ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

طراحی جدید نسخه موبایل صفحه جستجوی یاهو شباهت زیادی به گوگل دارد

یاهو برای تبدیل خود به سرویس جستجوی پیش فرض روی بیشترین ابزارهای ممکن تلاش بسیار زیادی کرده است، اما این شرکت می داند پیش از رسیدن به موفقیت در چنین هدفی لازم است بهبود های ...

سینا گلستانه
سینا گلستانه منتشر شده در ۶ تیر ۱۳۹۴  |  ۱۷:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

یاهو برای تبدیل خود به سرویس جستجوی پیش فرض روی بیشترین ابزارهای ممکن تلاش بسیار زیادی کرده است، اما این شرکت می داند پیش از رسیدن به موفقیت در چنین هدفی لازم است بهبود های عمده ای در این سرویس ایجاد شود.

یاهو در همین راستا نسخه موبایل سرویس خود را مورد بازبینی کلی قرار داده. در طراحی جدید اطلاعات مربوط به نتیجه جستجو در مرکز صفحه به نمایش در خواهند آمد، بطور مثال اگر کاربری برای یافتن یک رستوران ژاپنی در سیاتل جستجو کند، امکان مسیریابی رستوران های یافت شده، خواندن نظر کاربران دیگر در مورد هر رستوران و انجام رزرواسیون برای وی مهیا خواهد بود.

آنچه مشخص است، یاهو برای پیاده سازی این طراحی تازه به امکانات سرویس جستجوی رقیب یعنی گوگل نیز نیم نگاهی داشته است که این امر الزاما مورد منفی ای به شمار نمی رود، اما می توان آن را نشانه ای از اعتراف یاهو به مغلوب شدن و دنباله روی از رقیب بزرگتر خود به شمار آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • mohammadmj

    www.bing.com

  • ali

    واقعا هست هنوز کسی که از سرویس های یاهو استفاده کنه؟

  • ali

    یعنی واقعا کسی هست که هنوز از سرویس های یاهو استفاده کنه؟

  • Metal

    رَوِش گوگل و اين نوع موتور حستجوها را اصلا قبول ندارم
    روشي هست كاملا نا به خردانه
    هميشه دسته بندي اطلاعات و دوست داشتم ولي اينكاري كه گوگل ميكنه بيشتر گل آلود كردن آبه تا از اين آب گِل آلود ماهي چند ميليارد دلاري بزهن به رگ !!
    شايد حالتي كه من دوست دارم يك موتور جستجو باشه ايستا باشه و بدون حركت ولي پياداري و عظمتش غير قابل انكاره
    افراط و تفريط هميشه غلط بوده و خواهد بود و فقط ه يك جهت نگاه كردن ما رو از ديدن جهتهاي ديگر محروم ميكند

  • عیسی

    اگه این طوریه همه ی موتور جستوجو های ایرانی کپی هستند :)

    فک نکنم این اسمش کپی باشه

    • mortezaall(mutd)

      بگید الهام...به دوستان بر میخوره...

  • سوتابایت

    اصلا همه سرچ ها باید شبیه گوگل باشه! یکی از دلایل استفاده نکردنم از بینگ پشت زمینه های حیواناتشه!! :| !
    و این که داک داک گو رو دوست دارم دلیلش همینه!
    طراحی قبلی یاهو هم معلوم نبود بین کدوم دهه ها گیر کرده!

    • Metal

      من از همون اول هم از روش گوگل متنفر بودم !! از سبك كاريشون و بازده نرم افزارهاي افتضاحش و ...
      حتي وقتي روي خود آيپد هم ميخوام سرچ كنم اعصابم به هم ميريزه !! چون اين نحوه سرچ و دسته بندي اطلاعات و قبول ندارم
      اين دوره دوره كپي كارها لقب خواهد گرفت

      • احمدM2

        جالبه فحش کشش میکنی بعدم ازش استفاده میکنی؟؟
        کسی مجبورت کرده؟؟؟
        اگه اینقدر گوگل بده چرا ازش استفاده میکنی؟؟

    • mortezaall(mutd)

      اتفاقا من بخاطر پس زمینه هاش بیشتر بهش سر میزنم...و یکی هم سرچ ویدئوش...

      • مـــــــتیــــــن

        منم پس زمینه هاشو دوست دارم تو اپ موبایلش میشه پس زمینه کرد اونا رو خیلی خوبه من کارم شده هر روز عوض کردن والپپر

  • زاخار

    شباهتشون زیاده یعنی خیلی خیلی زیاده البته اینکه بعد از این همه سال مثل رقیبش شده یکم جالب نیست
    کاری که گوگل کرد عوض کردن ظاهر در هم بر هم و شلوغ موتور های جست وجو و یه ظاهر ساده بی الایش بود که خیلی هم خوب جواب داد بع از ان هم بینگ این مسیر رو در پیش گرفت حالا هم یاهو تو ابزار موبایلش البته 100 درصد این ظاهر رو به سایت اصلیش نمیاره و به همین بسنده میکنه

    • Metal

      ميگم خوب شد ياهو را رنگارنگ نزد :) وگرنه گوگليها گاگول بازيشون شروع ميشد ! انگار قبل اينها موتور جستجو نبوده !! شركتشون كلا يك حباب بزرگه كه با دروغ و فريب در حال باد شدنه (گوگل منظورمه )
      حالا اينقدر بهم منفي بديد تا شايد از سوزشتون كم باشد

      • زاخار

        احترام خیلی زیادی برات قائلم اما خیلی داری تند میری
        بعضی وقت ها از خوندن کامنت هات خیلی لذت میبرم اما یه زمان هایی هم رد میدی و بعضی و وقت هام اور دز
        این طرز حرف زدن رو نمیپسندم تن هم از کسی مثل تو
        حیفه کسی به ادم بی احترامی کنه

        • Metal

          باشه آروم ميكنمش :)
          به در ميگم ديوار بشنوه !
          منم به جاي گير دادن به گوگل بهتره خودم آستين بالا بزنم از ريشه در بيارم اين سرطانو !
          مجبورم ديگه يكاري بكنم چون نقريبا با احتمال ٩٩ درصد اطمينان دارم اگر من كاري نكن بقيه هم كاري نخواهند كرد
          من در انتقاد كردن همه چيز استادم حتي انتقاد از خودم !!

          • زاخار

            تا انجایی که یادم میاد همیشه همینجوری بودی به همه شرکت ها بد و بیراه میگفتی خوب یا بدش رو کاری ندارم اما اگه روی داشته هات وقت بیشتری میزاشتی خیلی به جاهای بهتری میرسیدی
            طبق ان شناختی که ازت دارم میتونی و از پسش بر میای گوگل و اپل رو رها کن برای خودت باش

  • Metal

    كجاش كپي هست ؟! نكنه يك بار براي حستجو داره ؟!!
    اگر ميومد ياهو رو رنگارنگ ميزدش يك چيزي ولي اين كپي نيست !
    بالاخره بايد يكجا باشه سرچ كنيم توش ! مگر اينكه ميومد اون را هم حذف ميكرد و از دستور صوتي فقط استفاده ميكرد
    منفي شما باعث دلگرمي ماست از طرف ميلاد فضايي

مطالب پیشنهادی