لینک های مربوط به +Google در حال حذف شدن از صفحات گوگل هستند
گوگل پلاس زنده است. این جمله ای بود که Bradley Horowitz (که اکنون شبکه اجتماعی ersatz را رهبری می کند) هفته پیش و قبل از کنفرانس توسعه دهندگان گوگل، در مصاحبه ای به Steven Levy (نویسنده سایت medium) ...
گوگل پلاس زنده است. این جمله ای بود که Bradley Horowitz (که اکنون شبکه اجتماعی ersatz را رهبری می کند) هفته پیش و قبل از کنفرانس توسعه دهندگان گوگل، در مصاحبه ای به Steven Levy (نویسنده سایت medium) گفته بود.
وی در این مصاحبه اعلام کرد که نشانه های مبنی بر زنده بودن این شبکه اجتماعی اکنون بیش از هر زمان دیگری است.
اما شواهد خلاف چنین عقیده ای را نشان می دهند، چرا که لینک های مربوط به شبکه اجتماعی مذکور امروز شروع به حذف شدن از بخش های مختلف اکوسیستم گوگل کردند.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
تا پیش از این اگر به صفحه اصلی گوگل می رفتید لینکی به صفحه گوگل پلاس شما وجود داشت که اکنون دیگر مشاهده نمی شود، چنین لینکی در جیمیل نیز دیگر قابل مشاهده نیست. البته نام کاربر کماکان در محل خود باقیست اما از لینکی برای دسترسی به پروفایل در این صفحه اجتماعی خبری نیست.
حالا دیگر برای رفتن به گوگل پلاس باید روی آیکون apps در کنار نام کاربری کلیک کرده و از طریق منوی کشویی باز شده وارد این سرویس اجتماعی شد (لینک به اپلیکیشن تازه و جذاب Photos هم در همینجا قرار دارد).

لازم به ذکر است که در پیگیری رسانه ها یکی از سخنگویان گوگل با ارسال ایمیلی کوتاه چنین پاسخ داد: «امروز ما برای ساده سازی محیط کاربری، به انجام برخی تغییرات در نوار بالایی صفحه اصلی گوگل دست زده ایم.»
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
فقط محیط کاربری سایت هاشون رو بر اساس بازخورد کاربرا تغییر دادن. این که دلیل نمیشه گوگل پلاس داره میره.
ضمن اینکه به نظر میاد گوگل از اینکه کاربرا نگران share شدن فعالیت هاشون در گوگل پلاس هستن باخبر شده. چون بعد از اومدن گوگل پلاس این نگرانی برای خیلی ها پیش اومد.
الان فقط گوگل داره سعی می کنه چنین حسی رو از کاربراش دور کنه و افراد حس نکنن هرچیزی که دارن تو جیمیل میبینن یا تو گوگل جستجو می کنن تحت یه "شبکه اجتماعی" هست.
الان دور دوره شبکه های اجتماعی ساده و نوآورانه مثل اینستاگرام و توییتر هستش تا فیسبوک و گوگل پلاس. هرچند هنوز نمیشه مرگی برای این وب سایتهای پیچیده با میلیونها مشترک متصور شد
من که فعلا تنها شبکه ای که توش خیلی فعالم اینستاگرام هست. قبلش معتاد فیسبوک بودم (چن سال پیش) ولی حالا نه! اصلا حسش نیست هی VPN روشن کنم و برم کلا پر از خز و خیل شده :| اینستاگرام هم دارن خراب میکنن!
خلاصه من امروز صب دقیقا قبل از دیدن این خبر متوجه شدم دیدم عه پ چرا اسمم به صورت هایپر لینک نیست! بعد حالا اینو خوندم.
تنها شبکهای که «هنوز» خوب مونده توییتره؛ اونم که چند وقته واس ثبتنام شماره میخواد و پیششماره ایران رو هم نداره :|
تا فیسبوک و توییتر هستن من نیازی به گوگل پلاس نمی بینم مخصوصا که سرعتش خیلی کمتره
همچنین ایرانی های کمتری توش هستن
همچنین افراد مشهور بیشتر تو این دوتا هستن تا گوگل پلاس
مرگ تدریجی یک رویا
من یه انجمن به اسم خلاقیت توی گوگل پلاس دارم با حدود 33600 عضو که روزانه افزایش پیدا میکنه . شاید پلاس به اندازه فیسبوک طرفدار نداشته باشه ولی طرفدارای خودش رو داره
از حق نگذریم اپلیکیشن گوگل+ طراحی خیلی قشنگی داشت؛ یه مدت فقط به خاطر طراحیش نصبش کرده بودم و توش گشت و گذار میکردم اما دیگه حوصلم سررفت، پاکش کردم :/
دادا چرا ميميري نمير :~|
شاید چیزی هست و شما خبر نداری داداش
من عاشق گوگل پلاسم و صد برابر فیسبوک برام ارزش داره
خداکنه گوگل تعطیلش نکنه
کاربراش با فرهنگن و مثه فیسبوک چرت و پرت نمیذارن توش
دیجیاتو تو رو هر کی دوس داری این مشکل لاگین شدن رو حل کن،از سایتی مث شما بعیده یه مشکل کوچیک دو روز ادامه داشته باشه