ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

پلی استیشن ویتا در ژاپن 4 میلیون واحد فروخته است

پلی استیشن ویتا اگر چه از ابتدای راه خود تا به اکنون کنسول موفقی نبوده و توسط مردم مورد استقبال چندانی قرار نگرفته اما حداقل به نظر می رسد ژاپنی ها آن را دوست دارند. ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۵ تیر ۱۳۹۴  |  ۱۵:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

پلی استیشن ویتا اگر چه از ابتدای راه خود تا به اکنون کنسول موفقی نبوده و توسط مردم مورد استقبال چندانی قرار نگرفته اما حداقل به نظر می رسد ژاپنی ها آن را دوست دارند. اخیرا فروش این کنسول در کشور ژاپن از مرز 4 میلیون گذشته، در حالی که فروش کلی آن در حدود 11 الی 12 میلیون است.

براساس چارت های منتشر شده توسط Media Create، در هفته منتهی به 21 ژوئن، کنسول دستی سونی 11 هزار و 784 واحد فروش داشته که این میزان، فروش کلی را از مرز 4 میلیون فراتر می برد. البته این آمار، مجموع فروش ویتا و پلی استیشن ویتا تی وی است.

به صورت جداگانه، از 14 نوامبر 2013، ویتا تی وی 166 هزار و 165 واحد و ویتا اندکی بیشتر از 3.8 میلیون واحد از 17 دسامبر 2011 فروش داشته. جالب اینجاست که پلی استیشن 4، با موفقیت خاصی که در دنیا به دست آورده، هنوز به کنسول مورد علاقه ژاپنی ها تبدیل نشده است.

اگرچه نمی توان آن را با آمار 18.8 میلیونی 3DS مقایسه کرد اما 4 میلیون برای ویتا آن هم در یک کشور واقعا مناسب است. ویتا شاید در باقی نقاط جهان حتی 8 میلیون واحد هم فروش نداشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • Mr. Android

    گرافیک روی ویتا در حال حاضر ضعیفه این کنسول اگه موبایل بود تا الان منسوخ شده بود ولی بخاطر داشتن انحصاری های جذاب تا الان دووم اورده . وقتشه سونی یه کنسول جدید مثل xperia play بده بیرون

    • BOZORG#

      ، تحت هیچ شرایطی گرافیک بازی های ویتا ضعیف نیست . بعضی افکت ها رو گوشی های اندرویدی و ای او اس اصلا پشتیبانی نمیکنن ، از اونجایی که بازی های ویتا انحصاری هستن برای خودش همه چیز در اونها بهینه هست . گیم پلی و روند داستانی چیزی هست که موبایل ها همیشه ازش رنج میبرن . من خودمم z3 دارم ، نیازی نیست متعصب باشم و طبق تجربه ای که با ویتای یکی از اشنا ها داشتم نظرمو میگم ، البته یه سری دردسر ها داره بخاطر موقعیتمون تو ایران

  • Mehrdad

    ویتا 4 میلیون؟؟؟
    شیب بام؟؟
    جلل الخالق

  • پیامبر اکرم (ص) : نماز چهرهء شیطان را سیاه می کند

    PSP و پی اس ویتا بنظرم خیلی محصولات ضایعی بودن !
    البته باظهور اسمارت فون ها تقریبا نابود شدن !

  • BOZORG#

    بازی هایی که برای کنسول های دستی ساخته میشه از لحاظ گیم پلی و داستان پردازی و گرافیک خیلی بهتر از بازی های اندرویدی هستن. نسخه ویتا انچارتد یکی از اوناست.

    • سوتابایت

      واقعا بهتر! هنوز تجربه گاد اف وار روی PSP رو روی هیچ بازی موبایل نداشتم!

    • BOZORG#

      http://www.aparat.com/v/NDMBZ/%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%84%D8%B1_uncharted_%3Agolden_abyss_%D8%AF%D8%B1_%D9%BE%DB%8C_%D8%A7%D8%B3_%D9%88%DB%8C%D8%AA%D8%A7

  • مـــــــتیــــــن

    موندم این سایت صاحب نداره از سال هشتادو نه تو نارنجی با شما بودم الانم از روز دومی که دیجیاتو تاسیس شد من تو سایت فعالیت داشتم اما الان اکانت فیک من هم در اومده
    http://digiato.com/user-profile/?uid=29843

    • Mr. Android

      چیو میخوای ثابت کنی دوست عزیز ؟ بی صاحب بودن سایت یا سابقه درخشانت یا اکانت فیک؟
      یک کلمه بگو اکانت فیک در اومده ببندید، انشا پشت سرش واسه چیه ؟

      • مـــــــتیــــــن

        او این سایت کاربر به قرون واسه سابت ارزش نداره به قول شما انشاء پشت سرش واسه اینه که عمق فاجعه رو بفهمی که یکی که ادعا میکنه عاشق اسلامه تا یه چیز میشه تاپیک پروفایلشو آیه حدیث میکنه میاد تا دلش میخواد توهین میکنه و صد تا اکانت فیک میسازه هیچکسم نمیتونه چیزی بگه

        • Mehrdad

          د اخه زبون روزس

      • Mehrdad

        بی محلی به اتفاقاتی که میوفته و توجه نکردن به کاربرا (البته در بعضی موارد)

    • زاخار

      رفیق بیخیال
      هر جایی یه سری نخاله پیدا میشه اینجا هم استثنا نیست (البته بی احترامی نشه به دوستان عزیزم)
      شما هم زیاد جدی نگیر
      بچه خوبیه
      زود میره خونه

    • مـــــــتیــــــن

      البته مشکل نیستا همواره هستن کسایی که مشکل روانی دارن و از این کارها میکنن اما انتظارم به عنوان یه کاربر با سابقه پنج ساله این بود که حداقل نظارت بشه به موضوعات اقای مانی قاسمی شما رو همواره به عنوان یکی از بهترین نویسنده ها میستایم اما تازگی ها نیاز شدید به تغییر سیستم نظر گزاری سایت هست که کسانی که شعورشون در حد یک بچه دوساله هم نیست نظر ندن

مطالب پیشنهادی