ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

طبق گزارشات، سونی در حال تولید مدل های جدید پلی استیشن 4 است

کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده آمریکا، دو سند مربوط به تصدیق مدل های جدید پلی استیشن 4 را منتشر کرده که در آن ها به مدل جدید کنسول با هارد یک ترابایتی اشاره شده. البته ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۱۳ خرداد ۱۳۹۴  |  ۱۵:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده آمریکا، دو سند مربوط به تصدیق مدل های جدید پلی استیشن 4 را منتشر کرده که در آن ها به مدل جدید کنسول با هارد یک ترابایتی اشاره شده. البته بعید به نظر می رسد که سونی بخواهد مدل کنونی را (که تصویر آن را در بالا می بینید)، به هارد یک ترابایتی مجهز کند.

اطلاعات منتشر شده این طور می گویند که مدل های جدید کم مصرف تر خواهند بود. این دو مدل با نام های CUH-1215A و CUH-1215B نسبت به مدل های کنونی 20 ولت برق کمتری مصرف می کنند و شدت جریان کمتری هم وارد دستگاه می شود.

jpg

CUH-1215A همانند مدل های کنونی هارد 500 گیگابایتی خواهد داشت و CUH-1215B برای کسانی است که 500 گیگابایت راضی شان نمی کند و به 1 ترابایت فکر می کنند.

طبیعتا این ورژن ارزان قیمت تر از مدل پیشین خواهد بود و سونی می تواند به ازای 400 دلاری که مصرف کنندگان می پردازند، حاشیه سود بیشتری داشته باشد. احتمال رونمایی از مدل های جدید در E3 2015 بالاست و زمانی ماجرا جذاب تر می شود که سونی از نام اصلی پروژه مرفیوس هم پرده بردارد و اطلاعات بیشتر از آن منتشر کند.

برای مطالعه اخبار بیشتر در مورد E3 2015، روی تصویر زیر کلیک کنید. زمانبندی کنفرانس های E3 نیز در این پست قابل مشاهده است.

E3Banner

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • .mehdi_logoz

    بچه ها تو رو خدا اگه کسی به هر شکلی اطلاعی از هک شدن این کنسول داره بهم بگه...تو شادیاتون جبران میکنم!

    • kavehd2

      هک نشده

  • kavehd2

    دوستان آپدین 4.75 برای ps3 اومد ... دانلود کنید

  • محمد

    مانی یه قسمت همسریابی هم بزنه این سایت کامل میشه. چون شعارش زندگی در کنار تکنولوژی هست. تکنولوژی که هست ولی زندگی نیست.

  • iPooya

    لامصب نیا ! من رفتم ps4 خریدم چرا باید دستگاهم زود قدیمی بشه ؟

  • Siamak Gol

    در مورد دو پست قبل یه چیزی بگم ...
    یه دفاعی از دل بکنیم.........
    کیبرد دل خیلی وقته این شکلیه... مال خودشه... چیز خاصی هم نیست کسی بخاد از روی کسی ورداره... خیلی عادیه... اما خب گفتم که دل خیلی وقته بیشتر کیبرداش همین شکلیی ان...

    • A.R.T

      اره... همه چی خیلی عادی و مناسبه اما یکم فاصله ی کیبرد از طرفین و سایز ترکپد ادم رو بسمت لپتاپ‌دیگه ای‌میبره. اما واقعا چیزی نیست که بگیم کپیه!

      • Siamak Gol

        اره خیلی معمولیه...
        همون فاصله هم چیز خاصی نیست...
        کپی اونه که خودش باشه!
        این در حد الهام‌هم نیست....
        شانسیه.......

  • maket_bivatan

    دوست دارم بخرم ps4 اما شرایطش محیا نیست
    بشینم خونه بازی کنم باباه بیاد بگه بچه شدی :-D
    راستی الان چنده؟

    • Hossein

      الان حدودا ۱ میلیون و ۳۰۰ هستش
      البته باندل های مختلفش گرونترون اما ارزش خرید داره واقعا

    • Moazez

      خب یه تبلت xperia z3 compact بگیر با ریموت پلی بازی کن.

    • آیییخم و خونواده گلکسی s6 ( اسکی از آیفون و z3 )

      من بابام مشکلی نداره
      مامانم گاهی بازی کردنی میگه ما دنبال زنیم برات تو دنبال بازی خجالت بکش یه کنم :))
      این مادر پدرا خیلی باحالن هیچی ندارم دارن دنبال زن میگردن :|

  • amir hosein

    سونی مثل هیچ کدام

  • Divan Greedy (Aj Lee)

    بیشتر شدن حافظه رو به شدت قبول دارم ، داخل ایکس باکس وان کمی حافظه دارم هی باید یکی رو پاک کنم تا یکی دیگه نصب کنم / البته مدل advance warfare ایکس باکس وان حافظه 1 ترابایتی داشت / ای کاش امسال مدل black ops 3 رو هم بزنن

    • kavehd2

      خوب اگه هارد 2.5 اینچی هست (که حتما هست) میتونی 1 ترابایت بخری تعویضش کنی ...
      ps4 میدونم ساپورت میکنه و به راحتی میشه تعویض کرد ایکس باکس نمیدونم

    • آیییخم و خونواده گلکسی s6 ( اسکی از آیفون و z3 )

      دیوان ؟
      یه دختر آمریکایی برام پیدا کن ما هم بیایم اونور :(

      • maket_bivatan

        بذار اول خودش آره :-D

        • آیییخم و خونواده گلکسی s6 ( اسکی از آیفون و z3 )

          خودش هر روز تو لاس وگاس آره :D

          • maket_bivatan

            هر روز نه :-D

      • Siamak Gol

        منم میخام...
        دیوان تو اونجایی... یه دختر خوب تو سانفرانسیسکو بگرد پیدا کن.... شاغل باشه... خوشکل باشه.... سر سفره پدر مادر بزرگ شده باشه...
        بلوند نباشه...
        یه چیزی تومایه های کارداشیان...

        • maket_bivatan

          یه وخت کاردیشان تو گلوت گیر نکنه :-D

        • آیییخم و خونواده گلکسی s6 ( اسکی از آیفون و z3 )

          اول من زنبیل گذاشتم

          دیوان واس من اتفاقا بلوند باشه ولی زیاد رنگ پریده نباشه

          از اینایی که صورتشون پر جوشه هم نباشه :D

          خلاصه دمت گرم پیدا کن بخدا بزرگترین ثواب عمرتو میکنی :(

          • .mehdi_logoz

            اقا یه دستیم به سر ما بکشین خداییش!

  • مرتضی توسلی

    اسلیم هم خواهد احتمالا،طبق شایعات از لیتیوگرافی ۲۰nm در ps4 و از لیتیوگرافی ۱۸ یا ۲۰ نانومتری در xone...

    • Divan Greedy (Aj Lee)

      نه هنوز زوده واسه اسلیم

      • مرتضی توسلی

        داداش ایکس وان که تائید شده...گفتن شاید آخر امسال بیاد....

        • Divan Greedy (Aj Lee)

          مطمئنی ؟؟ کی اعلام کردن ؟؟

          • مرتضی توسلی

            خیلی وقته اعلام شده...فکرکنم amd اعلام کرده بود که به فناوری ساخت تا ۱۸ نانومتری پردازنده های‌جگوار رسیده...

مطالب پیشنهادی