ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تماشا کنید: اولین ویدیوهای HD که از فضا گرفته شده اند

شکار عکس هایی با کیفیت از زمین توسط دوربین ماهواره هایی که در خارج از جو قرار دارند، مدت ها است که حل شده، اما ویدیو مبحثی کاملا جداگانه دارد. اخیرا ویدیو هایی از ایستگاه ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۲۹ خرداد ۱۳۹۴  |  ۲۳:۲۳

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

شکار عکس هایی با کیفیت از زمین توسط دوربین ماهواره هایی که در خارج از جو قرار دارند، مدت ها است که حل شده، اما ویدیو مبحثی کاملا جداگانه دارد.

اخیرا ویدیو هایی از ایستگاه فضایی بین المللی منتشر شده که در آن ها تصاویری با کیفیت HD از زمین به نمایش در آمده است. در این تصاویرات جزییات خیره کننده ای دیده می شود که نشان کیفیت بالای دوربین ها دارد.

در ادامه مطلب می توانید سه ویدیو از شهرهای Boston ، لندن و بارسلونا را مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • shahab

    البته این چیزی که ما دیدیم HD که هیچ SD هم نبود ولی بازم ممنون...

  • game over

    سلام ببخشید اسپم میدم دوستان پرینتر خوب ترجیحا لیزری حتتما رنگی مارک معتبر چی توصیه میکنید برای کاربرد خونگی(کیفت چاپ و وضوح چاپ بالا باشه)

  • TROOL

    خیلی زیبا بودن مخصوصن لندن

  • xander

    چجوری دوربینو صابت نگه داشته؟ :|

  • Mr. Nick

    كاش حداقل مي نوشت تو چه ارتفاع مداري هست حركت ماهواره كاملا مشخص است مخصوصا با فيلم اول و شاخص گرفتن برج سمت راست .
    .مدارش كه احتمالا لئو هست ولي چه ارتفاي؟
    اگه لئو باشه 16 بار دور زمين ميزنن ولي اينقدر سريع فكرش نمي كردم .
    .
    "اولین ویدیوهای HD که از فضا گرفته شده اند" هم نيست ژنرال ارتش آمريكا و CIA براشون خاطره شده :D

    • Siamak_Sadati

      مدار ایستگاه فضایی بین‌المللی در ارتفاع میانگین 400 کیلومتری قرار داره و هر 90 دقیقه یک دور به دور زمین میگرده

  • Metal

    اون قديمها شهرهاي ما هم بسيار زيبا بود و شهرهاي مهندسي و ...
    كافيه به پلان تخت جمشيد نگاه كنيد تا اوج سقوط را ببينيد
    اين سقوط واسماست ! حق ماست !! چون گذشتگان را فراموش كرده ... چون خوبيهاي گذشته را نديديم ، چون به خاطر يك موش يك شهر را آتش زديم و چون قدر نعمتايمان را ندانستيم و با ناداني خويش بيشتر ويران كرديم و ويران كرديم و ساختيم آلونكهايي زشت و براي اين حرص و طمع پاياني نيست

  • samsungmobile

    از حضرات کسی برنامه نویسی اندروید با طراحی سایت بلده ؟
    اگه هست یه رزومه یا نمونه کاری که انجام داده به ایمیلم بفرسته.
    naqqale@outlook.com

  • Sina

    طرف داره كره و روغن و ضرر تبليغ ميكنه بعد زيرنويس ميزنه يك وعده سلامتى شكلّى :|

    • Metal

      تازه بعضيها هم با افتخار ميگند مارگارين !!! مارگارين سمي است بسيار خطرناك براي بدن يادمه پدرم ميگفت اين كره ها كره نيست مارگارين مضخرف هستش خوبه نيست ببينه با چه لفت و لعابي ميگند مارگارين

  • SAEED DASTMARD

    بوستون امریکا
    بارسلون اسپانیا
    لندن انگلیس
    ناسای بدبخت ایران رو ندیدی رفتی از اسپانیا فیلم گرفتی.

    • maket_bivatan

      ای وطن فروش میخوای جلای وطن کنی؟
      خب خودت میلادی از برجه خوشت میاد
      شوخی کردم به حاشیه نبر

    • SAEED DASTMARD

      نه گفتم یه نظری هم به حال ما ایرانی ها داشت باشن که خبری از برج بلند نیست شهرای ایران همه با خاک یکسانند.

      • Mr. Nick

        كجا برج خبري نيست تا چند وقت پيش بايد از كوه بالا مي رفتيم تا افق ببينم الا آسمون داخل شهر به زور كامل يه دست مي بينيم .
        منظره خونه بجاي كوه شده برج كم مونده هتل توچال خراب كنن برج به سازن
        .
        همه ناراحت هستن خراب كردن خونه ها بعد برج سازي شما.... :(
        .
        اصلا من رفتم افق پيدا كنم بعد توش محو شم :D

  • knight.bivatan

    با سرعت نت فضایی مان
    راستی اون استادیومه تو بارسلون نیو کمپه دیگه :-D
    یکی از جاهایی که دوست دارم برم بارسلونه

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی