۱۰ موبایل قدرتمند بازار برای نیمه اول ۲۰۱۵، از دیدگاه بنچمارک AnTuTu
مدتی است که AnTuTu، گزارش هایی را منتشر می کند که با توجه به آنها، کاربران می توانند عملکرد کلی موبایل های سه الی ۶ ماه اخیر راه یافته به بازار را مورد ارزیابی قرار دهند. ...
مدتی است که AnTuTu، گزارش هایی را منتشر می کند که با توجه به آنها، کاربران می توانند عملکرد کلی موبایل های سه الی ۶ ماه اخیر راه یافته به بازار را مورد ارزیابی قرار دهند. سه ماه پیش بود که وب سایت اپلیکیشن یاد شده، آمار مربوط به قدرتمندترین موبایل های سه ماهه اول سال ۲۰۱۵ را منتشر کرد. بر اساس آن گزارش، گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج از سامسونگ به واسطه چیپست اگزینوس 7420 خود توانستند رتبه اول را کسب کنند.
در آن زمان رتبه سوم به One M9 از HTC رسید که از پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ استفاده می کرد و قادر شد تا به امتیاز 52709 دست پیدا کند. اکنون وب سایت AnTuTu، گزارش جدیدی را منتشر نموده که بر اساس آن می توانید آمار مربوط به ۱۰ موبایل هوشمند قدرتمند در نیمه اول سال ۲۰۱۵ را در آن مشاهده نمایید. با دیجیاتو همراه باشید.
گزارش جدید، در برگیرنده موبایل هایی است که از تاریخ اول ژانویه تا اول جولای سال جاری به بازار آمده اند. بر اساس جدیدترین آمار AnTuTu، در سه ماهه دوم، هنوز موبایلی قدرتمند تر از گلکسی اس ۶ ها به بازار نیامده و باز هم جایگاه اول و دوم به این دو موبایل اختصاص پیدا کرده است.
One M9 اما جایگاه سوم خود را از دست داده و به رتبه ششم سقوط نموده. اکنون رتبه سوم، متعلق به شیائومی Mi Note Pro بوده که البته باز هم از همان چیپست نام آشنای اسنپدراگون ۸۱۰ بهره می جوید.
در این مبارزه، جایگاه چهارم به LeTV 1 Pro اختصاص یافته که می توان اسنپدراگون ۸۱۰ را در آن به عنوان یک قلب تپنده دید.
مقام پنجم به ZTE Nubia Z9 Max اختصاص پیدا کرده و این در حالیست که نمونه ی Nubia Z9 از همان شرکت، توانسته به جایگاه هفتم دست پیدا کند. مقام های هشتم تا دهم نیز به ترتیب به LeTV 1، گلکسی اس ۵ و نکسوس ۶ رسیده اند.
AnTuTu در کنار معرفی ۱۰ تلفن همراه قدرتمند بازار، چارت دیگری را نیز مهیا نموده که بر اساس آن می توانید نوع چیپست های به کار رفته در این ۱۰ موبایل را مشاهده کنید. بر اساس این چارت، ۵۰ درصد موبایل هایی که راه خود را به این Top 10 باز کرده اند، در واقع مجهز به اسنپدراگون ۸۱۰ هستند. اسنپدراگون ۸۰۵ و اگزینوس ۷۴۲۰ نیز هر کدام ۲۰ درصد و در نهایت مدیاتک نیز توانسته سهمی ۱۰ درصدی داشته باشد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.


با تشکر از شما
اگه خوب دقت کنید می بینید که Note 4 و G4 هر دو در رده فبلت ها هستن و اگه عنوان این مطلب رو ببینید نوشته بنچمارک موبایل نه فبلت
اگه یکم فکر کنید می بینید Note 4 و G4 هر دو در رده فیلتر ها هستن و اگه به عنوان مطلب دقت کرده باشید نوشته بنچمارک موبایل نه فبلت
و باز هم جنگ متعصبین!
سامیه جونه دیگه! ! استاده تو "عدد بازی "البته با چاشنی آلزایمر و یه کم گیجی رم! ! فقط بازی با یه مشت عدد و رقم و تبلیغات وحشتناک, همین و همین.
این رده بندی بر خلاف نظر دوستمون بر اساس کارایی کلیه برندهای موجود بوده نه برند خاصی. یکی از برندهای شاخص شائومی یا همون ژائومی بود که غولترین تولید کننده موبایل تو چین هست و انصافا موبایلاش خوبه. از نمونه های میان رده این موبایل میشه به Xiaomi Redmi 2 اشاره کرد که تو دو مدل 8 گیگ و 16 گیگ عرضه شده. دوسیم کارته با پشتیبانی از OTG، ژیروسکوپ و زبان فارسی و کل شبکه های 2G,3G.4G ایران که با قیمت 500 و 580 تو تهران و اصفهان موجود دارن. به جز دو سه مدل از شائومی باقی محصولاتش به صورت سفارش از چین میاد که معمولا 70 تومن هزینه سفارشاته.
دو تا سایت معروف عرضه گوشیهای شائومی و .... اینه:
http://www.parsgooshi.i
http://barsashop.com
http://bestchina.ir
که هر دو دارای نماد اعتماد الکترونیک و آدرس و تلفن مشخص اند.
دو تا سایت دیگه هم هستن که آدرس و نماد اعتماد مشخص ندارن و بنده هیچ خریدی ازشون نداشتم:
http://icmobile.ir
http://amirexpress.ir
اخیرا گوشی ZTE Z9 Mini رو دیدم که نسخه کوچکتر ZTE Z9 MAX بود با قابلیتهای عالی و کیفیت خوب به قیمت به یک میلیون و هفتاد.
ما گلکسی اس ۶ رو پنچمارک آنتوتو گرفتیم شد ۶۸۸۰۰
تازه کلی برنامه روش نصب بود و چنتا بازیه گرافیکی با دیتای بالای ۱.۵g
آقا در مورد این آواتارتون توضیح میدین ؟
عکس شخصی رو به این صورت در آوردین یا نقاشیه؟
چطوری به این صورت در اومده
استnote 4_چرا نیست چون مال ..چون مال 2014
این تست اصلا قابل قبول نیست چون گوشیهایی مثله ZenFone2 و آیفون ها درش شرکت ندارن و به جاش یه مشت گوشی از یه شرکت چینی ک به هیچ وجه با کمپانی های اپل ایسوس قابل مقایسه نیست در تست هستند...
ANTUTU فقط برای اندروید هستش
همین که g4 تو لیست نیست معلوم میکنه الکیه