ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه بتا ال کاپیتان نشان از حضور آی مک جدید دارد

آخرین نسخه بتا El Capitan برای توسعه دهندگان، چند نکته پنهان درون کدهای خود نهفته دارد که به محصول جدید اپل اشاره می کند. یکی از نکاتی که وبسایت 9to5Mac استخراج کرده، اضافه شدن پشتیبانی ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۵ تیر ۱۳۹۴  |  ۱۲:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

آخرین نسخه بتا El Capitan برای توسعه دهندگان، چند نکته پنهان درون کدهای خود نهفته دارد که به محصول جدید اپل اشاره می کند. یکی از نکاتی که وبسایت 9to5Mac استخراج کرده، اضافه شدن پشتیبانی از نمایشگرهایی با رزولوشن 4096 در 2304 پیکسل است.

با توجه به آی مک 27 اینچی با نمایشگر 5K، می توان نتیجه گرفت که یک آی مک ریتینا 21.5 اینچی در راه است. نکته بعدی، اشاره به پردازنده گرافیکی Broadwell Iris اینتل و چهار پردازنده گرافیکی AMD Radeon است. بنابراین اگر طرفدار محصولات اپل هستید، امیدوار باشید که یک محصول ارزان قیمت تر نسبت به ورژن 5K در راه است.

درون کدهای نسخه پلتفرم، فایلی به نام AppleBluetoothRemote.kext وجود دارد. این فایل واضحا اشاره دارد که اپل در حال کار روی کنترل ریموت بلوتوث است. براساس گفته های 9to5Mac، سخت افزار آی مک بعدی احتمالا به چیپ بلوتوث با ترکپد مالتی تاچ مجهز است که می تواند از طریق اینفرارد به دستگاه متصل شود.

متاسفانه درون فایل ها به این مسئله اشاره نشده که ریموت برای چه چیزی کاربرد خواهد داشت اما نقش اپل تی وی در این ماجرا قطعی به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • erfan khan

    مرگ بر امريكا

  • Mehrdad

    خوبه ولی من هنوز در حال پول جمع کردن برای اپ کردن سیستمم هستم لامصب جمع نمیشه که

  • Metal

    تركپد ماتي تاچ كه سالها است اومده و بين كيبرد و تركپد ميتونيد يكيش رو انتخوتب كنيد و يكي ديگرش را هم بخريد بعدا !
    با آيمك شما يك سيستم كامل متشكل از مجيك موس اپل كه به معني موس جويي هستش كه اولين موس لمسي دنيا بودش
    و كيبرد ويا تركپد به شما خوا داد
    نمايشگر هم در زيرش اسپيكر هست
    پس آيمك يك سيستم كامل هستش و قيمتش هم به نسبت نوع كراحيش مه all in on باشه بسيار مقرون به صرفه هستش
    مخصوصا سري رتنيا كه فقط ٢٠٠ دلار گرونتر از مدل عاديش هست

  • Metal

    همين حالا هم خيلي ارزان هستش فقط ٢٠٠٠ دلاره كه يعني حدود ٧ ميليون تومان خواهد شد !
    چون جديدا مدل قديميش ٢٠٠ دلار ارزانترش شده و به ٢٣٠٠لار رسيده
    واقعا كدوم كامپيوتر all in on با نمايشگر وضوح 5K و قيمت ٢٠٠٠ دلار هستش كه بعضيها ميگند اپل گرونه
    كل سود اپل در سال حدود ٢٠ درصد هست بر طبق گزارش هاي فصلي

  • خودشیرینوفسکی

    راستی دیشب بیلد ۱۰۱۴۹ ویندوز موبایل هم اومد خیلی قشنگ شده امیدوار کننده س

  • AP

    چی بگم آخه؟!
    چه نظری میشه داشت؟!!!
    :)
    راستی بنظر شما زیبا تر از ای مک میشه کامپیوتر ساخت؟!

مطالب پیشنهادی