ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل در صدد توسعه یک آیفون با نمایشگر خمیده است

به تازگی یک پتنت از سوی اپل در سازمان ثبت پتنت ها و علائم تجاری ایالات متحده به ثبت رسیده که خبر از حضور یک نمایشگر خمیده را در آیفون ها می دهد. معمولا پتنت ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۳ تیر ۱۳۹۴  |  ۱۴:۰۲

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

به تازگی یک پتنت از سوی اپل در سازمان ثبت پتنت ها و علائم تجاری ایالات متحده به ثبت رسیده که خبر از حضور یک نمایشگر خمیده را در آیفون ها می دهد.

معمولا پتنت های ثبت شده، راه زیادی تا عملی شدن و رسیدن به دست کاربر نهایی دارند؛ این پتنت اما اینگونه که از سوی تامین کنندگان نمایشگر از کشور کره جنوبی خبر می رسد، در آینده ای نزدیک در محصولات اپل جای خواهند گرفت. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

همانگونه که قبلا نیز برایتان گفته ایم، سامسونگ و ال جی از بزرگترین تامین کنندگان نمایشگرهای بکار رفته در محصولات اپل هستند و اکنون منابع داخلی این دو کمپانی خبر می دهند که نمونه های اولیه ای از پانل های OLED خمیده، طراحی و تولید شده و شرکت های مذکور می خواهند رضایت اپل را در این خصوص جلب نمایند.

در این میان گفته می شود که حتی کمپانی ال جی، قصد دارد به زودی یکی از بزرگ ترین خطوط تولید LCD اش را به ساخت پانل های OLED مجهز نماید.

ال جی اکنون برخی محصولات خود را با نمایشگر خمیده عرضه می کند که جدیدترین آنها نیز جی فلکس ۲ است. از سوی دیگر نیز همین تامین کننده کره ای، بخش اعظمی از نمایشگرهای OLED ساعت اپل را نیز تولید می کند و در نهایت نیز گمان می رود که ال جی بتواند تهیه پانل های نمایشگر خمیده برای اپل را در دست بگیرد.

منابع داخلی اعلام کرده اند: «به احتمال بسیار زیاد، اولین آیفون با نمایشگر خمیده در سال ۲۰۱۸ رونمایی خواهد شد و اکنون بزرگ ترین تامین کنندگان نمایشگر برای اپل، در حال توسعه آن هستند.»

شاید این تاریخ اندکی دیر به نظر برسد اما نباید فراموش کرد که اپل معمولا در استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها که هنوز آزمایش خود را به شکل کامل پس نداده اند، کمی صبورانه عمل می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (32 مورد)
  • محمد مهدی

    دادا اون آیفون۶ خودش که صفحه خمیده داشت!خخخخخخخخخخ

  • ubisoft

    دوستان این شرکت ها که مال ما نیست که بخایم بخاطرشون به هم حرف بد بزنیم ، درسته ؟

  • کمیل

    گوه خورده ( اپلو میگم )

  • Samsung

    در سال های اخیر، همواره یک داستان در میان مردم وجود داشت که می گفتن« اپل با نوآوری به میدان می آید و ایده های جدیدش، دنیا را تغییر می دهند و موفق می شود تعداد بیشماری از محصولات خود را به فروش برساند.سپس سامسونگ از راه میرسد، نگاهی به ایده ها می اندازد و محصولات بعدی اش را می سازد.الان باس باید گفت: در سال های اخیر، همواره یک داستان در میان مردم وجود داشت که می گفتن« سامسونگ با نوآوری به میدان می آید و ایده های جدیدش، دنیا را تغییر می دهند و موفق می شود تعداد بیشماری از محصولات خود را به فروش برساند.سپس اپل از راه میرسد، نگاهی به ایده ها می اندازد و محصولات بعدی اش را می سازد. الان حقه سامسونگه که بره شکایت کنه چون بی دلیل اپل از سامسونگ شکایت کرد بخاطر نحوه قرار گیری صفحه نمایش در گلکسی S5 که واقعا چیز بیهوده ایی بود. ولی این کلا فرق میکنه کپی برابر اصل هستش. اپلی ها حالا بگین سامسونگ تقلید میکنه ولی شرکت خودتون بدتر از همه تقلیدکاره!!! فقط سامسونگ و ال جی

  • رامين

    اپل است ديگر. همچنان عقب مانده از تكنولوژي روز دنيا.

    باز هم از سامسونگ كپي ميكند. مثل هميشه ...

    هــــه

    توانايي ساختش را هم كه ندارد.

    نگاهش به دست توانمند سامسونگ است تا شايد اجازه داد آرم خودش را بر پشت گوشي هاي كپي كاريش بچسباند.

  • AP

    یعنی باید منتظر یه One more thing... باشیم؟!

  • امیرپارسا

    حالا باز ترول های سامسونگ میریزن توی سایت و میگن این از ما کپی کرده . . .

    • pasha.ir

      خوبه خودتم اینو میگی پس قبول داری از سامسونگ داره کپی میکنه

    • امیرپارسا

      انگار ادمین محترم خیلی دوست داره این زنازاده به کاربرا تو هین کنه!

      • Ali.As

        دوست عزیز بجای گیگ بازی و ترول بازی یک مقدار ادب و احترام هم خوبه ادم رعایت کنه
        میدونستی بخاطر اون کلمه ( زنازاده) که کاربردی میشه از شما شکایت کرد (شاکی خصوصی)
        و شلاق نوشه جان کنی؟؟
        باور نداری !!! میتونی تجربه کنی
        ادب هر شخص نشانه شخصیت فرد هست

      • BuBo

        **انگار ادمین محترم خیلی دوست داره این زنازاده به کاربرا ***

        یعنی کشته مرده ادمینم این وسط چقدر داره کار خودش رو خوب انجام میده، فقط میتونه نقد و بررسی ها طولانی رو بالا 2 ساعت بذاره تو صف انتظار

      • امیر پارسا

        اره ادمین های فربه!!!!

  • رضا

    امروز یه کم با یه دونه ادج (ببخشید اج) کار کردم عجب چیز نازی بود! از اون چیزی که انتظار داشتم کمی بزرگتر بود و خمیدگی هم زاویه زیادی نداشت ولی باز هم خیلی خوشگل بود. یعنی تمام تصوری که از طراحی های زشت سامسونگ (ببخشید سمسانگ)‌ داشتم رو ویران کرد.

    • erfaan

      حالا که قراره اپل هم بزنه عجب چیز نازیه

    • SAEED DASTMARD

      به نظرت اون لایه های خمیده ارزش هزینه کردن بیشتر از اس 6 رو داره.

      • رضا

        آره. حتمن ارزششو داره. هم خیلی خوشگلش کرده هم اون بارهای کناری رو میتونی کلی شخصی سازی و استفاده کنی و مطمئنم یه مقدار بگذره واسش کاربردهای دیگه هم مینویسند. کلن از یه فضای دیگه اومده.

      • Leo Plus

        پولشو داری، آره!
        نداری و میخوای به زور جور کنی، نه!

  • Metal

    پتنت مربوط به سال ٢٠١١ هستش و يك پتنت ديگر هم هست مربوط به سال ٢٠١٣ كه در اون آيفون دو قسمت ميشه نمايشگرش !! فرض كنيد تبلت با گوشي يكي باشند

    • Metal

      http://www.patentlyapple.com/patently-apple/2013/04/apple-introduces-us-to-mini-idevice-edge-displays-with-cool-virtual-repurposing-controls.html
      سال نمايشش 2013 و سال پتنت ٢٠٠٦ هست
      و پتنت جديد كه تازه قابل نمايش شده و مربوط به سال ٢٠١١ هستش
      http://www.patentlyapple.com/patently-apple/2015/03/apple-granted-a-patent-for-future-idevices-with-sidewall-displays.html
      شركتها پول ميدهند تا زمان نمايشش عقب بيفته تا بقيه از روش سريع اسكي نروند

  • سوتابایت

    سال ۲۰۱۸!! احتمالا اپل واچ بعدی یه خورده خمیده می شه !! ولی نه با اندازه گیر اس که درست رو دست نشینه!!!
    خمیدگی!!!

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی