ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

درآمد 7.4 میلیون دلاری PewDiePie از یوتوب در اینترنت جریان ساز شد

ستاره این روزهای یوتوب، فلیکس کیلبرگ ملقب به پیو دی پای (PewDiePie) سال گذشته موفق به کسب درآمدی 7.4 میلیون دلاری تنها از طریق تبلیغات یوتوب شد. فلیکس با تقریبا 38 میلیون مشترک و 9 ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۱۸ تیر ۱۳۹۴  |  ۰۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

ستاره این روزهای یوتوب، فلیکس کیلبرگ ملقب به پیو دی پای (PewDiePie) سال گذشته موفق به کسب درآمدی 7.4 میلیون دلاری تنها از طریق تبلیغات یوتوب شد. فلیکس با تقریبا 38 میلیون مشترک و 9 میلیارد بازدید از ویدیوهایش حالا پادشاه یوتوب خوانده می شود.

اگر رقم 7.4 میلیون دلاری را تقسیم بر تعداد مشترکین وی کنیم، او از هر مشترک خود 20 سنت در طول سال درآمد کسب می کند. این رقم در سال 2013، تقریبا 4 میلیون دلار بود، بنابراین روند رو به رشد یوتوب گیمینگ کاملا محسوس به نظر می رسد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اما واکنش اخیر مردم در اینترنت نسبت به شغل و میزان درآمدی که PewDiePie دارد وی را به پاسخ برخی ابهامات مجبور کرد. اگرچه فلیکس جوان علاقه ای به دفاع همه جانبه از خود ندارد اما می گوید: "مردم... آن ها می گویند منصفانه نیست. فکر می کنند تمام روز روی صندلی ام نشسته ام و مرتبا جیغ و داد می کشم -که البته درست فکر می کنند- اما خیلی بیشتر از این هاست."

وی برای نمونه یکی از واکنش های تند مردم نسبت به این مسئله را می خواند: "الکس: ای کاش من هم می توانستم اینقدر پول بگیرم و جلوی وبکم یک احمق به تمام عیار باشم و میلیون ها بازدیدکننده جذب کنم." فلیکس در پاسخ می گوید: "من یک دوربین ریکوردر خیلی خوب دارم، بسیار از تو ممنونم. به نظرم همین در مورد یوتوب جذاب است. هر کسی می تواند این کار را انجام دهد. مسلما اگر من نبودم، شخص دیگری جایم را پر می کرد. واقعا زمان زیادی را کار می کنم. و الکس، به نظرم اگر تو هم این کار را انجام دهی می توانی موفق شوی، من به تو ایمان دارم."

در نهایت دلخوری وی کاملا مشهود است: "نتیجتا، به نظر می رسد دیگران نسبت به پولی که در می آورم حساسیت بیشتری نشان می دهند تا خود من. سال گذشته یک میلیون دلار برای خیریه پول جمع کردیم و تنها چند مقاله در ارتباط با آن نوشته شد اما حالا همه جای اینترنت پر شده از میزان درآمد من."

شما چطور فکر می کنید؟ آیا تا به حال ویدیوهای وی را تماشا کرده اید؟ آیا فلیکس کیلبرگ استحقاق این را دارد که درخشنده ترین ستاره یوتوب باشد یا خیر؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (33 مورد)
  • رامین

    دمش گرم آقا

  • kian

    hatman negah mikonim. merc az website khoobetoon v zahmatayi k mikeshid.

  • Soryash

    وااااو آقا وااااو

  • m

    نوش جونش

  • bladestrike

    اسمش فلیکس شلبری هست نه کیلبرگ .... ممنون میشم اصلاح کنین.
    تقریبا میشه گفت باهاش همسایه بودم ۲-۳ سال

  • مـــــــتیــــــن

    من یه دوره تصور میکردم استیو بالمر خیلی دیونه بود ولی الان اینو دارم میبینم میفهمم استیو بالمر کی بوده... :-) یکی از اون سه و نیم دقیقه هاش رو هم بخوان برگردان کنن به فارسی باید بیست سی درصد کلماتی که میگه رو سانسور کنن :-) ولی هرچیه عرضه اش از من بیشتره...

    • Divan Greedy (thankyouaj)

      استیو بالمر هیجان زیادی ایجاد می کرد و با ذوق و شوق حرف می زد، حالا مشکل این کجاست رو من یکی که نمی دونم

      • مـــــــتیــــــن

        ادم خاصی بوددر کل دوست داشتنی بود من واقعا تو فیلم خداحافظیش از نوکیا به شدت تحت تاثیر قرار گرفتم ولی در کل به نظرم ادمی بودکه حالت عادی نداشت کلا کار های که میکرد خیلی روتین نبود :-)

        • Divan Greedy (thankyouaj)

          ؟؟؟؟ وقتی کسی هیجان ایجاد می کنه دلیل نمی شه عادی نباشه ، موقع شروع شدن مراسم اینجوری هیجان می داد و گرنه اکثر اوقات مثل بقیه عمل می کرد

  • Divan Greedy (thankyouaj)

    مسخره است، شما هم می تونی این کارو بکنی و پول دربیاری بکن دیگه چرا گیر می دی به این بنده خدا / منم خودم فقط بعضی ویدیو هاشو نگاه می کنم بیشتر با theradbrad حال می کنم

    • steve

      با سلام من كاربر استيو هستم و ميخواستم تشكر كنم كه افتخار دادين منو بلاك كردين.(بخاطر يه انتقاد كوچيك كه اونم فقط بخاطر پيشرفت سايت بود)خب دوستان تو اين مدتي كه پيشتون بودم خيلي خوش گذشت و چيزاي جالبي ياد گرفتم و با افراد بامعرفت و خوبي آشنا شدم.خوبي بدي ديدين حلالم كنين از ديوان جان هم عذرخواهي ميكنم كه زير نظرش كامنت گذاشتم

      • HADI

        این خبرا همش برای محبوب کردن یوتوب گیمینگ
        و گرنه چرا گیر دادن به این

      • مـــــــتیــــــن

        داداش به من یه میل میشه بزنی؟

    • مـــــــتیــــــن

      این مرده خیلی الگویی خوبه میتونه باشه واسه مردم ولی به جای اینکه الگو بگیرن همه گیر دادن به این که چرا اینهمه در امد داره خودش هم خیلی شاکی بود از این موضوع که کلی به خیریه کمک کرده هیچکس هیچی نگفته اما یهو در امدش نت رو تکون داده در ضمن دوستان میتونن گفته هاش رو در شبکه یوتوب خودش با نام lets talk about money بشنوین ارزش گوش دادن داره

      • مـــــــتیــــــن

        ترجمه این سخنانش مترجم:خودم عذر میخوام اگه خیلی کامل نیست چون صرفا باید وقت زیادی رو میزاشتم فقط تقریبا یه خلاصه هست
        دیروز همه جا در فیسبوک صحبت از درامد من در سال 2014 بود اما فقط موضوع به فیسبوک ختم نمیشد همه جا بود پول چیزیه که من تو این پنج سال که دارم ویدیو میسازم تلاش میکردم ازش دوری کنم. به خاطر اینکه من فکر میکنم این خیلی مهم نیست(پول) اشتباه متوجه نشید من از پول متنفر نیستم (با خنده)م( در حال تاپ ادامه)

        • مـــــــتیــــــن

          احتمالا ترتیب کامنت ها بهم بخوره کامتت شماره 4:چیز دیگه ای که مردم بهش فکر نمیکنن (فک کنم هچین چیزی باشه )اینه که من نه میلیون بازدید دارم و این یه معنی میده تبلیغات تو ویدئو های من هستم و منهم به وسیله انها در امد زایی میکنم. و وقتی این خبر منتشر شد که من چقد در امد در سال جاری داشتم مردم بسیار شوکه شدند و بعضی از انها رو که من مشاهده کردم بسیار بسیار بسیار عصبانی بودند ادامه در کامنت بعد ))

          • مـــــــتیــــــن

            دوستان ادامه ویو تقریبا چیز خاصی نداره چند تا کامنت از بقیه میخونه و جوابشونو میده یکیشونم که بد جور از کوره در رفته بودهرچی دهنش اومده بود گفته بود خودشم گشته بود کامنتای باحالی میدا کرده بود یکی از کامنت ها منو تحت تاثیر قرار داد که طرف گفته بود خیلی از مردم مجبورند به خاطر حفظ وطنشون بجنگن و پول بسیار کمی در یافت میکنن در حالی که کسی که تو خونه اش نشسته میلیون دلاری دریافت میکنه و پاسخ خودش هم این بود که با این قضیه موافقه اخرش هم میخواد که قضیه رو همونجا تموم کنن دشرمنده که نتونستم کاملش کنم شبتون خوش

          • مـــــــتیــــــن

            کامنت پنج:اونها فک کردند که این خیلی نا عادلانه است من روی تهتان خود در تمام روز میشینم :-) و فقط به صفحه نمایش نگاه میکنم. و درست هم میگن (خنده ای طولانی ) ولی خب از این بیشتره (فک کنم یعنی به اون اسونی ها که مردم هم فکر میکنن نیست باشه) ولی من واقعا باور دارم که پول نمیتونه ادم هارو خوشحال کنه. و من الان همون اندازه خوشحال هستم که پنج سال پیش خوشحال بودم ادامه رو بعد سحر تایپ میکنم

        • مـــــــتیــــــن

          به دلیل اینکه برای همه مهمه من هنگامی که فعالیت تو یوتیوب رو شروع کردم در دانشگاه تحصیل میکردم من در انموقع حتی انقدر توانایی مالی نداشتم تا هزینه های کامپیوتری را بدهم که گیم پلی های خودم رو به وسیله انها ضبط کنم من خوش شانس بودم تونستم برخی از کارهای هنری رو بصورت انلاین به نمایش بزارم و این روشی بود که من به وسیله اون شروع کردم بعضی از شما داستان رو میدونید اما مطمعنن بعد از اون من از دانشگاه در امدم و من باید شغلی بدست میاوردم (در حال تایپ ادامه)

          • مـــــــتیــــــن

            کار خودم رو توی یک هات داگ فروشی شروع کردم و خیلی ها علاقه مندند داستان من رو از زاویه منفی نگاه کنند و بگن :اوه اون واقعا این کار رو کرد؟ و اونموقع با وجود این که من به بازی علاقه مند بودم نمیدونستم که میشهه وسیله اون در امد زایی کرد و این هدفی نبود که من از داشنگاه خارج شم تا اون رو دنبال کنم و فقط در حد چیزی بود که من عاشق انجام دادنش بودم(درحال تایپ ادامه)

    • Divan Greedy (thankyouaj)

      ماله این مجری بنده خدا ماه عسل هم همین طور که چند وقته بهش گیردادن

      • A.R.T

        ماه عسل هم میبینی
        :D
        روزه هم بگیر :))

        • Divan Greedy (thankyouaj)

          ماه عسل رو اتفاقن نمی بینم ، فقط داخل فیسبوک دربارش شنیدم / روز ه هم چند روز گرفتم ، شما با روزه گرفتن بقیه مشکل داری ؟ که خنده داره برات ؟؟

          • A.R.T

            نه شما با خنده مشکل داری که تعجب داره برات؟
            خنده داریم تا خنده

  • A.R.T

    درامدش خیلی زیاده! مردم هم بجای اینکه تخصصشونو پیدا کنن هی گیر کیدن که چرا فلانی اینقد پول در میاره!

    ممنون آقای وفانژاد برای وفا به حرف! لطفا داستان هر سه ویچر که یکی دیگه از نویسندگان زحمتشو میکشه هم بزودی منتشر کنید.

  • Ebrahim

    یوتیوب حرام است حراااااام....

  • sajjad ps4

    بابا بیخیال ......ِD:)))اخه این چیکارمیکنه اینقدر پولدار شده در ضمن آپارات هیچ حرکتی نمیتونه بزنه چون سرور هاش محدود و ضعیفه همین من یه فیلم ده دقیقه رو باجون کندن گذاشتم

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی