ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی موبایل Fallout Shelter در عرض دو هفته، 5.1 میلیون دلار درآمد کسب کرده است

ماه ژوئن برای بازی های دیجیتالی فوق العاده عالی بود، اللخصوص برای بتسدا و بازی Fallout Shelter که این روزها روی هر تلفن و تبلت اپل می توان آن را یافت. درست چند ماه پیش ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۲۶ تیر ۱۳۹۴  |  ۱۷:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

ماه ژوئن برای بازی های دیجیتالی فوق العاده عالی بود، اللخصوص برای بتسدا و بازی Fallout Shelter که این روزها روی هر تلفن و تبلت اپل می توان آن را یافت. درست چند ماه پیش از عرضه Fallout 4 برای پی سی و کنسول ها، بتسدا در حال کسب درآمدهای میلیون دلاری از طریق بازی محبوب اش است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

طبق آخرین آماری که توسط موسسه تحقیقاتی SuperData منتشر شده، اولین بازی موبایلی شرکت بتسدا، در دو هفته ابتدایی عرضه اش به بازار، 5.1 میلیون دلار درآمد از طریق پرداخت های درون برنامه ای کسب کرده. این در حالی است که بازی هنوز برای سیستم عامل اندروید آماده نشده.

درآمد بخشی موبایل در ژوئن 2015 به میزان 4 درصد نسبت به ماه گذشته و 20 درصد نسبت به ژوئن سال پیش افزایش یافته و مجموعا 367 میلیون دلار را روانه جیب سرمایه گذاران کرده است.

خبر خوب دیگر برای بتسدا، فروش 138 هزار کپی از بازی The Elder Scrolls Online بود. فروش دیجیتالی کنسول و پی سی روی هم 314 میلیون دلار برآیند شد (کمتر از درآمد بخش موبایل) اما با این حال نسبت به سال گذشته شاهد رشد 30 درصدی بود.

10 عنوان زیر، بیشترین فروش دیجیتالی ماه ژوئن را روی کنسول ها و پی سی در ایالات متحده داشته اند:

superdata_top_digital_titles_june_2015

اما در انگلستان فیفا 15 هنوز هم زنده است و به لطف تعلیق نسخه پی سی بتمن، این بازی در رتبه پنجم قرار دارد:

superdata_top_digital_titles_june_2015_uk

نظر شما در مورد فروش دیجیتالی بازی ها چیست؟ به نظر شما منطقی است بازی های موبایل که عمدتا هم رایگان هستند و از طریق پرداخت درون برنامه ای کسب درآمد می کنند فروش بیشتری نسبت به بازی های دیجیتالی روی پی سی و کنسول داشته باشند؟

Fallout Shleter را چگونه ارزیابی می کنید؟ رقم 5.1 میلیون دلاری برای دو هفته واقعا فوق العاده است و این در حالی است که حالا تقریبا یک ماه کامل از عرضه بازی گذشته و بتسدا توانسته صدر جدول اپ استور را از آن خود کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • Herobrain

    با تشکر از مدریت سایت

  • Max

    جریان چیه این بازی های موبایلی شده بازاز سرمایه یعنی ما یک نفر هم نداریم از این بازیا درست کنه عجب

  • Reza_Akbari_1

    بازیش کردم مثل کلش بهم حال نداد :D

  • hublot

    وقتی میبینی از یه بازی یک دهم درامد یک سال فروش نفت ما رو در میارن چی میشه گفت؟!!!
    خیلی ظلمه که بجای سرمایه گذاری توی همچین رشته هایی با این همه پتانسیل فکری پروژه 45هزار واحدی آپارتمان توی ونزوئلا اجرا بشه!!!
    .
    پارسال واسه ویزای دیدار از بستگان رفته بودم سفارت سوئد
    3نفر باهام وقت داشتن
    همه با تحصیلات عالی
    واقعا اگر کسی از دیدن گروه گروه رفتن نخبه ها از مملکت دق کنه حق داره!

    • salsal

      خب این روزا مگه کسی هست که تحصیلات عالیه نداشته باشه بله از رفتنشون ما هم ناراحتم ولی کلا تحصیلات عالیه رتبه تک رقمی و المپیاد همه برای اینه که راحت بتونی بری اون ور
      وگرنه مردم ایران از مریخ که نیستن همه زمینی هستن چه رفته ها چه مونده ها

  • salsal

    دیجیاتو شما اول مطلب برای دیجی کالا ترجمه می کنی بعد برای خود سایت جالبه

  • mortezaall(mutd)

    یه مینی گیم معتاد کننده...

  • Divan Greedy (thankyouaj)

    خیلی هم عالی کاملن حقشه / البته اکثر بازی سازهای بزرگ وقتی این کارو می کنن خیلی کیفیت بازی ها بالا می ره / من نمی دونم با چه زبونی باید به یه عده حالی کنم که وقتی حضور ندارم داخل سایت پشت سرم حرف نزنن این برای بار هزارم ، بچه 5 ساله دیگه اینو فهمیده بعضی ها هنوز نه

    • LORD.SAJAD

      مهمل نگو دادا ِبه قول دوستمون D:)) ........

    • hublot

      راستی گردی جان دیروز از هنرهای خیابونی برامون گذاشتی
      امروز از هنرهای بیابونی بزار!
      .
      بچه 5 ساله هم میفهمه اینجا جای نوشتن همچین مهملاتی نیست و این گردی اینجا رو با خونه خـاله اش اشتباه گرفته!

      • Divan Greedy (thankyouaj)

        معلومه کی کجا رو اشتباه گرفته / با ربط به موضوع نوشتم یه خط هم راجب این فقط همین الان 2 تا اسپم دادی / اون عکس های دیشب هم دوتاشون مرتبط به تکنولوژی بودن / دیگه توهین های تو و اون دوستت هم کاملن مشخصه راجب به این موضوع که پشت سر کسی حرف نزنید رو که متوجه نشدید فقط خدا کنه شخصیت و ادب رو بهتر کنید

        • salsal

          دیوان ول کن این رو این کلا چون خودشون می خوان جایی تو باشن ولی نمی تونن می سوزن حالا تو تو اپارات اپلود می کنی دمتگرم البته من همه نظرات رو تایید نمی کنم ولی در کل هم حرف درسته
          وقتی داخل سایت نیستی پشت سرت حرف نزنن واینکه بچه باحالی که تو اپارات می زاری

          • LORD.SAJAD

            خخخخخخخخخخخخخخخ ما گوش مون مخملیه واقعا که خودت ازخودت تعریف میکنی........... مگه رییس جمهور امریکا دلم بخواهد جای اون باشم برو برو عمویی اسم کاربری نداری غلت میکنی میایی اینجا حرف مفت میزنی

        • LORD.SAJAD

          اسپم من امروز خخخخخخخخخخخخخخخخخ http://www.aparat.com/v/I5BPn http://www.aparat.com/v/4aBF8 http://www.aparat.com/v/M6WuB اسپم حق همه هست

        • LORD.SAJAD

          منم اسپم میخام بدم از شما اجازه بگیرم الان یه اسپم بزارم از تبلیغ کانال آپاراتم

          • Divan Greedy (thankyouaj)

            دیروز مگه جواب این حرفت رو نگرفتی ؟؟ تبلیغ کانال اپارات ؟؟؟ مثلن فکر کردی اپارات می یاد به من پول می ده ؟ بنده خدا من ویدیو می زارم اونجا که امثال شما راحت تر بتونن ببینن وگرنه من که با یوتیوب مشکلی ندارم و دیگه دردسر اپلود و ... هم ندارم / فکر کن بعد حرف بزن

      • LORD.SAJAD

        لایکی دادا...

    • hublot

      باز شروع کرد به ناله کردن طرف
      انگار چه نوبریه
      بهرحال خندیدن به مهملات شما باعث تلطیف روحیه بچه های سایت میشه!!!
      خیری که ازت نمیرسه بزار با خندیدن بهت شاد باشن
      :)
      .
      میفهمی تلطیف یعنی چی یا واست بگم؟!!!

  • A Sky full of Stars

    ترکــــونده کــه : |

مطالب پیشنهادی