ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

در بازی Agar.io بزرگترین سلول دنیا شوید

Miniclip.com در طول یازده سال فعالیت خود به دنیا ثابت کرده که سلطان بی رقیب بازی های آنلاین تحت وب است. این وبسایت خوب سرگرمی که با بازی های فلش تحت وب خود به شهرت رسید، چند ...

امین بیگ‌زاده
امین بیگ‌زاده منتشر شده در ۲۱ تیر ۱۳۹۴  |  ۱۹:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

Miniclip.com در طول یازده سال فعالیت خود به دنیا ثابت کرده که سلطان بی رقیب بازی های آنلاین تحت وب است. این وبسایت خوب سرگرمی که با بازی های فلش تحت وب خود به شهرت رسید، چند سالی است که پا به عرصه بازی های موبایل گذاشته و طی یکی دو سال اخیر بسیاری از عناوین موفقش را به پلتفرم موبایل آورده.

Agar.io یکی از پرطرفدارترین بازی های تحت مرورگر مدتی است که توسط استودیوی مینی کلیپ به پلتفرم موبایل آمده؛ یک بازی آنلاین بسیار جالب که باید در آن کنترل یک سلول را در دست گرفته و برای بقایش در میان سلول های عظیم الجثه تلاش کنید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

فلسفه Agar.io را می توان با یک اصطلاحات رایج توصیف کرد: بخور تا خورده نشوی. دنیای آگاریو یک جنگل واقعی است، جنگلی که سلطانش سلولی است که از همه بزرگتر باشد.

screen640x640 (3)

تنها یک راه برای از میان بردن سلطان این دنیا و نشستن بر تاج و تختش وجود دارد وآن هم این است که او را بخورید! بله، شما در نقش یک سلول کوچک و ضعیف وارد این دنیا می شوید و باید نهایت تلاش خود را به خرج دهید تا با خوردن سلول های کوچک و فرار از سلول های بزرگ (که هر کدام توسط یک بازیبار کنترل می شوند)، جثه خود را آنقدر بزرگ کنید که بتوانید سلطان این دنیا را خورده و خودتان به سلطان سلول ها تبدیل شوید.

با ورود به بازی، می توانید برای سلول خود یک اسم بگذارید و حتی برای تزئینش یک عکس منحصر به فرد در نظر بگیرید. بعدا می توانید وارد نقشه بازی شوید و در بزرگ کردن سلولتان بکوشید.

هر چه سلول بزرگتر شود، طبیعی است که حرکتش رو به کندی برود. برای اینکه در عین بزرگ شدن در حرکت دچار مشکل نشوید، امکان پرتاب بخشی از حجم سلول به بیرون برای سبک شدن در نظر گرفته شده. حتی می توانید در مواقع لازم (مثلا زمانی که در تعقیب یک سلول کوچکتر هستید یا اینکه سلولی بزرگ در تعقیب شماست) خودتان را برای حرکت سریع تر تقسیم کنید.

screen640x640 (2)

یک سری ویروس هم در سطح نقشه وجود دارند که در صورت برخورد به آنها، سلول بزرگ شما به چندین سلول کوچک خرد می شود، بنابراین در معرض خطر خورده شدن قرار خواهید گرفت. توصیه می کنیم از این ویروس های سبز رنگ به شدت دوری کنید.

در هر نقشه از آگاریو تا صدها نفر می توانند به مسابقه بپردازند و سبک بازی هم طوری است که پایانی ندارد؛ فقط ممکن است هر لحظه سلطان جدیدی جایگزین سلطان قبلی نقشه شود. جالب است بدانید که محبوبیت آگاریو در کشور ترکیه چنان بالاست که از نمادهای آن، در شعارهای تبلیغاتی برای انتخابات مجلس این کشور که در ماه گذشته برگزار شد استفاده گردید.

برای تبدیل شدن به بزرگترین سلول دنیا آماده اید؟ همین حالا به نسخه تحت وب آگاریو بپیوندید یا بازی را از موبایل هایتان آغاز کنید. چنانچه در دانلود نسخه اندروید بازی مشکل داشتید می توانید از طریق این آدرس به دریافت آن اقدام نمایید.

Agar.io

Agar.io

سازنده: Miniclip.com قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 25.9 / 14 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • Mustafa Hashemi

    سلام من به اسم Afghanistan .يا yakozaبازي ميكنم .فقط بازيش ي بدي كه داره معتاد كننده س .بدجورم معتاد بازيش ميشي

  • Hosein Ghamari

    سلام من الان حدود یه سال هست که اگار بازی میکنم اگه شما علاقه مند به بازی گروهی هستید می تونید به گروه ما بپیوندید در حال حاظر ما بهترین کلن ایرانی هستیم ایدی اینستاگرام لیدر : leader .io لول من ۸۰و۷۰و۶۷

  • Mohammad

    Slmبچه ها هرکی سوال داشت به جیمیلم یه پیام بده صحبت کنیم
    Mohammadpc13792000@gmail.com
    لولم پنجاهویکه

  • Mr.Master555

    من یه کلن زدم به اسم MSTR.در اینستاگرام سرچ کنید mstr_agario.
    برای عضویت در اینستاگرام منو فالو کنید.?

  • Mojtaba

    من خیلی معتادش شدم تا الانم زیاد نفر اول شدم بهترین امتیازمم 33000 بوده با 40 دقیقه اگه لگ نداشت بیشترم میشد

  • محمد

    سلام بچه ها یه سوال داشتم تیم شدن با یه نفرو بلدم ولی جریان این تیمای بزرگ مثل زد هکر و Zy7 چیه؟؟؟ چجوری میشه عضوش شد تیم ایرانیم هست؟؟؟

    • Mohammad

      تیم شدن که راحته بچه ها لطف کنین بایکی که تیم میشین نخورینش عقده ای میشه ها مث خودم البته یه مدتی شدم بعد درست شدم راستی محمدتوی بازی تیمی ثابت وجود نداره اونایی که اسماشون مثل همه از اول بازی یه چیزی رواج دادن فقط وگرنه هیچ چیز ثابتی وجود نداره بعدشم بازی من که لگ نداره اون ربط به نتتوسی پی یو گوشیت داره

    • محمد

      تو میتونی با دوستای خودت یه گروه درست کنی مثلا اسمتو بنویس زدهکر و دوستای دیگتم بنویسن اسمشونو زد هکر هر وقت همدیگرو دیدین باید به هم کمک کنین

  • nima

    سلام اسمم نیما هستش این بازی مگ داره ولی من از بازی کن های بسیار عالی هستم در این بازی گروه هایی وجود داره و من در کلن بسیار قوی به نام ƬψƬ ☢ هستم :)))

  • Strike Force Heroes 3

    Great! Thanks for sharing the information. That is very helpful for increasing my knowledge in this field.
    <a href="http://strikeforceheroes3game.com" rel="nofollow">Strike Force Heroes 3</a>
    <a href="http://happywheels3game.com" rel="nofollow">Happy Wheels 3</a>

  • امیر

    سلام حالتون چطوره خیلی بازیه جالبیه کمتر کسی پیدا میشه این بازیو دوس نداشته باشه. رکورد من 12000,بوده لطفا کلیپ های جالبی از این بازی به ایمیلم بفرستید باتشکر

    • faraz

      رکورد من 23000

      • محمد

        من 6 بار اول شدم 4بار دوم 3 بار سوم

  • Navid

    سلام
    دوستان برای دانلود کردن برنامه یا بازی از itunes استفاده کنید
    نیازی هم نیست حتما موبایلتون به کامپیوتر وصل باشه من تقریبا
    یک ماهی میشه از این روش استفاده می کنم بعد از دنلود کافیه
    موبایلتون رو با itunes سینس (sync) کنید تا به طور خودکار نصب بشن.

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی