تصاویر تلفن هوشمند تاشو و قدرتمند سامسونگ منتشر شد
تلفن های تاشوی سامسونگ را به یاد دارید؟ جالب است بدانید تولید آنها هنوز ادامه دارد. البته این موبایل ها در سالهای اخیر هوشمند شده و غول کره ای از سیستم عامل اندروید برای مدل های ارائه شده ...
تلفن های تاشوی سامسونگ را به یاد دارید؟ جالب است بدانید تولید آنها هنوز ادامه دارد. البته این موبایل ها در سالهای اخیر هوشمند شده و غول کره ای از سیستم عامل اندروید برای مدل های ارائه شده در سالهای اخیر استفاده کرده و اکنون نیز قصد دارد یکی از بهترین نمونه های این سری محصولات را تولید کند.
مجوز مخابراتی این دستگاه هفته پیش با شماره مدل SM-G9198 توسط سازمان استانداردهای مخابراتی چین منتشر شد. این موبایل تاشو از ۲ نمایشگر بهره برده که صفحه نمایش خارجی آن ۳.۹۱ اینچی بوده و رزولوشن آن نیز ۷۶۸ در ۱۲۸۰ درنظر گرفته شده است. بدنه مشکی و خوش طرح این دستگاه نیز کاملا یادآور تلفن های ساخته شده پیش از آغاز دوران تلفن های لمسی و هوشمند است.
در ادامه برای مشاهده مشخصات سخت افزاری و تصاویر این محصول با دیجیاتو همراه باشید.
اگر شایعات حقیقت داشته باشند، این تلفن هوشمند تاشو به یک چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸۰۸ با ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است و در کنار آن نیز از دوربین عقب ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی بهره می برد. نرم افزار در نظر گرفته شده برای این محصول نیز اندروید آب نبات چوبی نسخه ۵.۱.۱ است که برخی از نرم افزارهای اختصاصی سامسونگ همراه آن ارائه خواهد شد.
چنین دستگاهی می تواند برای طرفداران موبایل های تاشو محصولی ایده آل باشد، اما سامسونگ معمولا این نوع از تلفن های هوشمند را تنها برای ارائه به بازار چین در نظر می گیرد. هرچند شاید استقبال از ساخت موبایل تاشو با سخت افزار قوی و باکیفیت موجب شود سازنده محصول فوق را در سایر بازارهای جهانی نیز عرضه کند.
در پایان می توانید تصاویر منتشر شده از این دستگاه را مشاهده نمایید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.




فک کنم مامان بزرگم با اسنبدراگون ۸۰۸ خیلی خوشحال بشه
سامسونگ هم به عهد گوشی های تاشو برگشت
یادش بخیر نوکیا پادشاه بازار بود
اپل نبود! :)
اه اه چقدر زشته
این چین لامصب برا همه چی بازار داره
از گوشی هوشمند تا شو بگیر تا جون آدمیزاد
این گوشیا هنوزهم طرفدارهای خاص خودشو داره درسته که مربوط به زمان خاصی از گذشته بوده ولی جالبه که بدونین این گوشیای تا شو تو ژاپن هنوزم طرفدارای زیادی داره......
چون سیستم عاملشم اندرویده و از اپ های اندروید پشتیبانی میکنه مسلما"سرنوشت بهتری نسبت به بلک بری خواهد داشت
این گوشی ها طرفدار های خاصی داره ......زیاد نیستن........بعد اگه میخایی این بلک بری رو با این گوشی های تاشو مقایسه کنید فکرکنم غلت باشه این ها هم سبک نیستن چون بلک بری طراحی زیباتر با کیبوردهایQwerty های بلک بری واقعا بهتراز این ها هست مخصوصا تو نسخه پاسپورت.
غلت!!!
سیستم عامل بلک بری زیاد جالب نیست
تا حالا نه امنیت بلک بری و
نه کیبورد فیزیکیش
باعث نشده و نخواهد شد که من ترغیب به خرید یکی از اونها بشوم
بلک بری سبک خاص داره دوست عزیز منم تا وقتی اندروید باشه سمت بلک بری نمیرم ولی مقایسه این گوشی تاشو با بلک بری بنظرم کمی اشتباه است امنیت این دستگاه های بلک بری مثال زدنی هستن واقعا ......طراحی خاص درکنار شیک و باکلاس بودن اینها مردم را واجب خرید بلک بری میکنن بعضی از مردم ما اصلا این گوشی رو قدیمی میدونن حتی با اینکه اندروید روش هست لالی پاپ(در اصلاح پست قبلی شب بود از سرکار امده بودم کمی خسته بودم)
سلام دوستان من یه کیف لپتاپی گرفتم که اهن ربا داره میخواستم بدونم تاثیر منفی روی صفحه نمایش یا باتری نداره؟
من که خوشم میاد
فقط سنگین نباشه
خب سامسونگ جان درست! شما این محصولو با یسری قالب های جدیدی که برات هزینه بر میدارن و با این طراحیش درست میکنی و سوده کمت رو بابت این محصول میگیری! ولی این درسته که چون سود این محصول کمتر از پرچمدارته پشتیبانیش نکنی؟
والا کجای این خبر نوشته قراره پشتیبانی نشه ازش؟؟؟
همینجوری یه چیزی میگین که گفته باشین ها ....
تبریک به همه خبرهای خوشی از مذاکرات در راه هست
خودش فهمیده برا کجا بفروشه بیشتر چینیا ازین جنگولک بازیا خوششون میاد
برا اون صفحه نمایش کوچولو عجب سخت افزار خفنی هم گذاشته
بستگي به قيمتش هم داره كه با اين مشخصات فكر نميكنم ارزون باشه
زیاد خفن هم نیس شما انلاین نیستی پردازنده دکا کوره هم امده و میتونسته استفاده کنه ولی کارخوبی کرد که این پردازنده رو گذاشت در مجموع خوبه مرسی سامسونگ.
فکر کنم بیشتر حالت مد و فشن داشته باشه تا یه دستگاه هوشمند،بازم البته نمیشه قضاوت کرد و باید به فروش جهانی برسه
نه.. اتفاقا اینا هم بازار خودشونو دارن....
لوکس با این چیزا فرق داره.....
وقتی یه چیزی رو تولید میکنن حتما بازارش هم هست..
البته گوشی در دار هم باحاله :/ مندوس دارم....
سیامک داداش تو و بقیه ی دوستان شماها که می گید من اینو دوس دارم اگه الان بهتون بگن مثلا سیامک بیا G3 رو با این عوض کن این کارو می کنی ؟کی حاضره به جای پرچم دارا و بقیه ی گوشیای لوکس با قیمتی تقریبا مشابه از اینا بگیره دستش ؟/این جور گوشیا که بلک بری هم توش فوق تخصص داره از مد افتاده و سرمایه گذاری توش کار درستی نیس (البته با این طراحی کاملا مشخصه سامی سرمایه خاصی نگذاشته) اگه گوشیه کشویی یا دکمه دار خوب بود دیگه گوشیای لمسی نمیومد
بابا بازار دارن...
نمیدونم چرا اما چینیا از اینا زیاد میخرن... فیلماشونونگا کن.. هنوز گوشی در دار زیاده بینشون...
مطمعن باش یه پولی توش هست که سامسونگ میکنه وگرنه تولید نمیکرد..