ساعت اپل باعث ایجاد حساسیت پوستی و سوختگی دست برخی کاربران شده است
گجت های پوشیدنی، تکنولوژی را بیش از هر زمان دیگری به بدن ما نزدیک می کنند؛ محصولاتی که همواره روی پوست شما جای گرفته و می توانند باعث آسیب رساندن به آن نیز شوند. اکنون ...
گجت های پوشیدنی، تکنولوژی را بیش از هر زمان دیگری به بدن ما نزدیک می کنند؛ محصولاتی که همواره روی پوست شما جای گرفته و می توانند باعث آسیب رساندن به آن نیز شوند.
اکنون برخی از دارندگان ساعت های اپل اذعان داشته اند که بر اثر بستن این گجت بر دستان خود، پوست آنها دچار سوختگی و یا التهاب شده است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
یکی از کاربران ساعت اپل به نام Paula Cerutti به Fusion گزارش داده در حالی که مشغول ورزش بوده، بر روی مچ دست خود احساس سوختگی نموده. وی متوجه می گردد که ساعت را بیش از اندازه محکم بر دست خود بسته و آن را آزاد تر می کند. بر اساس گفته های Cerutti، ساعاتی بعد تاول و جوش های کوچکی را در ناحیه بسته شدن اپل واچ مشاهده کرده.
وی تصاویری از این موضوع را در فضای مجازی و توئیتر شخصی خود منتشر کرده و عنوان نموده اپل نیز در این خصوص هیچ کمکی به او نکرده است.
سایر کاربران و توسعه دهندگان ساعت اپل نیز سوختگی های مشابهی را تجربه کرده و تصاویری را نیز در اینستاگرام و توئیتر ارسال کرده اند. برخی از این افراد مطمئن نیستند که خود ساعت باعث این موضوع شده و یا متریال مورد استفاده در ساخت بند ساعت اپل (نمونه ورزشی) باعث ایجاد التهاب و تحریک پوستشان شده است.
لازم به ذکر است که عکس العمل پوست انسان به بندهای سیلیکونی، اتفاق جدیدی نیست و برای مثال کاربران گجت های پوشیدنی FitBit مدت هاست که از این مسئله شکایت دارند.
اپل پیشتر در خصوص عکس العمل های احتمالی پوست انسان به بندهای ساعت هوشمند هشدار داده بود اما سوختی (که در تصویر فوق آن را مشاهده می کنید) اتفاقی نادر است که هنوز این شرکت در موردش سخنی به میان نیاورده. کمپانی مورد بحث به طور کلی پیشنهاد می کند که پس از گذشت مدتی، ساعت را به شکل آزاد تری بر دست خود ببندید تا پوست، از بند پلاستیکی فاصله گرفته و از عرق کردن بیش از حد نیز جلوگیری به عمل آید. حال باید منتظر ماند و عکس العمل اپل را دید زیرا اگر واقعا خود ساعت اقدام به سوزاندن پوست برخی کاربران نماید، این شرکت در واقع با مشکلی بسیار اساسی رو به رو شده است.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.


الان اونی که دستش سوراخ شده میره 500 میلیون دلار غرامت میگیره
زير ساعت اپل اونجا كه سنسوره ها هست و به دست بسته ميشود از فلز ZR استفاده شده كه براي بعضيها مفيد و براي بعضيها حساسيت زا هستش
درست مثل ميوه كه بعضيها ممكنه به بعضي ميوه ها حساسيت داشته باشند ولي براي اكثريت مفيد است
الان توجیه شد دیگه . درست مثل میوه :))))) چرا ساعتای سوئیسی مثل میوه نیستن اونوقت؟؟؟؟؟
شاید به خاطر مادون قرمزه.
من وقتی ساعت معمولی با بند چرمی هم می بندم اینطور میشه چه برسه دیگه به اپل واچ ! :)
اپل فقط تو ایران محصولاتش گرونه بیشتر بقیه کشورها
اینجاست که تفاوت یه ساعت ساز سوئیسی با یه ساعت کامپیوتری مشخص میشه . وقتی ساعت سازای سوئیسی از چرم ضد حساسیت برای ساعت هاشون استفاده میکنن
ساعت سازی به اون راحتی ها که اپلو بقیه فک میکنن نیست
ساعت های سونی بسیار کاربرد بیشتری دارند اگر اینجور نبود الان پرفروش ساعت هوشمند نمیشد مخصوصا
sony gear 2
Sony is best brand and word connection
من خودم طرفدار سامسونگم گوشیم سونیه و همه برندا رو دوست دارم.
فروش اپل واچ بالاست و این موارد طبیعیه و برا همه ممکنه پیش بیاد.
سعی کنیم ترول نباشیم و تا خبری شد از آب گل آلود ماهی نگیریم.
و شما دوست عزیز لطفا یک منبع برای ادعاتون بزارین تا فقط ادعای خالی نباشه
حق با شماست. ترول بودن خیلی بده اما از اون بدتر همینه که اشتباهات شرکتی که مورد علاقمون هست رو طبیعی جلوه بدیم. هر دو تاش اشتباهه
میدونید از چی خنده م میگیره، این متعصبین حالا سامسونگ سونی الجی و تو این پست اپل ، یهو انگار Hide میشن، خب مگه مجبورید رو چیزی تعصب خرج بدید اینجوری اذیت شید؟ تعصب رو بذارید کنار طرفدار مصرف کننده باشید نه یه سری کمپانی که فقط دنبال سودشونن حتی وقتی به شما خدمات میدن وگرنه عاشق من و شما نیستن.
الان میبینی فقط به صورت روح میان منفی میدن میرن مخصوصا این Mehdi7
:D
من همیشه بعنوان یه علاقه مند به برند سونی (نه متعصب) ساعت های هوشمند رو مورد انتقاد قرار دادم چون نه قیمتی که براش تعیین شده ارزش داره و نه کارایی داره و نه زیبایی.
اره یه سریشون هم که منفی خورشون بالاست فقط - میدن دریغ از یه کامنت
چند وقت پیشم جی واچ بود که یه همچین مشکلی داشت که اون از پین شارژش بودو الجی با بروز رسانی حلش کرد ولی این...
.
.
این یه چیزو ثابت میکنه که فعلا نه تنها این گجت ها برای سلامتی لازم نیستن بلکه برای بدن ضرر هم دارن!
پس بگو چرا پشت دستم هی میخاره نگو حساسیته اپل واچیه! الکی مثلا من اپل واچ دارم grin :)
یک سوال اساسی برای من پیش اومده: شما چطور شکلک هاتون رو میزنید؟ من فقط : ) و : ( و X _ X رو بلدم شما شکلکهاتون رو با حفظ فاصله میان کاراکترها بزارید تا ما هم یاد بگیریم الآن 6 ماهه تو این سایت میام ولی هنوز شکلکها رو بطور کامل بلد نیستم :)