ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای برخی مشخصات سخت افزاری نکسوس قدرتمند ساخت هواوی

در حال حاضر دیگر تقریبا مطمئن هستیم که گوگل تصمیم دارد امسال برای نخستین بار از ۲ دستگاه نکسوسی رونمایی کند. در مورد این ۲ محصول نیز می توان گفت یکی از آنها نسخه تازه ای از ...

سینا گلستانه
سینا گلستانه منتشر شده در ۲۴ تیر ۱۳۹۴  |  ۱۴:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

در حال حاضر دیگر تقریبا مطمئن هستیم که گوگل تصمیم دارد امسال برای نخستین بار از ۲ دستگاه نکسوسی رونمایی کند. در مورد این ۲ محصول نیز می توان گفت یکی از آنها نسخه تازه ای از نکسوس ۵ است که توسط ال جی ساخته شده و دستگاه دیگر نیز یک نمونه با سایز بزرگتر و تولید شده توسط هواوی خواهد بود، که پیش از این ساخت آن توسط یکی از کارکنان این شرکت چینی نیز تایید شده است.

هرچند هردو این دستگاه ها برای طرفداران اندروید خالص و گوگل جذاب خواهند بود، اما منصفانه نیست اگر برای اولین نکسوسی که قرار است نتیجه همکاری گوگل و هواوی باشد، هیجان بیشتری به خرج ندهیم.

اکنون نیز Evan Blass به عنوان یکی از مشهور ترین افشا کنندگان اطلاعات محصولات موبایل، در اکانت توییتر خود برخی از خصوصیات سخت افزاری نکسوس هواوی را برای کاربران تشنه این محصول افشا و شایعات پیشین را تایید کرده است. بر اساس این توییت دستگاه یاد شده به یک نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن Quad HD و چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸۲۰ مجهز خواهد بود.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

evleaks همچنین اعلام کرده این دستگاه نخستین عضو خانواده نکسوسی ها خواهد بود که از بدنه فلزی و حسگر اثر انگشت بهره می برد، که مورد دوم با توجه به ارائه قابلیت پشتیانی از این امکان به شکل مقیم در نسخه بعدی اندروید، قابل انتظار به شمار می رود.

Evan Blass در مورد زمان آغاز عرضه این محصول به بازار نیز بازه سه ماهه چهارم سال جاری میلادی را اعلام کرده، که با زمان مرسوم رونمایی از تلفن های هوشمند نکسوسی توسط گوگل در اواخر پاییز هرسال مطابقت دارد.

با توجه به مشخصات فوق و دیگر شایعاتی که اخیرا در مورد نکسوس تولیدی توسط سازنده کره ای به گوش می رسد، می توانیم انتظار داشته باشیم گوگل این بار در همکاری با سازندگان کره ای و چینی، قوی ترین و به روز ترین سخت افزار ممکن را برای استفاده در تلفن هوشمند نماینده خود برگزیده باشد، هرچند به نظر می رسد برادر بزرگتر تولید شده توسط هواوی، نمونه قوی تر نیز باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (32 مورد)
  • Py House

    جدا چرا سری نکسوس دیگه تولید نمیشه واقعا گوشی ها و تبلت های فوق العاده ای بودند به راحتی روت می شدند به راحتی اپدیت می شدند به راحتی رام می خوردند من روی نکسوس 5 ال جی اوبونتو کالی اندروید و... می زدم

  • Py House

    نکسوس عجب گوشی بود ?

  • sina

    به خدا من میدونم مشکل نصف مردم چیه من عموم تو جمهوری یه موبایل فروشی داره که اولش فقط تو کار سونی بود بیشتر> اما دید که مردم دنبال یه طراحی گولاخ و جدید و یه انقلاب به اصطلاح تو طراحی هستن اما مشکل مردم ایران اینه که فقط دنبال ظاهرن و این یه واقعیت تلخه

    اما در اصل گوشی های سونی رو من یکی از بهترین ها و کم نظیر ترین ها میدونم و تو قدرت سخت افزار که واقعا تو این چند سال خوب عمل کدر

  • sina

    حیف یه شرکتی مثل سونی که نمیاد با گوگل یه همکاری درست حسابی بکنه و یه نکسوز بزنه که تو دنیا اسمش بیاد سر زبونا

  • reza_mohammadi

    والا ما ایرانیها انقدر جنس بنجل چینی بهمون انداخنتن که دیگه حق داریم در مورد معرفی حتی بهترینهاشون هم آنچنان هیجانی به خرج ندهیم! به قولی انقد پاچمون کردن که دیگه ترو خشک رو با هم میسوزونیم!

  • reza_mohammadi

    مشخصاتش که عالیه نکسوس هم هست عالی تر طراحیش هم که شبیه میت7 هست که اون هم عالی فقط میمونه قیمت که اون هم با توجه به عرضه کم و تجربیات قبلی بازار ایران احتمالن با قیمت اصلیش خیلی تفاوت داشته باشه و گرونتر بشه :(

  • pars

    حیف سونی که نکسوس نمیزنه ...

  • نامِ کاربری

    بنظرم استقبالی صورت بگیره فقط بخاطر قیمتش خواهد بود

  • Amir

    باز هم صفحه نمایش بزرگ!!!
    هواوی هم شد گوشی؟!؟!
    بازم دم الجی گرم رو نکسوسش داره کار میکنه

  • LORD.SAJAD

    بچه ها عاشق این گوشی شدم http://www.kimovil.com/en/where-to-buy-elephone-p9000 سخت افزارش ایفون 6 و سامسونگ گلگسی اس 6 رو قورت میده تو بنچ مارک ATUATU این گوشی هم عالیه http://www.kimovil.com/en/where-to-buy-elephone-vowney این گوشی های برند ELEPHONE عالین نمیدونم چرا وارد ایران نمیشود ارزش خرید محشری دارن

    • Ali

      اینا مخصوص بازار چینه چنتا سایت هستن بعضی از این گوشیا رو میارن ولی این مدلو ندیدم توشون احتمالا بعدا میارن

      بست چاینا و بارثاو شاپ معتبر ترینشونن

    • Morteza

      قشنگ به نظر میرسه ، ولی همه ش از تصاویر رندر شده استفاده کردن و عکس واقعی گوشی رو نذاشتن ک یه سرچ بزنی به نظر خود گوشی زیاد قشنگ و باکیفیت نیست ، ضمنا گول این توضیحات چینیا رو نخورید ، هوآوی ، شیائومی و چند تای دیگه برند شدن و کیفیت شون ثابت شده ست اما باقی شون رو اصلا روشون حساب نکنید ، پول دور ریختنه

      • LORD.SAJAD

        داداش این برند ELEPHONE تو کل ارو پا هست و امریکا نمیدونم چرا تو ایران نمیاد و به نظرم دارید کمی بی انصافی میکنید هو آوی هم از این جا شروع کرده بنظرم این برند وارد ایران بشه بازار میان رده را تصرف میکنه

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی