ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فروش سری هیلو به 65 میلیون واحد رسید

مایکروسافت امروز رسما از رسیدن به هدفی جدید پرده برداشت: فروش سری هیلو به 65 میلیون نسخه رسید. درست پیش از عرضه Halo: The Master Chief Collection، فروش این سری 60 میلیون اعلام شده بود و ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۲۳ تیر ۱۳۹۴  |  ۱۶:۴۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

مایکروسافت امروز رسما از رسیدن به هدفی جدید پرده برداشت: فروش سری هیلو به 65 میلیون نسخه رسید. درست پیش از عرضه Halo: The Master Chief Collection، فروش این سری 60 میلیون اعلام شده بود و حالا پس از چند ماه، 5 میلیون واحد به این رقم اضافه شده است.

سری هیلو تا به امروز شامل 4 عنوان شماره دار، 2 عنوان فرعی و 3 عنوان غیر اول شخص بوده و یکی از ارزشمندترین گنجینه های مایکروسافت به حساب می آید. Halo: The Master Chief Collection اکتبر سال گذشته منتشر شد و 4 عنوان اصلی را در خود گنجانده بود.

لازم به ذکر است که آمار شرکتی را می توان دقیق ترین آمار اعلام کرد. همانطور که سونی نیز چندی پیش در مورد میزان فروش پلی استیشن 4 آماری ارائه کرده بود، آمار مایکروسافت نیز دقیق و کاملا رسمی است، بنابراین لازم نیست به انتظار انتشار بیانیه شرکت های آماری باشیم.

Halo 5 قرار است اواخر امسال به صورت انحصاری برای کنسول جدید مایکروسافت، اکس باکس وان به بازار عرضه شود و از آنجایی که فروش این سری همیشه بالا بوده، انتظار می رود هیلو 5 نه تنها فروش خوبی داشته باشد، بلکه به اکس باکس وان هم کمک کند تا شرایط بهتری داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • علیرضا

    یه جوری میگید انگار تعجب داره که انقدر فروخته!
    من تعجب میکنم که چرا بیشتر نفروخته!
    Halo Reach به یادموندنی ترین بازی عمرم بود!

  • LORD.SAJAD

    چقدر اقای وفا نژاد زیاد شده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !

  • Hesam

    قصدم اصلا بحث راه انداختن نیست
    مطمئن هم هستم ک این امار کم وبیش درست اما این حرف نقل قول یه مایکرویی زیر پستی ک تو متن لینکش هست
    "مدیرهای سونی امارگیر هستن ؟؟ موسسه امارگیری دارن ؟؟ خوب مطالب این چنینی رو باید بدن دست اهلش"
    امیدوارم مثل همیشه الزایمر نداشته باشه و بدونه ک این حرف در مورد مایکرو هم صدق میکنه!!

    • mortezaall(mutd)

      عزیزم باید گزارش بیارند...گزارش مالی میدونی چی هست...از میزان فروش کنسول رقیب میدونند..؟؟؟این آمار بازی هست که مستقیما تعداد شیپ شده و فروخته شده رو میدونند اما آمار فروش کنسول رقیب رو که نمیدونند که درصد میدن...

    • borna_talebi

      دعوا نداره که.20 روز دیگه گزارش مالی سونی میاد فکر کنم مایکی هم همون موقع هست.مال سونی که دقیق تعداد ps4 و PS3رو هر بارمیگه.اگر اینبار مایکی لطف کنه و تعداد رو اعلام کنه میتونیم نه فقط اروپا بلکه فروش کلی رو به راحتی مقایسه کنیم. پس تا اون موقع بیخیال این بحث بشید.

    • Divan Greedy (thankyouaj)

      عزیز این امار و شماره دقیق فروش بازیه نه اینکه بیاد بگه کشورهای اروپایی 70 تا 90 درصدشون دست ماست و ... چرا امار برای تک تک کشورها منتشر نکردن ؟ چرا عدد دقیقشو نگفتن ؟ سونی اعلام کرد انچارتد 21 میلیون فروخته هم من و هم بقیه به راحتی قبول کردن ، چرا ؟ چون عدد دقیقی بود نه حدس یا فقط حرفی که صحتش معلوم نیست / طرف مصاحبه کرده بود گفته بود اروپا فلانه و ... خوب مدرکش ، لیست ریز به ریز و .. چی پس

  • LORD.SAJAD

    آقای وفا نژاد یه آمار درباره بازی انچارتد و the laast of us هم بزار

    • bornatalebi

      آمار انچارتد و the last of us تقریبا همونه که گفتن.اما پرفروشترین انحصاری فکر کنم سری GT هست با 71 میلیون نسخه فروش.

    • mortezaall(mutd)

      لست ۹ میلیون
      آنچارتد نمیدونم...عددی بین ۱۷ تا ۲۱ میلیونه...
      ...
      دروغ نگفتم اگه هیلو رو بعد هاف لایف بهترین fps تاریخ...وگیرز رو بهترین tps هستند...

      • LORD.SAJAD

        گاد اف وار و گرن توریسمو هم به لیستت اضاف کن

        • mortezaall(mutd)

          خب اینا هم هستند...کلا از مایکروسافت رو آوردم...

    • LORD.SAJAD

      مبارک مایکرو یی ها تقریبا از اول خلقت ایکس باکس این مستر چیف همراهش بوده

      • Divan Greedy (thankyouaj)

        The series trilogy has sold over 21 million copies worldwide as of June 2015
        اینم ماله انچارتد که چند وقت پیش اعلام شد و داخل ویکی پیدا هم هستش

        • LORD.SAJAD

          من از شما نخواستم دوست عزیز d:))

  • abolfazl_eslami

    امروز به یک اتفاق جالب دیگه پی بردم اینه که هیچ خبر مایکی بیشتر از 30 دقیقه اول نمی مونه و این .... ولش کن بابا خوشحالم که می بینم مایکی داره رو چرخ می افته فقط برید اجرای مایا روی هالولنز رو ببینید کف می کنید من رسما سکته زدم
    http://www.aparat.com/v/JlqZr

  • mahdi

    کسی نمیدونه the last of us2 کی میاد؟

    • Hesam

      2018-2019 احتمال زیاد

    • LORD.SAJAD

      دقیقا معلوم نیس شایعه های زیادی وجوددارد

مطالب پیشنهادی