ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

براساس گزارشات، اپل قصد استفاده از تکنولوژی SiP در آیفون بعدی را دارد

چندی پیش شایعاتی از کشور چین منتشر شد که نشان می داد اپل در نظر دارد از تکنولوژی سیستم در پکیج (SiP) و همچنین برد مداری چاپ شده (PCB) در نسل بعدی آیفون استفاده نماید. ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۲ تیر ۱۳۹۴  |  ۱۲:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

چندی پیش شایعاتی از کشور چین منتشر شد که نشان می داد اپل در نظر دارد از تکنولوژی سیستم در پکیج (SiP) و همچنین برد مداری چاپ شده (PCB) در نسل بعدی آیفون استفاده نماید.

صبح امروز، گزارش تازه ای از سرزمین اژدهای سرخ منتشر شد که داستان اصلی را تایید می کند. در واقع اپل می تواند با استفاده از تکنولوژی SiP فضا را برای استفاده از یک باتری بزرگ تر در داخل آیفون باز نماید.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

ناگفته نماند که اهالی کوپرتینو از این تکنولوژی در اپل واچ نیز بهره گرفته بودند و حالا، این گزارش نشان می دهد که شرکت مذکور در نظر دارد هر دو تکنولوژی یاد شده را در آیفون 6s و آیفون 6s Plus که تا انتهای سال جاری رونمایی می شوند، مورد استفاده قرار دهد.

ظاهرا اپل به این نتیجه رسیده است که تکنولوژی SiP بهترین گزینه برای صرفه جویی در فضای داخلی آیفون است، با این همه، اگر مشکلی در یکی از بخش های این ماژول تشخیص داده شود، بدان معنا خواهد بود که استفاده از این فناوری می تواند به کم شدن بازدهی تولید بیانجامد.

در همین گزارش ذکر شده که ماژول های آیفون بعدی به زودی رونمایی می شوند و با در نظر داشتن اینکه فرایند تولید SiPها از این ماه آغاز خواهد شد، انتظار نمی رود که آیفون 6s و 6s Plus تا اواخر ماه سپتامبر یا اوایل اکتبر (اوایل مهر ماه) معرفی شوند.

در کنار SiP، تکنولوژی های دیگری نیز از اپل واچ گرفته شده اند و طبق شایعات قرار است که در آیفون های جدید مورد استفاده قرار گیرند. از جمله این فناوری ها می توان به Force Touch و آلومینیوم سری 7000 اشاره کرد تا مشکل خم شدن آیفون مجددا تکرار نشود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • سپهر

    من خودم ٥ داشتم بعد ٥اس اومد خريدم اما چند ماه قبل از اينكه ٦ بياد برگشتم به ٥ چون گوشيه خودمو به همسرم دادم.. move كرده از ٥ به ٦ بسيار لذت بخش بود برام ،، الان هم بي صبرانه منتظرم ٦اس بياد ... بسيار خوشبينم به ٦اس مطمئنم تمامي ركورد هاي فروش رو جابه جا ميكنه حسم ميگه

  • حامد

    یعنی غیر از اپل و سامسونگ دیگه هیچی نیست!؟؟ :/

  • Divan Greedy (thankyouaj)

    فردا یدونه essay دارم راجب به internet communication یه چیز باحال الان خوندم که خیلی جالبه / تا سال 2014 نزدیک به 60 درصد دنیا دسترسی به اینترنت نداشتن

    • نالن

      خیلی حرفت خوب بود

  • حمید

    کلن دیجیاتو در کلش اف کلنز digiatoباپرچم ابی امروز وار داریم بیایید.نفر کم داریم اوضاع بحرانیه.

  • Alireza Azizi

    سری اس از هر جهات بهتره و مردم هم اینو نشون دادن اگه یادتون باشه آیفون های انقلابی که خیلی فروش داشتند و نو آوری های خوبی هم درونشون بود به غیر از آیفون 6 که به دلیل بزرگ شدن صفحه نمایش فروشش زیاد شد آیفون های سری اس اپل بودن از جمله 4S و 5S

    • Metal

      البته قبل از اومدن سري اس تعريف ميكنيد ولي وقتي اومد ميگيد چرا طراحيش تغيير نكرد ؟!
      چرا نمايشگرش عوض نشد !!!
      اين نوآوري فلان اصلا نوآوري نيستش و قبلا هم بوده
      باز اپل گندي دوباره زدش و...
      منظورم شخص شما نيست كلي گفتم

  • Metal

    http://www.cultofmac.com/327021/howard-hughes-former-home-is-retro-sci-fi-controlled-by-an-ipad/

  • بهنام

    تکنولوژی PCB ؟ :))
    pcb تکنولوژی نداره دیگه، این بچه دبستانی هم که روبات مسیریاب میسازن الان دیگه بلدن pcb بزنن

  • Metal

    سري اس معمولا با يك نوآوري عظيم همراه است مانند آيفون 5S با ٢ نوآوري فلاش ٢ رنگ متفاوت و سنسور اثر انگشت
    و چون از نمايشگر و ساختار نسل قبل بهره مند است عيبها در اون كمتر ميشود ولي ايرادش هم همون نمايشگر ثابت نسبت به نسل قبل و طراحي ثابتش هست
    سري اس از سخت افزار قويتري هم بهره ميبرد

  • Metal

    https://www.ifixit.com/Teardown/iPhone+6+Teardown/29213
    ميتونيد داخل آيفون ٦ را ببنيد به چيپهاي آيفون توجه كنيد
    در لينك زير هم داخل G4 هستش خودتون قضاوت كنيد چقدر و كجا تراشه ها كمتره
    https://www.ifixit.com/Teardown/LG+G4+Teardown/42705

  • Metal

    گفتم كه اپل ٣ برابر يك چيپ مثل S808 فضا گذاشته براي چيپ A8 و چيپ كوالكام و تراشه هاي مخصوص براي باندهاي كم و متوسط و زياد و بسيار زياد باند LTE تا بتونه ٢٠ باند مختلف LTE را پشتيباني كنه
    در حقيقت فكر كنم فضاي زيادي صرفه جويي نشود و همين حالا هم خيلي مداراتش فشرده هست و به علت امكانات بالاتر اپل چيپها و تراشه ها و فضاي بيشتري روي آيفون به چيزي غير از باتري ميرسد ! با اينهمه تونسته يك باتري ٢٩٠٠ ميلي آمپري درون آيفون ٦ پلاس جا بده كه حيرت آوره ! با اينهمه امكانات اضافي درونش

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی