تا به امروز شایعات بسیاری را در مورد تلفن های هوشمند پرچمدار آتی مایکروسافت با نام های لومیا ۹۴۰ و ۹۴۰ XL شنیده ایم و امروز نیز یک وب سایت آلمانی به نقل از منابع قابل اعتماد خود اخبار تازه ای را در رابطه با آنها منتشر کرده است.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
این وب سایت در خبری آورده، کمپانی ساکن ردموند می خواهد هر دو اسمارت فون یاد شده را با بدنه ای از جنس پلی کربنات بسازد.
شاید با شنیدن این موضوع تصور کنید چنین تصمیمی سبب می گردد نسل جدید موبایل های قدرتمند پلتفرم ویندوز احتمالاً از قیمتی ارزان تر نسبت به رقبای خود یعنی گلکسی اس ۶ و آیفون ۶ برخوردار باشند.
اما mywindows.nl در ادامه ی خبرش آورده جنس بدنه سبب تغییری در هزینه ی خرید دو لومیای آتی نشده و قیمت آنها به شکل تقریبی با کهکشانی های سامسونگ (گلکسی اس ۶ ۶۹۹ دلار قیمت گذاری شده) و آیفون های اپل (آیفون ۵۹۹ دلار قیمت گذاری شده) برابری خواهد کرد.
مطابق شایعات پیشین، شایعه امروز نیز از مجهز شدن هر دو تلفن هوشمند مورد بحث به اسکنر عنبیه چشم حکایت دارد. انتظار می رود لومیا ۹۴۰ دارای نمایشگری ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۴۲۴ppi باشد، از چیپست شش هسته ای اسنپدراگون ۸۰۸ در کنار پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۴۱۸ بهره ببرد و با ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی (قابل افزایش)، دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی PureView (با فلش قدرتمند سه گانه)، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی و ویندوز ۱۰ موبایل در اختیار کاربران قرار گیرد.
لومیا ۹۴۰ XL هم نمایشگری ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۵۱۵ppi خواهد داشت. از سایر ویژگی های این محصول نیز می توان به چیپست ۶۴ بیتی و هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۱۰، پردازنده گرافیکی آدرنو ۴۳۰، ۳ گیگابایت حافظه ی رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی (قابل افزایش)، دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی PureView، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی و ویندوز ۱۰ موبایل اشاره کرد.
حدس بر این است که اسمارت فون های فوق الذکر در ماه نوامبر سال جاری آماده و به کاربران معرفی شوند و لذا برای مشخص گشتن صحت شایعاتی که به آنها پرداختیم چاره ای نیست جز اینکه تا فرا رسیدن تاریخ یاد شده منتظر بمانیم.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
ديزاين مترو جذابيتي نداره... البته أين نظر شخصيه... شايد بخاطره همين كمتر كسي ميره سراغش...
اقا يه سوال
لوميا 640بيسيم شارز ميشه؟هيجكدوم از مدلاش؟
من هنوز نمی فهمم چرا انقد رو بدنه فلزی یسری تاکید دارن
که چی بشه
اون حسی که گوشی های مایکروسافت و نوکیا تاحالا میدادن بد بودن؟؟ هیکدوم هم تمام فلز نبودن
حالا دیگه ایرادی نداشتید با یه شایعه دارید خودتون جرواجر میکنید؟؟
اندرویدم خوب داره پیشرفت مینکه
خدا نگه داره
تا همین چند وقت پیش خبرای زیادی از اندروید می اومد یکیش قرار بود بلک بری شاهزاده امنیت تو سیستم عامل امنیت اندروید رو تامین کنه
نسخه های بعد 5 اندروید واقعا سبکه
و همین امروز هم خبر ارایه آپدیت 5.1.1 واسه اس 6 از طرف سامسونگ هم شنیدیم :)
دیگه فکرنمی کنم خبرای بهتر از این واسه اندروید بیاد
امیدوارم هر چه زودتر خدا این ویروس رو از روی زمین محو کنه
مایکروسافت به هر چی دست میزنه اون رو بدبخت و ورشکست میکنه مثل نوکیا :(
اندروید سامسونگ رو از اوج ذلت به اوج عزت رساند
ویندوز فون نوکیا رو از اوج عزت به اوج ذلت رساند
تا اینقدر تفاوت این دو سیستم عامل :|
نوکیا تو سال۲۰۱۰دوران اوجش بود؟سه سال وقت داشت برای انتخاب اندروید چرا انتخابش نکرد؟ضرر اصلیو مایکی کرد که نوکیا رو خرید اونم با اون قیمت!شمام که انقدر ناله کن نوکیا هستی پولاتو جمع کن سال دیگه نوکیا گوشی میزنه انقدر ازش بخرین که ارزشش مثل اپل بشه هر ناله کن یکی بخره حله ماکه بخیل نیستیم مثل بعضیا که توی این پست سوزش گرفتند ؛)
باز هم محکوم به شکسته و تمام . خاک بر سرش کنن که هنوز یاد نگرفته باید از فلز استفاده کنه خخخخخ واقعا متاسفم و مرگ ویندوزفون و کلا مایکروسافت رو به اترال گرامیش تسلیت عرض مینمایم . . .
مایکروسافت صد در صد توی بخش موبایل ورشکت میشه . اینو من به همه متعصب های همین سایت قول میدم. میگی نه؟ بشین و ببین!
شتر در خواب بیند پنبه دانه. گهی آن خوری گهی این. گهی لپ لپ خوری گه دانه دانه.
شما نخر برات فرش قرمز ننداختن اصلا مهم نیست / تو بیا این ابو بریز اونجات که از شایعه گوشی اینده مایکی هم سوزش گرفتی ؛) الان انقدر میسوزی وقتی معرفی بشه سوزشت دیدن داره D:
نمی دونم این منفی ها رو عاشقان مایکروسافت دادن کی خودم یکی ازشون هستم یا عاشقان سامسونگ که یکی از گوشی هاشو دارم! به هر حال اگه فلزی نزنه باز گوشی بعدیم ویندوزی هستش منتها شاید میان رده چون برام قابل درک هستش. اما یه نکته دیگه بگم این که اگر اپل هم گوشی حتی پلی کربنات بزنه باز فروش زیادی نخواهد داشت چه برسه به مایکروسافت که تازه داره برندسازی می کنه. یه مثال خوب این که اپل گوشی ارزون قیمت 5c پلاستیکی رو زد و موفق نبود حالا به نظر می رسه می خواد (شایعه) این دفعه 6c رو فلزی بزنه و همه خواهیم دید چقدر فروش خواهد داشت.
ویندوز 10 موبایل شاخ میشه و شاخ میمونه :)
هنوز معجزه ی لومیا 920 یادم نرفته!!!
با چکش... میخ... پرتاب با تخته...چاقو... کلید... پرتاب..
حتا خش هم بر نداشت...
نقشِ جان سختِ 5 رو باید به این میدادن......
واقعا نمیدونم اون تست ها فیک بود یا واقعی!!!
.
930 هم که اوجِ زیباییه...
فقط مشکلم وینفونه که امیدوارم تو 10 باش کنار بیام...
لامصب خیلی سیاهه!!
اره اون اصلا هيولايي بود واس خودش :)) سامسونك اس٦اكتيو هم نميتونه مثل اون دووم بياره
حالا مايكي هم قاط نزنه و مثل اج تي سي جندتا رده بالا نده كه معلوم نباشه كدوم برجم دارشه.خداكنه خوب كار كنه.