ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

نسل سوم Moto X به سنسور اثر انگشت مجهز خواهد بود [شایعه]

چندی پیش برخی از رسانه ها تصویری از قسمت پشتی نسل سوم تلفن هوشمند Moto X را منتشر نمودند و بدین ترتیب گمانه زنی ها در مورد این محصول آغاز گردید. در همان زمان شنیده شد که موبایل ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۱۹ خرداد ۱۳۹۴  |  ۱۸:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

چندی پیش برخی از رسانه ها تصویری از قسمت پشتی نسل سوم تلفن هوشمند Moto X را منتشر نمودند و بدین ترتیب گمانه زنی ها در مورد این محصول آغاز گردید. در همان زمان شنیده شد که موبایل مورد بحث تحت ۲ نسخه عرضه خواهد شد.

یکی از این نسخه ها با نمایشگر ۵.۷ اینچی به صورت ویژه در اختیار اپراتور مخابراتی ورایزن و کاربران این اپراتور قرار خواهد گرفت و نسخه ی دیگر که صفحه نمایشی ۵.۲ اینچی خواهد داشت از طریق سایر اپراتورهای خدمات دهنده عرضه خواهد گشت.

اما امروز تصویر دیگری از Moto X نسل سوم روانه ی اینترنت شده که درون موبایل مذکور و جزئیات داخلی اش را نشان می دهد و بر حسب آنچه قابل مشاهده است به نظر می آید کمپانی سازنده در بدنه ی پرچمدار آتی خود جایگاهی را برای سنسور اثر انگشت در نظر گرفته باشد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

شاسی که در تصویر پیش تر ذکر شده وجود دارد اجزا و قطعات چندانی را در خود جای نداده و ماژول مرتبط به حسگر اثر انگشت نیز بر روی آن سوار نیست. اما اگر در عکس دقت کنیم، زیر دوربین پشتی برشی مربع مانند وجود دارد که می تواند حکایت از وجود سنسور اثر انگشت در محصول داشته باشد.

با توجه به حجم شایعات و تصاویری که از پرچمدار بعدی موتورولا طی یکی دو هفته ی اخیر منتشر شده اند دور از ذهن به نظر نمی آید که این موبایل ظرف ماه های آگوست یا سپتامبر سال جاری و بوسیله مدیر عامل شرکت سازنده اش یعنی Rick Osterloh معرفی شود.

در اخبار و شنیده های پیشین آمده است موتو ایکس بعدی به چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ در کنار ۴ گیگابایت حافظه ی رم و دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده و از اسپیکرهای استریو در کنار پشتیبانی از پورت USB-C نیز بهره می برد.

The-fingerprint-scanner-will-be-embedded-inside-the-Motorola-logo
بر طبق این تصویر احتمال می رود سنسور اثر انگشت در لوگوی پشتی موتو ایکس گنجانده شده باشد.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • اسماعیل

    به نظر من که استتار خوبیه اینطوری به زیبایی هم لطمه ای نمی رسه!
    توی بعضی گوشی ها به نظرم پشتشو زشت کرده
    اینطوری خیلی بهتره!

  • ★Saeed ★saye

    حسگر جلو باشه بهتره چون لازم نیس حتما گوشی رو برداری تا قفلشو باز کنی!

  • SAEED DASTMARD

    این سنسور اثر انگشت هم داره به یه استاندارد تبدیل میشه.
    دیجیاتو کی G4 نقد میکنی که خیلی منتظرم.

    • رضا

      آره دیگه. سنسور اثر انگشت رو اپل از مایکروسافت و گوگل و سامسونگ جمیعن اسکی رفته.

      • SAEED DASTMARD

        نه این اپل تبدیل به استاندارد کرد به خاطر کم نقص طراحی کردن این سنسور و کاربردی تر بودنش.

  • Loder Ops III

    خیلی باهاش حال میکنم وای جیبم اصلا...

  • taha_amrollahi

    چقدر بد میشه این شکلی :|

  • samb

    گوشیه شاخیه !!
    اگه حسگر اثر انگشتش رو واقعا روی لگوی موتورالا باشه عالی می شه چون اصلا معلوم نیس !!

    • عـــامـر

      واقعا بتونه اینکارو بکنه نه زیباییشو از دست میده میتونه کارایی رو هم ببره بالا

  • mohammad

    خریت محضه اگه بخواد s810 استفاده کنه

    من شدیدا با اسکنر اثرانگشت پشت گوشی موافقم

    عقب خیلی راه دست تره تا جلو گوشی،هم جلو گوشی خلوت میشه

    • عـــامـر

      چیکار باید بکنه به نظرت نه چیپستای جدید کوالکوم اومده نه مشکل ۸۱۰ به کلی رفع شده به نظرم باید خیلی دقت کنه تو استفاده از این چیپست

      • mohammad

        میتونه از سری helio مدیاتک استفاده کنه

      • sadegh.t

        چرا کسی از nvidia tegra k1 استفاده نمیکنه ؟خیلی قوی هم بود مشکل داغی هم که نداشته حداقل تا الان که نگفتن Nexus 9 مشکلی داشته

  • pika

    این سنسور اثر انگشتو میگفتن قرار بوده رو نکسوس 6 بذارن که گوگل اجازه نداده , حتما به همون حالت میخوان جای آرم موتورولا تو نکسوس 6 سنسورُ بذارن

مطالب پیشنهادی