ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پرچمدار ویندوزفون با بدنه ای تمام فلزی و ضخامت اندک از راه می رسد [شایعه]

مدت زیادی از آخرین باری که شاهد حضور یک لومیای پرچمدار بوده ایم، گذشته است. آخرین ها مربوط به لومیا ۹۳۰ / Icon می شوند که پیش از خریده شدن نوکیا توسط مایکروسافت به بازار ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۱۷ تیر ۱۳۹۴  |  ۱۵:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

مدت زیادی از آخرین باری که شاهد حضور یک لومیای پرچمدار بوده ایم، گذشته است. آخرین ها مربوط به لومیا ۹۳۰ / Icon می شوند که پیش از خریده شدن نوکیا توسط مایکروسافت به بازار عرضه شدند. پس از آن زمان، خانواده لومیا با نام مایکروسافت به بازار عرضه شد و تنها شاهد حضور محصولات ارزان قیمت و در بهترین حالت میان رده بوده ایم.

مایکروسافت پیشتر اظهار نموده که پس از عرضه شدن ویندوز ۱۰ در قالب نسخه موبایل، شاهد یک پرچمدار خواهیم بود؛ اقدامی که منطقی به نظر می رسد. از سوی دیگر منطقی است اگر فکر کنیم حالا که مایکروسافت ادعا می کند ویندوز ۱۰، بهترین بروز رسانی تاریخ این پلتفرم است، پس باید در انتظار بهترین موبایل پرچمدار ویندوزی تا به امروز نیز باشیم. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بر اساس نام گذاری پیشین سری لومیا، می توان انتظار داشت نام نسخه قدرتمند جدید، لومیا ۹۴۰ نام داشته باشد. موبایلی که حال سوالات بسیاری در موردش مطرح است و مشخصا با توجه به زمانبندی ارائه ویندوز ۱۰ برای موبایل، مایکروسافت اکنون باید در مراحل توسعه و تولید نمونه های اولیه باشد.

سوالات بسیاری در این میان ذهن را به خود درگیر می کنند، از نوع طراحی گرفته تا متریال و اجزای به کار رفته در ساخت. آیا شاهد یک زبان طراحی نو، همراه با پوششی از فلز به جای پلاستیک خواهیم بود؟ آیا می توانیم در نهایت شاهد استفاده از سخت افزاری کاملا بروز و قدرتمند در یک پرچمدار ویندوزی باشیم؟

Screen Shot 1394-04-17 at 14.00.24-w600

اکنون یکی از کاربران معروف توئیتر که پیشتر نیز موارد بسیاری را در خصوص تلفن های هوشمند فاش نموده، اطلاعات جدیدی را در مورد پرچمدار تازه مایکروسافت منتشر کرده است.

بر اساس گفته های @Ricciolo1، موبایل هوشمند مورد بحث از یک بدنه فلزی یک پارچه بهره برده و همچنین ضخامتی بسیار اندک دارد. این در حالیست که به راحتی می توان گفت یکی از مشکلات طراحی خانواده لومیا، ضخامت بیش از اندازه آنها در مقایسه با موبایل های دیگر بود. در این توئیت همچنین گفته شده که طرفداران ویندوز فون باید در انتظار یک پاییز داغ باشند؛ بر همین اساس می توان متصور بود که مایکروسافت نیز قصد دارد جدیدترین موبایل خود را در ماه سپتامبر و در نمایشگاه IFA آلمان معرفی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • مهدی

    اگه بدنه از طلا باشه و سخت افزارشم نیست در جهان باشه بازم ویندوز فونه و هیچگاه نمیتونه به محبوبیت اندروید و آی او اس برسه والسلام

    • mohammad

      هر موقع اندرویدی ک شما انقد ازش تعریف میکنین اومده با حداقل سخت افزار با ی cpu دو هسته ای با فرکانس 1گیگا هرتز از پس بازی و برنامه های سنگین بر بیاد بعدش شما بیا اینجا هی بگو اندروید هنگروید

  • فریاد

    ببخشید کمکم کنید بهترین گوشی ویندوز چیه؟

    • امیر ناظریه

      Lumia 1520
      Lumia 930

  • mohammadmj

    خیلی خوبه امیداورم جنس صفحه نمایش هم مشخص بشه ......

  • sadegh

    با توجه که شمارنده دهگان لومیاها با هر آپدیت یه دونه میره بالا و الان با آپدیت دوم ویندوزفون 8.1 وارد سری 40 شدیم، احتمال داره لومیاهایی که با ویندوز 10 میان سری 50 باشن... یعنی 950 مثلا

    • Divan Greedy (thankyouaj)

      نه شماره ها با اپدیت های اصلی می رن بالا / مثلن شماره ها با ویندوز فون 7.5 نرفتن بالا / اپدیت های اصلی 7 ، 8 و 8.1 بودن

      • sadegh

        راس میگی/ پس میشه گفت یا سری 40 قواعد رو بهم زدن یا آماده ی دریافت ویندوز 10 هستن!

        • Divan Greedy (thankyouaj)

          به نظرم 640 و 640 xl سری اینده ویندوز 10 هستن و جایگزینی حالا حالا ها براشون نمی یاد

  • borna_talebi

    Ricciolo1 یکی از معتبرترین منبع هاست.حتما واقعیت داره.

  • mohammad shobeiri

    در اینکه پرچمدار جدید مایکروسافت که عملا پرچمدار ویندوز ۱۰ موبایل هست باید امکانات و طراحی روز که یکیش کاهش زخامت و استفاده از متریال بهتر است داشته باشه شکی نیست ... اما اینکه دقیقا چقدر می‌تونه به محبوبیت ویندوز کمک کنه جای شکه ... به نظر من به عنوان یک طرفدار ویندوز ... مایکروسافت کار بزرگ رو در داستان توسعه دهنده‌ها باید می‌کرد که کرده تا حدودی ... یک پلتفرم نیاز به همه چیز داره برای توسعه از سخت افزار خوب گرفته تا نرم افزار عالی ... و الا خیلی بعیده که بتونه آماری رو تکون بده ... البته من کاملا بهش امیدوارم چون همون طور که گفتم به توسعه دهنده‌ها توجه ویژه کرد و این یکپارچه سازیش می‌تونه کلید موفقیت بزرگی باشه ...

    در ضمن به نظر من اسم این پرچمدارهایی که امسال خواهد آمد لومیا ۹۴۰ نیست و مثل ویندوز یه جهش رو نشون خواهند داد و فکر کنم برای همین هم لومیا x40 ها با ویندوز ۸ اومدن ... احتمالا با لومیا ۹۵۰ و ۱۵۵۰ روبرو خواهیم شد ...

  • سام خط تیره

    فلزی که 100 درصد ضخامت رو نمی دونم

    • sima

      اصلا بیاد دوربین 10000 مگاپیکسلی و CPU core i7 بزاره روی گوشی
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      با سیستم عامل ویندوز فون مفت نمیره ...

      • امیر ناظریه

        ترول سیما

      • امیر ناظریه

        باز از جملات ذخیره شده استفاده کردی

      • mortezaall(mutd)

        باشه...به نادلا میگم...

  • Triple H

    درست همون طوری که دوست داشتم بشه منتها هنوز از پسوند "XL" اصلا خوشم نمی‌آد. ای کاش به جای "XL" از پسوند "PRO" استفاده کنه.

    • sadegh

      وقتی یه دستگاهی قوی‌تر یا پیشرفته‌تر از مشابهش باشه، پسوند پرو میاد! مثل سرفس پرو یا مک‌بوک پرو... ولی اینجا صرفاً سایز بزرگ شده... مگر اینکه پشتیبانی از قلم داشته باشه مثلا

      • Triple H

        درست می‌گی دوست من. ای کاش قابلیت‌های رو که گفتی یا چیزهای دیگه مثل اسکنر عنبیه چشم و اثر انگشت نسبت به نسخه کوچکتر متمایزش می‌کرد تا پسوند "PRO" رو یه یدک بکشه.

  • Divan Greedy (thankyouaj)

    خدایی 830 و 930 و 1520 ضخامت زیادی داشتن ؟؟ فکرم نمی کنم لومیا به سخت افزار قدرتمند نیازی داشته باشه ، صفحه نمایش 1520 هم که همین الان یکی از بهترین هاست با این حال شایعه شده نسل بعدی رزولیشن 2k دارن ، ببین چی می شه با دوربین با فلاش 3 گانه

  • BOZORG# از این ادمای تو خالی پر سر و صدا حالم ...

    اینطور که معلومه پاییز میاد ، امیدی به ایندش ندارم اما ارزش صبر‌کردن رو داره ، شهریور سونی‌، پاییز مایکی ، اپلم که همین‌دور و را پیداش میشه

    • K1

      چرا امیدی ندارید برنامه های اندروید و ios که واسش قرار بیاد. سیستم عاملشم که معرکس دوربینم که جای گفتن نداره ایشالا موفقه

      • BOZORG# از این ادمای تو خالی پر سر و صدا حالم ...

        انشالله که خوب ظاهر بشه اما از رابط کاربری ویندوز اصلا خوشم نمیاد . اندروید مثل خونه خودمه نمیدونم میتونه جاشو برام پر کنه یا نه

        • mortezaall(mutd)

          خب نظرشما اینه نظر منم برعکس شما از رابط کاربری اندروید خوشم نمیاد...الآن هم luncher 8pro v3 نصبه رو گوشیم...

          • BOZORG# از این ادمای تو خالی پر سر و صدا حالم ...

            حب خسته نباشی!!!!!!!!!!!!!!!!

مطالب پیشنهادی