از نیمه شعبان کافه بازار طرح «برنامه رایگان روز» را اجرایی می کند
این روزها کمتر کاربر ایرانی پیدا می شود که بر روی تلفن هوشمند اندرویدی خود اپلیکیشن کافه بازار را نصب نداشته باشد و از آن برای تامین نیازهای نرم افزاری موبایلش بهره نگیرد. قشر گسترده ...
این روزها کمتر کاربر ایرانی پیدا می شود که بر روی تلفن هوشمند اندرویدی خود اپلیکیشن کافه بازار را نصب نداشته باشد و از آن برای تامین نیازهای نرم افزاری موبایلش بهره نگیرد.
قشر گسترده ای از اپهای ارائه گشته در مارکت یاد شده رایگان هستند، اما تقریباً ۳۱٪ آنها محصولاتی به حساب می آیند که فرد برای تهیه کردن شان لازم است هزینه ای را متقبل گردد.
چنانچه کاربر کافه بازار باشید به یقین از بین اپ های مورد بحث مواردی را دیده اید که نظرتان را جلب کرده اند ولی به دلایل مختلف از خریدشان چشم پوشی نموده اید.
در همین راستا قرار است از نیمه ی شعبان و به مناسبت همین عید خجسته، به مدت محدود و طی طرحی جدید، هر روز یکی از اپ های غیر رایگان به شکل انتخابی و البته کاملاً مجانی در اختیار عموم قرار گیرد.
برای طرح مذکور که عنوان «برنامه رایگان روز» را به خود اختصاص داده اپلیکیشن هایی که از نظر کیفیت، کاربرد و استقبال کاربران در زمره برترین ها هستند توسط یک تیم تخصصی انتخاب می گردند و به مدت ۲۴ ساعت امکان دانلود رایگان شان فراهم می شود.
بد نیست طی این روزها سری به کافه بازار بزنید، شاید شانس با شما یار بود و اپلیکیشنی که مدت ها در فکر خریدش هستید را توانستید به صورت مجانی دریافت نمایید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
لطفا از مارکت های غیررسمی مثل بازار استفاده نکنید چون ویروسین و از مارکت های رسمی موبایلتون مثل پلی استور و اپ استور استفاده کنید
سلان ببخشید چجوری میشه ادم برنامشو به بازار پیشنهاد بده تا بزارتش تو قسمت برنامه رایگان روز؟
لطفا نسخه کامل برنامه پولی " تبديل گفتار به متن فارسی+مترجم صوتی" را برای دانلود به ایمیلم ارسال نمایید
خیلی نیاز دارم
منتظرم
ممنون
الان یه سوال:این طرحش تا ابد هست یا فقط چند روزه؟
کافه بازار با اون کارای .....
خیلی وقته از دیوایسام حذف شده ....
جوری سورس عوض میکنن بیا و ببین ..
کلا هیچ وفت با جاسوس و جاسوسی حال نکردم ...
جناب بازار مردم برنج میخورن کیلویی7تومن حالیشونه چی کاره ای
حیا کن
یه روش خوب برای اینکه گوگل پلی به عنوان امریکایی بشناسه، معرفی کنید لطفاً..
پیشاپیش از شما سپاسگزارم
شما دو تا اکانت جیمیل تو گوشی بزن
بعد چیزشکنو روشن کن برو پلی استور
از سمت چپ بکش یه نوار باز میشه توش اکانتو عوض کن
یه ارور میده تایید کن
تمام
بدون نیاز به پاک کردن دیتا و کش
راسته میگن بازار ، ویروس داره ؟
تازگی ها شنیدم کی لاگر داره !
راسته ؟
در هر حالت از بازار متنفر ام :D
منتظرم Android M نسخه نهاییشم که بیاد بعد شروع کنم به بستن permission برنامه ها، از جمله بازار چون با اینکه به نظر میاد بازار از گوشی جاسوسی نمی کنه ولی شخصا احساس بهتری پیدا می کنم ضمن اینکه یه سری از permission ها برای قابلیت هایی استفاده میشن که من ازشون استفاده نمی کنم.
در حال حاضر فقط از پلی استور استفاده می کنم و هر وقت که به یه برنامه ایرانی احتیاج داشتم سریع بازار رو نصب میکنم و بعد دانلود برنامه، بازار رو پاک می کنم.
کسانی که توسعه دهنده نیستند شاید ندونند
این کافه بازار یکی از دزدترین سرویس های ایرانی هست
که داره با فشار اوردن روی توسعه دهنده ها کارش رو جلو میبره
همه توسعه دهنده ها بدون استثناء منتظر هستند تا یه سرویس همه گیر جدید بیاد از دستش راحت بشن
جنایتهایی که تا حالا انجام داده: سهم نجومیش در درآمد اپلیکیشن (38 درصد که 8 درصدش مالیاته (یعنی توسعه دهنده داره مالیاتش رو میده)) - گرفتن حق استفاده از سرویس های شرکت های دیگه که خودش هم اونا رو داره مثلا استفاده از پرداخت درون برنامه ای هر شرکتی غیر از خودش ممنوعه توی بازار - سخت گیری های بعضا بی مورد و ...
کافه بازار رو فقط به یه علت نصب کردم. برای دسترسی به برنامه های لازم ایرانی همین و بس و گرنه هر چی بخوام از پلی استور دانلود می کنم.