ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

الجی مدل تازه ای از موبایل نکسوس 5 را عرضه خواهد کرد [شایعه]

کمتر پیش می آید که شایعاتی در مورد مدل سال 2015 تلفن هوشمند نکسوس 5 الجی منتشر شود، اما چندی است که این شایعات جذابیت زیادی پیدا کرده اند. براساس جدیدترین گزارشی که از سوی خبرگزاری ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۲۷ خرداد ۱۳۹۴  |  ۰۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

کمتر پیش می آید که شایعاتی در مورد مدل سال 2015 تلفن هوشمند نکسوس 5 الجی منتشر شود، اما چندی است که این شایعات جذابیت زیادی پیدا کرده اند. براساس جدیدترین گزارشی که از سوی خبرگزاری کره ای iNews24 منتشر شده، این موبایل همراه با یک ماژول دوربین سه بعدی عرضه خواهد گردید.

در نظر داشته باشید که در این خبر از یک «اسمارت فون نکسوسی با کیفیت» سخن به میان آمده که قرار است توسط  الجی ساخته شود و این یعنی محصول نهایی احتمالا نام نکسوس 5 را یدک نخواهد کشید.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

از طرفی، اگر خاطرتان باشد چندی پیش هم خبری در  رابطه با معرفی یک موبایل جدید از الجی به نام Bullhead به میان آمد که در کدهای منبع اندروید به آن اشاره شده بود و آنطور که از ظواهر امر پیدا بود آن محصول مدل جایگزینی برای Hammerhead یا نکسوس 5 مدل سال 2014 بود.

در این گزارش جزئیات زیادی در رابطه با فناوری سه بعدی به کار گرفته شده برای دوربین نکسوس 5 جدید مطرح نشده، با این همه، به نظر می آید که حرف از یک دوربین دو گانه در میان باشد که برای عملکرد در فضاهای تاریک نیز از حسگرهای نوری مادون قرمز بهره می گیرد.

این تکنولوژی در ظاهر شباهت زیادی به فناوری مورد استفاده در موبایل فایر فون آمازون دارد منتها با این تفاوت که به جای چهار دوربین از دو دوربین در آن استفاده خواهد شد. علاوه بر این، گفته شده که نکسوس 5 جدید دارای یک اینترفیس سه بعدی است که بیش از هر زمان دیگری ما را به یاد طرح های گذشته آمازون می اندازد.

پیش بینی می شود که در نتیجه همکاری گوگل با الجی، فناوری پروژه تانگو نیز به مدل اصلاح شده نکسوس 5 راه پیدا کند. پروژه تانگو به تلفن های هوشمند و تبلت ها امکان می دهد که با استفاده دوربین های عمقی، حرکت سنج، RGB و مجموعه ای از حسگرها، تصویری سه بعدی از فضای پیرامون کاربر تهیه کنند.

یکی از مقامات رسمی الجی هم اجرای پروژه ای در ارتباط با دوربین های دوگانه را تایید کرده و در عین حال یادآور شده است که این شرکت پیشتر تجربه ارائه فناوری دوربین های دوگانه را با عرضه اسمارت فون Optimus 3D در سال 2011 داشته است و همچنین خاطر نشان کرده تا زمانی که تکنولوژی لازم در اختیار باشد، ایجاد یک تجربه کاربری قوی دشوار نخواهد بود.

علاوه بر این، در گزارش مذکور ذکر شده است که تلفن هوشمند نکسوس الجی در ماه اکتبر رونمایی می شود و از اندروید M بهره خواهد برد. امکان دیگری که در شایعات اخیر از آن سخن به میان آمده اسکنر اثر انگشت است که پیشتر خبرهای زیادی در رابطه با آن شنیده بودیم و همخوانی خوبی با امنیت مبتنی بر اثر انگشت دارد که به اندروید M افزوده شده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • همایون

    دوباره حالا ال‌جی به خاطر قیمت از کیفیت می‌زنه.
    ترجیح می‌دم پول یه پرچم‌دار بدم ولی همه چیزش عالی باشه. مخصوصا باتری.
    نمی‌گم نکسوز ۵ خوب نبود. اتفاقا خودم دارم ولی ترجیح می‌دادم بتونم نکسوزی بخرم که همه چیزش عالی باشه.

  • سس

    هووورااااا دوباره نکسوس رو الجی میزنه .... الجی کارش حرف نداره ، نکسوس با الجی به اوج موفقیت رسید

  • peyman

    خیلی خوبه اگه اینجوری بشه واقعا عالیه

  • دادا

    روحم شاد شد
    ولی پس نکسوس هواآوی چی ....

  • عـــامـر

    سخت افزارش رو ببره بالا
    باتری رو بهتر‌کنه
    طراحی همون باشه
    دوربین بهتر باشه
    قطعا یه گوشی عالی میشه

  • SAEED DASTMARD

    LG هر چی بسازه بهش ایمان دارم فقط مطمئنم این شایعه در حد یه شایعه میمونه.

    • ali_0078

      ولی نکسوس 5 با حسگر اثر انگشت با بهینه سازی تو باطری و دوربین خریدنی ترین گوشی سال میشه
      هروز بیشتر عاشق نکسوس5 میشم اقا روزی نبوده یه بلا سر این بدبخت نیارم اخ نگفته

  • Kian

    من که از نکسوس های گوگل راضیم . هم قیمتش خوبه هم زود آپدیت میشه و ...

    • SAEED DASTMARD

      نکسوسی رو که الجی بزنه انفجار نوره از لحاظ تعادل قیمتی کیفیت.

  • Ali

    اميدوارم به واقعيت بپيونده

  • علی

    خیلی خوبه فقط اندازه صفحه نمایش در حد 5 اینج باشه عالیه

    • امیر

      من واقعا از نکسوز ۵ راضیم.
      این جدیده هم که بیاد میخرمش چون تجربه خوبی دارم با نکسوز... سریع و ساده و زیباست.

  • Metal

    سال 2011 شركت HTC هم دوربين دوگانه داشته !!
    http://www.gsmarena.com/htc_evo_3d-3901.php
    هر كي مدل قبلتر پيدا كرد بگه

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی