انتشار اطلاعاتی تازه از موبایل تایزنی Z3 سامسونگ
سامسونگ پس از ماه ها کار و تلاش برای توسعه سیستم عامل اختصاصی خود موسوم به تایزن بالاخره Z1 را عرضه کرد؛ موبایلی اقتصادی که برای رقابت با تلفن های همراه ارزان قیمت مبتنی بر ویندوز ...
سامسونگ پس از ماه ها کار و تلاش برای توسعه سیستم عامل اختصاصی خود موسوم به تایزن بالاخره Z1 را عرضه کرد؛ موبایلی اقتصادی که برای رقابت با تلفن های همراه ارزان قیمت مبتنی بر ویندوز فون و اندروید در بازارهای در حال توسعه نظیر هند و بنگلادش ارائه گردید.
هیچکس انتظار نداشت که این محصول فروش خوبی را تجربه نماید اما هیمنطور شد و سامسونگ توانست بیش از یک میلیون دستگاه Z1 را ظرف تنها شش ماه از زمان عرضه اش به فروش برساند.
این موبایل همچنین موفق شد عنوان پرفروش ترین را در طول سه ماهه نخست سال 2015 در بنگلادش به خود اختصاص دهد.
در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.
زمان عرضه دومین تلفن هوشمند تایزنی که احتمال می رود Z3 نام داشته باشد، فرا رسیده است. سایت Sammobile اعلام کرده که موفق شده به اطلاعاتی اختصاصی در رابطه با این محصول و خصوصیات آن دست پیدا کند که بر این اساس Samsung Z3 (با شماره مدل SM-Z300H) از نسخه 2.4 سیستم عامل تایزن بهره می برد و دارای یک نمایشگر 5 اینچی اچ دی Super AMOLED است.
از دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای این موبایل می توان به چیپست چهار هسته ای 1.3 گیگاهرتزی Spreadtrum SC7730S، یک گیگابایت رم و هشت گیگابایت حافظه داخلی اشاره نمود که با در نظر گرفتن این امکانات می توان گفت نسبت به Z1 قوی تر است.
توانمندی های تصویر برداری این دستگاه نیز دستخوش تغییرات خوبی خواهند شد چراکه یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و فلاش LED و همچنین یک دوربین ثانویه 5 مگاپیکسلی برای قسمت جلوی آن در نظر گرفته شده است.
هر دوی این دوربین ها دارای حسگرهای 1/4 اینچی خواهند بود که با تاملی کوتاه در خواهید یافت اغلب اسمارت فون های عرضه شده اخیر از سوی این کمپانی کره ای مجهز به دوربین های جلویی قدرتمند با رزلوشن بالا هستندو برای سلفی دوستان ارائه شده اند.
طول بدنه این موبایل برابر با 141.5 میلیمتر، عرض آن 70 و ضخامتش 9.5 میلیمتر خواهد بود و وزنش نیز چیزی در حدود 140 گرم اعلام گردیده. محصول یاد شده علیرغم امکانات سطح متوسط خود از یک باتری نسبتا بزرگ 2600 میلی آمپری بهره می برد.
چون سامسونگ بازارهای نوظهور محصولات اقتصادی را هدف قرار داده، انتظار می رود که Z3 یک اسمارت فون دو سیم کارتی باشد. براساس گزارشات قبلی، این موبایل حدودا در نیمه دوم سال 2015 رونمایی خواهد شد که هم می تواند همین ماه باشد و هم یکی از روزهای باقی مانده از سال جاری میلادی.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
از تایزن خوشم اومده هستشم که لینوکسه
امید وارم اپ هاش مثه اندروید فراوون شه
اون موقس که دیگه میتونیم بگیم رقیب جدی برا اندرویده چون هسته هر دو لینوکسه
از اپهای اندروید پشتیبانی میکنه :|
همه جور چیپست دیده بودم توی این مدت جز این Spreadtrum!
انگار خیلی چیپست ساز داریم ها
تایزن واقعا خوب شروع کرده امیدوارم سامسونگ گوشی های تایزنی با پردازنده های شناخته شده وارد بازار جهانی کنه و ما شاهد یک پرچمدار تایزنی هم باشیم
اگه سامسونگ سیاست های درست رو اعمال کنه فکر میکنم بتونه جای ویندوز فون رو بگیره
بشدت دلم میخواد تایزن رو تجربه کنم
الان 3تا سیستم عامل اول رو در کنار هم دارم
البته وینفون ام یکم قدیمیه(920) اما بدک نیست
اینم دوس دارم تجربه کنم
.
یک میلیون فروش ورژن قبلی توی هند که خیلی عالی بود
.
کسی میدونه از اپ های اندروید پشتیبانی میکنه یا نه؟!
اینم یه بادی هست مثل بادا میاد میره این یکم جدی تر هست فروش زد1 یکم واسم عجیبه
متین جان خوده کمپانی هم انتظار ندارند هرچی میسازند موفق باشه
همون بادا و شکست اش باعث شد سامسونگ بهترین برنامه نویسان رو جمع کنه توی کمپانی
و با تجربه و ازمون و خطای همون بادا اپ هایی نوشته سامی مثله برنامه های سری نوت
برنامه هایی که به نظر من نوت رو برترین فبلت با فاصله بسیار از رقبا میکنه
.
تایزن هم بنظرم در اینده خیلی ازش خواهیم شنید
مثلا واسه تی وی یا پنل های ماشین و و و
خیلی دوست دارم تایزنو تجربه کنم اما تو بازار پیدا نمیشن گوشیهای تایزنی :(
امیدونی فک نکنم اینقدر ارزش داشته باشه ادم ناراحت شه چون تاحالا حتی خود سامسونگ یه گوشی پرچمدار درست حسابی معرفی نکرده البته فک کنم واسه بدبخت بیچاره های اینطرفا سامسونگ اینو میزنه یه چیزی تو مایه های اندروید وان
وقتی هیچ اطلاعاتی ازش نیست نباید اینطوری قضاوت کرد
اپلم وقتی G1 اچ تی سی اومد فکر می کرد اندروید یه باد که میاد و میره حالا اون باد شده گردباد و اپل سفت چسبیده که خودشو نبره
نه داداش شنیدم این خیلی سیستم عامل بهینه ای هست :)