ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

پلی استیشن 4 تقریبا 70 الی 90 درصد بازار کنسول اروپا را در اختیار دارد

پلی استیشن 4 نه تنها در آمریکا، بلکه در اروپا هم از محبوبیت بیشتری نسبت به اکس باکس وان برخوردار است. جیم رایان، مدیر بخشی سرگرمی های سونی در اروپا در گفتگویی با وبسایت بریتانیایی VG247 ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۹ تیر ۱۳۹۴  |  ۲۰:۴۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

پلی استیشن 4 نه تنها در آمریکا، بلکه در اروپا هم از محبوبیت بیشتری نسبت به اکس باکس وان برخوردار است. جیم رایان، مدیر بخشی سرگرمی های سونی در اروپا در گفتگویی با وبسایت بریتانیایی VG247 اذعان داشت که پلی استیشن 4 بیش از 70 درصد بازار را در عمده کشورهای اروپایی در اختیار دارد و این رقم در تعدادی از مناطق اروپا به 90 درصد هم می رسد.

رایان می گوید نه تنها رقم کلی فروش در قاره اروپا به نفع سونی است، بلکه در تمامی کشورها پلی استیشن 4 رتبه اول را دارد و پس از آن دیگر کنسول ها قرار گرفته اند. در حالی که وضعیت موفقیت آمیز فعلی کمپانی در اروپا سبب شده سونی ریسک پذیری بیشتری در زمینه پروژه های معرفی شده داشته باشد، اما مبحث کاهش قیمت در این منطقه مدت هاست که مطرح شده. پلی استیشن 4 در آمریکا با قیمت 349 دلار به فروش می رسد در حالی که این رقم برای اروپایی ها فعلا 399 دلار است؛ شاید با آمدن پلی استیشن های یک ترابایتی ماجرا تغییر کند.

در حالی که نمایش سونی در E3 به سال 2016 و 2017 تاکید بسیار داشت، انتهای سال 2015 برای دارندگان پلی استیشن 4 اندکی حوصله سر بر خواهد بود. در سوی دیگر میدان اکس باکسی ها چندین بازی انحصاری با کیفیت دارند. رایان می گوید در این شرایط خاص بازی های 3rd Party به کمک سونی آمده اند و اشاره ای مخصوص به Star Wars Battlefront دارد.

Call of Duty دیگر مهره جدید سونی محسوب می شود که ژاپنی ها آن را از چنگ مایکروسافت در آورده اند. در حالی که تا پیش از این، بسته های الحاقی Call of Duty های جدید مدت زمانی مشخص در انحصار اکس باکس قرار داشتند، این قرارداد حالا به سمت سونی چرخیده. از این پس، بسته های الحاقی ابتدا برای پلی استیشن 4 و سپس برای اکس باکس وان و پی سی منتشر می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (33 مورد)
  • sajjad ps4

    just sony just ps4

  • احمد

    من خودم ps4. دارم . واقعا عالیه!!!!!

  • mortezaall(mutd)

    فعلا فروش هردو سود رسانی داشته...

    • ehsan

      سلام من میخوام یکی از این دو کنسولو بخرم به نظر دوستان کدومش بهتره و هنوز کپی خور بازی هاشون نیومده آیا؟

      • احمد

        سونی ps4 از نظر سخت افزاری نسبت به Xbox one بهتره , ولی خب ایکس باکس هم کینکت وسوسه کننده ای داره! اگه دنبال بازی با کینکت هستی ایکس باکس بهتره اما غیر از این ps4 عالیه.
        ایکس باکس وان بازیهاش هک نشده
        اما ps4 فعلا تو کشور برزیل بازیهاش هک شده.

  • BOZORG# اصن تو خوبی من بد ، من اونم که دنیارو نمیفهمه

    ما که کنسولمونو خریدیم (ps4) واقعا هم برام فرقی نداره سونی چقد فروخته اما اگر باعث سوزش یه سری متعصب شده میتونم بگم منم مثل شماها خوشحالم :D

  • Sajjad

    آفرین به :sony:, واقعا تو پلی استیشن عالی عمل کرده

  • امیر

    در جواب کسانی که میگن چرا ps4 از xbox one بیشتر فروخته به نظر من خرید و فروش راحت تر بازی های پی اسه و سخت افزار قوی تر و انحصاری های بهتر البته نمی گم xbox بده هااا ولی خب من به شخصه پی اس رو ترجیح می دم پس فردا هم می خوام بخرم
    شاد باشید خداحافظ

  • kavehd2

    بعنی مدیر شرکت نمیدونه چقدر فروختن دیگه از این امار معتبر ترم مگه میشه

  • سیب کوچولو

    شعر قدیمی
    سونی تو محشری ، سونی تو از همه سری

  • Metal

    فقط :apple: مانند :apple: است

    • Siamak Gol

      وقت اذانِ..
      داره اپل پرستی میکنه.

    • مـــــــتیــــــن

      چه ربطی داره دوست عزیز این رو تو یه پستی بزار حداقل اپل حرفی راجع به پست بتونه بگه خوب فرهنگ سازی باید بشه واسه بعضیا هر سخن جای خاص خودشو داره که متاسفانه نشده

  • مـــــــتیــــــن

    هفته قبل مانی قاسمی گفت اواسط این هفته بررسی اپل واچ داریم امشب یا فردا شب شبشه امشب هم ساعت ده مقایشه g4 s6(زنجان. 9:2 اذان میگه )

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی