ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون ۶s ضخامت بیشتری نسبت به موبایل قبلی اپل خواهد داشت [شایعه]

بر اساس تصویر فاش شده ای که در فوق می بینید، اکنون چنین تصور می گردد که آیفون بعدی اپل از آیفون ۶ ضخامت بیشتری خواهد داشت. اگر این طرح واقعا مربوط به آیفون 6s ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۱۶ تیر ۱۳۹۴  |  ۱۱:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

بر اساس تصویر فاش شده ای که در فوق می بینید، اکنون چنین تصور می گردد که آیفون بعدی اپل از آیفون ۶ ضخامت بیشتری خواهد داشت. اگر این طرح واقعا مربوط به آیفون 6s باشد، می توان گفت اپل به دلایل مختلفی ترجیح داده تا ضخامت ۶.۹ میلیمتری آیفون ۶ را افزایش دهد؛ دلایلی که می توان اظهار کرد مهم ترین آنها، مربوط به یک باتری بزرگتر خواهد بود. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بر اساس شایعه جدید، گفته می شود که اپل قصد دارد از رزولوشن تصویر بالاتری در نمایشگر آیفون ها استفاده کند و به همین علت نیز، تامین کنندگان قطعات برای جا دادن پیکسل های درخواستی اپل در نمایشگری با ضخامت فعلی، با مشکلاتی رو به رو هستند و به همین دلیل احتمال این موضوع وجود دارد که شاهد ضخامت بیشتر ۲ دهم میلیمتری آیفون 6S باشیم.

یکی دیگر از احتمالات، به استفاده از تکنولوژی جدید فورس تاچ مربوط می شود. برای بهره گیری از این فناوری، اپل مجبور خواهد بود تا یک لایه اضافه تر را در پنل نمایشگر قرار دهد تا صفحه نمایش بتواند میزان فشار وارد شده به خود را تشخیص دهد؛ دقیقا همانند اپل واچ.

احتمال دیگر البته مربوط به سنسور جدید و ۱۲ مگاپیکسلی دوربین آیفون ۶S می شود که اخیرا شایع شده اپل از آن به جای سنسور ۸ مگاپیکسلی خود بهره خواهد گرفت. در هر صورت به نظر نمی رسد افزایش ضخامت ۲ دهم میلیمتری، باعث دلگیری طرفداران اپل گردد، هرچند که این شرکت می تواند از این موقعیت استفاده کرده و باتری قدرتمندتری را نیز در آیفون های جدید جای دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • Mohamad

    سلام دوستان آيا پلت فرم ٦اس تغير كرده يانه

  • محمدجواد

    من نمیدونم چرا باریک بودن گوشی یک امتیاز محسوب میشه!!

    به نظر من گوشی کمی عریض باشه مثله 5اس خیلیزیباتره و خیلی از محدودیت ها در گوشی رفع میشه..امیدوارم اپل سیاستشو درباره هر چه باریک تر کردن گوشی تغییر بده

  • Metal

    به خاطر ضخامت فورس تاچ مجبورن ضخامت را وياد كنند ولي بقيه موارد ثابت خواهد ماند
    از همين حالا پيش بيني ميكنم بيان بگن چرا دوربينش بيرون زده هستش و باتريش همونفدره و طراحي و نمتيگر چرا همونه و ..
    ١٣٥ ميليون آيفون تو ٦ ماه اول سال ٢٠١٥ فروش رفته يكي كمتر و بيشتر زياد فرقي نداره

  • BOZORG# از این ادمای تو خالی پر سر و صدا حالم ...

    منتظر پرچمدار سونی و اپل هستم.
    یکی از اون دوتا رو انتخاب میکنم.
    از ای او اس زیاد خوشم نمیاد
    اما سونی هم قابل قیاس با اپل نیست (حد اقل الان)

  • اَلِــــــــکــــــس

    فک نکنم همچین تغییراتی ایجاد بشه در 6اس!
    من و شما کاربران سایت دنبال ضخامت و باتری قوی هستیم وگرنه فلان کسی که برای پُز دادن (متاسفانه) میخره به نازکی گوشی اهمیت میده.
    6.9 رو بکنه 7.2 راضی ایم. فقط باتری قوی شه. حالا دوربینش پیشکش.

  • سام خط تیره

    ضخیم که بشه دوربین میره تو و باتری بیشتر میشه و دیگه خم نمیشه :| خوبه پس :)

  • ARMAN

    اگه به معنای بهتر شدن باتری هستش . چرا که نه خیلی هم خوبه

  • a p

    فورس تاچ رو اپل واچ عالــــــــــــــیه
    اصلا یه دنیای دیگه است
    اگر بیاد به ایفون واقعا یه نواوری درست و حسابیه

  • SAEED DASTMARD

    راستی دوستان یه سوالی دارم این چیه پشت اس 6 چسپوندن ضد سر خوردن؟؟؟؟
    http://uupload.ir/files/076u_lg_g4_vs_samsung_galaxy_s6_-_ultimate_comparison_33;_115500.jpg

    • Alireza Darouei

      نه بابا
      استیکره دیگه.زیاد شده.تنوع هم داره

      • SAEED DASTMARD

        واسه چی خوبه؟؟؟؟؟؟؟

        • BuBo

          خوشگلی فقط، الان این طرح کربنش هست، هیچ کاری هم نمیکنه جر این که نمیذاره با اجسام ریز خش بی افته، همین ولا غیر.
          این طرف تو عکسی که گذاشتی انگار آب ریخته رو خالکوبیش رنگش پس داده :D

          • SAEED DASTMARD

            چی اسمشون هست دیجی کالا ازشون داره؟؟؟؟؟؟؟؟

  • SAEED DASTMARD

    دمش گرم دوربینش بره داخل باتریش حجیم تربشه دیگه خیلی عالیه اگه اون نوارهای سفید رو هم مخفی کنه.

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی