تکنولوژی
تماشا کنید: اولین ویدیوهای HD که از فضا گرفته شده اند
شکار عکس هایی با کیفیت از زمین توسط دوربین ماهواره هایی که در خارج از جو قرار دارند، مدت ها است که حل شده، اما ویدیو مبحثی کاملا جداگانه دارد. اخیرا ویدیو هایی از ایستگاه ...
مانی قاسمی منتشر شده در ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ | ۲۳:۲۳
شکار عکس هایی با کیفیت از زمین توسط دوربین ماهواره هایی که در خارج از جو قرار دارند، مدت ها است که حل شده، اما ویدیو مبحثی کاملا جداگانه دارد.
اخیرا ویدیو هایی از ایستگاه فضایی بین المللی منتشر شده که در آن ها تصاویری با کیفیت HD از زمین به نمایش در آمده است. در این تصاویرات جزییات خیره کننده ای دیده می شود که نشان کیفیت بالای دوربین ها دارد.
در ادامه مطلب می توانید سه ویدیو از شهرهای Boston ، لندن و بارسلونا را مشاهده نمایید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
نظرات ثبت شده (18 مورد)
مطالب پیشنهادی
البته این چیزی که ما دیدیم HD که هیچ SD هم نبود ولی بازم ممنون...
سلام ببخشید اسپم میدم دوستان پرینتر خوب ترجیحا لیزری حتتما رنگی مارک معتبر چی توصیه میکنید برای کاربرد خونگی(کیفت چاپ و وضوح چاپ بالا باشه)
خیلی زیبا بودن مخصوصن لندن
چجوری دوربینو صابت نگه داشته؟ :|
كاش حداقل مي نوشت تو چه ارتفاع مداري هست حركت ماهواره كاملا مشخص است مخصوصا با فيلم اول و شاخص گرفتن برج سمت راست .
.مدارش كه احتمالا لئو هست ولي چه ارتفاي؟
اگه لئو باشه 16 بار دور زمين ميزنن ولي اينقدر سريع فكرش نمي كردم .
.
"اولین ویدیوهای HD که از فضا گرفته شده اند" هم نيست ژنرال ارتش آمريكا و CIA براشون خاطره شده :D
مدار ایستگاه فضایی بینالمللی در ارتفاع میانگین 400 کیلومتری قرار داره و هر 90 دقیقه یک دور به دور زمین میگرده
اون قديمها شهرهاي ما هم بسيار زيبا بود و شهرهاي مهندسي و ...
كافيه به پلان تخت جمشيد نگاه كنيد تا اوج سقوط را ببينيد
اين سقوط واسماست ! حق ماست !! چون گذشتگان را فراموش كرده ... چون خوبيهاي گذشته را نديديم ، چون به خاطر يك موش يك شهر را آتش زديم و چون قدر نعمتايمان را ندانستيم و با ناداني خويش بيشتر ويران كرديم و ويران كرديم و ساختيم آلونكهايي زشت و براي اين حرص و طمع پاياني نيست
از حضرات کسی برنامه نویسی اندروید با طراحی سایت بلده ؟
اگه هست یه رزومه یا نمونه کاری که انجام داده به ایمیلم بفرسته.
naqqale@outlook.com
طرف داره كره و روغن و ضرر تبليغ ميكنه بعد زيرنويس ميزنه يك وعده سلامتى شكلّى :|
تازه بعضيها هم با افتخار ميگند مارگارين !!! مارگارين سمي است بسيار خطرناك براي بدن يادمه پدرم ميگفت اين كره ها كره نيست مارگارين مضخرف هستش خوبه نيست ببينه با چه لفت و لعابي ميگند مارگارين
بوستون امریکا
بارسلون اسپانیا
لندن انگلیس
ناسای بدبخت ایران رو ندیدی رفتی از اسپانیا فیلم گرفتی.
ای وطن فروش میخوای جلای وطن کنی؟
خب خودت میلادی از برجه خوشت میاد
شوخی کردم به حاشیه نبر
نه گفتم یه نظری هم به حال ما ایرانی ها داشت باشن که خبری از برج بلند نیست شهرای ایران همه با خاک یکسانند.
كجا برج خبري نيست تا چند وقت پيش بايد از كوه بالا مي رفتيم تا افق ببينم الا آسمون داخل شهر به زور كامل يه دست مي بينيم .
منظره خونه بجاي كوه شده برج كم مونده هتل توچال خراب كنن برج به سازن
.
همه ناراحت هستن خراب كردن خونه ها بعد برج سازي شما.... :(
.
اصلا من رفتم افق پيدا كنم بعد توش محو شم :D
با سرعت نت فضایی مان
راستی اون استادیومه تو بارسلون نیو کمپه دیگه :-D
یکی از جاهایی که دوست دارم برم بارسلونه