انتشار اطلاعاتی جدید در رابطه با قابلیت های نسل بعدی اپل واچ
چندی پیش بود که شایعات خبر از ارائه نسل بعدی اپل واچ در سال ۲۰۱۶ دادند. اکنون بار دیگر منابع خبری از داخل اپل، نسخه دوم این محصول را بر سر زبان ها انداخته اند. ...
چندی پیش بود که شایعات خبر از ارائه نسل بعدی اپل واچ در سال ۲۰۱۶ دادند. اکنون بار دیگر منابع خبری از داخل اپل، نسخه دوم این محصول را بر سر زبان ها انداخته اند.
بر اساس اطلاعات جدیدی که به دست آمده، به نظر می رسد که اپل از همین حالا در تلاش است تا قابلیت های جالبی را به ساعت هوشمند خود اضافه نماید و آن را در شکلی جذاب تر در سال ۲۰۱۶، در اختیار کاربران قرار دهد.
در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید تا با ویژگی های جدید اپل واچ، آشنا شویم.
دوربینی برای FaceTime
این دوربین قرار است در حاشیه بالای نمایشگر قرار بگیرد و برای کاربر امکان برقراری تماس های ویدیویی را فراهم آورد. نسخه کنونی اپل واچ تنها قادر است تا تصویری که توسط دوربین آیفون شکار می شود را به نمایش در آورد.
استقلال بیشتر از آیفون
اپل واچ ۲ از چیپستی جدید بهره می برد که به آن اجازه می دهد تا وابستگی کمتری به آیفون داشته باشد. اپل واچ در حال حاضر اموری مانند ثبت فعالیت های ورزشی را به صورت مستقل انجام می دهد، اما برای بسیاری از کارهای دیگر باید به آیفون متصل باشد.
اپل در نظر دارد با اضافه کردن یک چیپ Wi-Fi به نسل بعدی اپل واچ، ترتیبی دهد تا فعالیت هایی مانند ارسال پیام و یا ایمیل، به صورت مستقل توسط ساعت صورت پذیرد. بد نیست اشاره کنیم که پیش از این گوگل نیز اعلام کرده بود که ساعت های مجهز به اندروید پوشیدنی می توانند به صورت مستقیم به Wi-Fi متصل شوند.
مدل های جدید
اپل در نظر دارد تا مدل های جدیدی را برای اپل واچ معرفی نماید. به گفته منابع مطلع، اپل در ساخت این مدل ها قرار است از مواد متفاوتی همچون پلاتینیوم و یا تیتانیوم استفاده نماید. مدل های جدید در طبقه بندی ساعت های اپل، بین مدل های معمولی کنونی و مدل ۱۰ هزار دلاری (Edition) جای می گیرند.
عمر باتری تغییری نخواهد کرد
به نظر نمی رسد اپل تغییر چشمگیری را در باتری ساعت هوشمند خود اعمال نماید. بر اساس نظر سنجی هایی که اهالی کوپرتینو از صاحبین اپل واچ انجام داده اند، بیشتر افراد در انتهای روز همچنان ۳۰ تا ۴۰ درصد شارژ را در اختیار دارند و برایشان هر شب شارژ کردن دستگاه، موضوع چندان مهمی به شمار نمی رود.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
آخه من نمیدونم این طرفدارای سامسونگ چرا همش میان تو صفحه های مربوط به اپل نظر میذارن.
عزیز من شما خوبی برو با دوستات بشین راجع به تکنولوژی های آینده سامسونگ دل و قلوه بده ما رو هم بزارین به حال خودمون.
پای هر پست اپل ۱۰ نفر اومدن ایف ایف پیف پیف راه انداختن.
آخه چه وضعشه تقصیر ماست که سامسونگ اینقدر از مرحله پرته که خبرگزاری ها اصلا به محصولاتش توجه نمیکنن؟؟؟
خجالت داره
بعضیا هنوز انگار معنی "شتیعه" رو نمی فهمند!!!
اسونه
بهش میگن شـــــایعه!
بزار بیاد بعد عقد ه هاتو بریز بیرون!
من بین این و موتو 360 موندم
انتخاب بین این دو ساعت کاملا به مدل گوشیتون ربط داره که آیفون هستش یا گوشی اندرویدی
قابلیت تلفن زدن با ساعت رو که یادتونه که سامسونگ اورد چقدر تیکه و مسخره کردید و ... اینو که یادتونه یا اینم نه ؟؟
این چه دردیست در وجودت که در هر مکان و هر زمان در انتظار گشودن عقد ه هستی دلبندم؟!
:)
فقط حقیقت رو گفتم ، از کار سامسونگ ایراد نمی گرفتید ؟؟ ایا اپل واچ قابلیت تلفن زدن رو نداره ؟؟؟ فقط یادواری کردم حقایق رو همین
دیگه هر کی بگه تو نباس بگی...
عزیزم تو خودِ گشودن هستی :)
باز شدی دالایی لاما سیا؟!
:)
همون روز بست نبود؟!!!!
بیخیال
واسه چی اینقدر ادا اطوار؟!
خودت باش دلیندم!
اسمارچ واچ تا زمانی که باتری درست درمون نداشته باشه بجز اسیر کردن صاحبش عواید دیگه ای نداره. #ریدیکیولوس دیوایسیز
من به يكي گفتم ساعت اپل برام بياره رفته بود يك لنگه دنيا !! براش آدرس اپل استور هم فرستادم !! ولي نياورد و تازه ميگه پيدا نكردم !! بعد ميبينم اصلا آدرسي كه فرستادم و نديده !!
من رفتم از همين بازار خودمون نسخه ٣٨ ميليمتري بخرم آلمينيوميش ١ميليون و ٨٠٠ هزار تومان !! تا دفعه بعد كه بره !!
من بيشتر از يك دهه است ساعت به دستم نميبندم چون نظر شخصيم دقت كنيد نظر شخصيم اين است كه براي نشان دادن زمان يك وزنه به دستم نباشه با اينحال دارم ميرم ساعت اپل بخرم چرا ؟!
چون ميبينم يك ساعت سلامتي كه از همون پالس ريت اپل استفاده كرده با نمايشگر سياه و سفيد و بدور از امكان نصب اَپ به تنهايي ٢٠٠ دلار قيمت داره !! و احتمالا كاربرد ساعت براي من از گوشي هم بيشتر خواهد بود
باشد نا اپل هم از خر شيطون پياده شده و براي آيپد هم امكان همگام سازي با ساعتش و فراهم كند
همچنان منتظر بررسی اپل واچ!!
اخ گفتی ترنجی بررسی کرده مانی دست بجنبون
ساعت اپل اگر ميخواهد موفق شود از نظر من كه فوق تخصص كارشناس هستم ! به اين شكل بايد باشد
در زودترين حالت هر ٢ سال داخل ساعت تعيير كند و هر ٤ سال ظاهر و داخل ساعت
علت منطقيش هم به خاطر لوكستر بودن ساعت نسبت به گوشي هست كه حتما حتما بايد دير به دير نسل جديدش بياد
اين نسل جديد هم در واقع نسل جديد نيست بلكه فاصله بين مدل ١٠٠٠تا ده هزار دلاري را پُر ميكند
باشد تا بدور از تعصب ببينيد اپل واچ اپل كاربرديترين ساعت روي زمين است
تمام
اقا نقدوبررسی جی 4 چی شد؟؟
مایکرویو که نیست سعید جان؛ زمان می بره.
منتظر بودن خیلی سخته.
خخخخخ :D
یادتون نره هم پلاستیکی هم چرمی هااا !
ماه رمضونی اینقد تشنه مون نزارین...
دوربينش و خوب بررسيش كنيد شنيدم از آيفون ٦ پلاس هم بهتره ! ميگند بهش پادشاه دوربينها
نمايشگرش هم ببينيد از اين خطها روش نباشه مثل بعضي مدلهاي ال جي
٢ تا بنچمارك بازي T-REX و منهتن هم بگيريد تكميله حتما در حالت صفحه روشن باشد تا واقعي باشد