ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وبلاگ نویسی زنده دیجیاتو: کنفرانس WWDC 15 [لغو شد]

به روز رسانی: متاسفانه علی رغم تمامی تدابیر اندیشده شده فشار بالای موجود بر روی سرورها و برخی مشکلات دیگر سبب گشتند نتوانیم وبلاگ نویسی زنده را ادامه دهیم. از این بابت از شما خوانندگان ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۱۸ خرداد ۱۳۹۴  |  ۲۱:۰۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

به روز رسانی: متاسفانه علی رغم تمامی تدابیر اندیشده شده فشار بالای موجود بر روی سرورها و برخی مشکلات دیگر سبب گشتند نتوانیم وبلاگ نویسی زنده را ادامه دهیم. از این بابت از شما خوانندگان گرانقدر دیجیاتو طلب پوزش داریم و دعوت به عمل می آوریم تا اخبار را به صورت لحظه به لحظه از طریق پست هایی که در صفحه اصلی سایت منتشر می شوند دنبال نمایید. 

تیم کوک امشب ساعت ۲۱:۳۰ در طبقه دوم ساختمان Moscone West در شهر سان فرانسیسکو بر روی صحنه خواهد رفت تا با توسعه دهندگان و علاقه مندان به برند اپل به گفتگو پرداخته و آنها را در جریان جدیدترین دستاوردهای نرم افزاری شرکتش قرار دهد.

دستاوردهایی که البته قرار نیست با تفکر مدیر عامل پیشین همخوانی داشته باشند. پس از عرضه آیفون های جدید در ابعاد و اندازه بزرگ تر از ایده آل های استیو جابز، اکنون تا دقایقی دیگر شاهد رونمایی از دومین خود-باوری تیم کوک در مدیریت اپل خواهیم بود. اهالی کوپرتینو بر خلاف میل موسس، می خواهند سرویس استریم موسیقی با قابلیت خرید اشتراک ماهانه خود را راه اندازی نمایند و برای تحقق اهداف بلندپروازانه شان، حتی گفته شده که در اقدامی تعجب برانگیز و برای اولین بار، سرویس مذکور را به محبوب ترین پلتفرم نرم افزاری جهان یعنی اندروید نیز خواهند کشاند.

همانگونه که پیشتر نیز تمام احتمالات را برایتان به رشته تحریر در آورده بودیم، بیشترین بخش کنفرانس امشب به iOS 9 و OS X 10.11 تعلق خواهد داشت. پلتفرم هایی که گفته شده تغییراتی بنیادین را به خود نخواهند دید و این شرکت بیشتر از هر زمان دیگری تمرکز خود را بر پایداری آنها قرار داده است. البته اپل همواره در مراسم هایش، با یک «One More Thing»، طرفداران خود را به وجد آورده. باید دید امشب اپل چه در چنته خواهد داشت و با «One More Thing» اش چگونه می خواهد غافلگیرمان کند.

از شما دعوت می کنیم تا کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل را به شکل لحظه به لحظه، از طریق وبلاگ نویسی زنده دیجیاتو دنبال نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (49 مورد)
  • H3

    این وبلاگ با همکاری شرکت آی ویوید به شما تقدیم می گردد

  • متین

    دیجی جون ازت انتظار بیشتری داشتم سایت پوشش زنده ات خرابه تصاویر و نوشته ها رو نشون نمیده

  • متین

    ای خدا این سایتتون مشکل داره وقتی میرم تو صفحه پوشش زنده هیچی نمیاره،دیجیاتو ازت انتظار بیشتری دارم

  • Soroush

    چرا لایو دیجیاتو قطع شد؟

  • R3D

    چنان داره متال متال میکنه انگار دایرکت اکس پشمه!انگار نه انگار که مک از لحاظ گیم هیچی نداره و ویندوز پلتفورم گیمه.

  • خودشیرینوفسکی

    متال میخواد با دایرکت اکس 12 در بیوفته خخخخ

    • Chester

      قرار نيست متال با چيزي در بيفته. متال يك Api Low level هستش مانند Dx12 و منتل و Vulkan كه علاوه بر امكاناتي خاص خودش رو ارائه ميده از اون ور Cpu overhead رو كاهش و تعداد Drawcalls رو افزايش ميده.
      اگه به حرف شما بود كه هيچ وقت منتل AMD منتشر نميشد. منتلي كه به راحتي Dx 11 رو به زير كشيد.

      • خودشیرینوفسکی

        چستر جان قبول کن حالا حالاها نمیتونه تو پی سی گیم حتی نزدیک شه به ویندوز

        • Chester

          خب اون نتیجه گیری شما هستش بر حسب تعصبتون.
          اپل اصلا در حوزه گیم وارد نشده که بخواد رقابت کنه حتی یک استودیو بازیسازی هم نداره.
          این حرف شما هم زمان اومدن منتل amd بود که DX 11 رو پشت سر گذاشت.
          میگم دیگه اگر به حرف شما بود الان شما DX 12 رو هم نمیدید.

  • رضا

    میژن کنترل چیز زاید و بیفایده ای بود. با این تغییرات امروز شاید یه ذره بشه ازش استفاده کرد.

  • رضا

    این سرچ سریع مک مدیون فایل سیستم خاصش +HFS هست. دوستانی که میخوان بدونند اپل از لحاظ نرم افزاری چقدر قوی تر از شرکتهای دیگه است میتونند فقط قابلیت های این فایل سیستم رو سرچ کنند.

    • خودشیرینوفسکی

      چقدر قابلیت معرفی کرد تو اوس تن رسما ترکوند

      • رضا

        فریزش زیاد بود خیلی متوجه نشدم ولی تغییرات به نظر خیلی کم بودند. تقریبا هیچ چی. هر چند همین جوریش هم سیستم عامل کامل و کارایی هست ولی این یه ذره تغییرات ورژن جدید میژور نمیشن.

  • رضا

    شکر خدا قیافه او اس تن رو دست نزده.

  • رضا

    اولین متلک به مایکروسافت: سریع ترین انتقال کاربران به نسخه جدید. اوه! ۵۵ درصد در مقال ویندوز با ۷ درصد.

    • R3D

      و حالا به گوگل.

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی