد را آماده کنه که متاسفانه تاخیر خورد واسه 2016
سایلنت هيل هم که فعلا منتفی شد و اونجوری شد.و اینا یکم برنامه های سونیو بهم ریخت. اما با این حال اوردر، بلادبرن و گاد اف وار ریمیستر شاید برای امسال کافی باشه.
پس با این حال بازم خوب کار کرد. البته خلا یه ریسینگ خوب احساس میشه و درایو کلاب 2014 اون چیزی نبود که انتظار داشتیم و چیزی دووم نیاورد!
از طرفی عناوین مولتی پلتفرم بسیار خوبی مثل ویچر، بتمن، مورتال کامبت و.. هم توی 2015 عرضه شدند (البته بتمن بزودی) که باعث میشه کمبود های احتمالی انحصاری را فراموش کنیم.ولی بازم میگم مشکلی نیست سونی چون انتظارات ازش فوق العاده بالاست اینجوری گفته وگرنه 2016 عین بمب میترکه..
دوست عزیز فک نکنم the order عنوان خوبی بوده باشه ک بخواد خلا گیم های بزرگ سونیو پر کنه
عنوانی ک مجموعا 7 ساعت هست و و طبق گفته گیم اسپات کلا 4 ساعتش گیمپلی هست و بقیه سینماتیک و دکمه زنی های ابکی بدرد یه گیمر هاردکور نمیخوره خودتونم میدونید فک کنم
امسال سال بازی های قشنگی هست بدون انحصاری هم میشه ساخت وقتی ک متال گر و بتمن و ویچر بیان :)
شما order رو خودت بازی کردی؟نمیگم اون سایتا اشتباه میگن ولی اگه order تخفیف بخوره من به شخصه حتما میخرمش!!شما برو گیمپلی بازی رو چند دقیقشو نگاه کن اطمینان دارم بدت نمیاد!
نمیخوام اغراق کنم ولی حداقل 30 باری صفر تا صد gow 3 رو بازی کردم ولی بازم میخوام خریداریش کنم برا ps4!!
یه چیز دیگه:
در مورد driveclub دقیقا همون بلایی سرش اومد ک سر unity اومد!!شما این مقالرو مطالعه کن:
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-driveclub-revisited-is-dynamic-weather-a-game-changer
مطمئن باش اگه این بازی الان منتشر میشد میترکوند!حیف ک سرش عجولانه تصمیم گیری کردن!!حتما هم یه دلیلی داشتن براش!
در مورد ۲۰۱۶ بهتر نیست الان هیچی در موردش نگیم؟؟شما میدونی چند تا ip جدید قراره معرفی بشه تو e3؟؟
در مورد ریمیستر هم واقعا حستون میگیره بشینید بازی سال 2001 رو بازی کنید؟؟هر چقدر هم ک خوب باشه!!من بازیای جدیدی ک منتشر میشنو نمیرسم کاملشون کنم اونوقت بیام بازی 15 سال پیشو انجام بدم!!واقعا حستون میگیره؟؟؟؟؟؟؟؟ :-!
فعلا خالیه. 2014 که پر بود. ایشالا 2016 که میترکونه. منکه بخاطر گرن توریزمو میخام ps4 بخرم