ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تسلا روز آینده از محصولی جدید رونمایی می کند

فردا شب، ساعت 22:30 به وقت تهران، ایلان ماسک در کنفرانس خبری مربوط به شرکت تسلا، از محصولی جدید رونمایی خواهد کرد. هنوز هیچ اطلاعات و حتی شایعاتی پیرامون جزئیات کنفرانس فردا وجود ندارد و ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۲۶ تیر ۱۳۹۴  |  ۰۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

فردا شب، ساعت 22:30 به وقت تهران، ایلان ماسک در کنفرانس خبری مربوط به شرکت تسلا، از محصولی جدید رونمایی خواهد کرد. هنوز هیچ اطلاعات و حتی شایعاتی پیرامون جزئیات کنفرانس فردا وجود ندارد و تنها می دانیم که ایلان ماسک روی صحنه حاضر خواهد بود تا محصول جدید را به ما معرفی کند.

البته با این حال، چندین احتمال وجود دارد. طی ماه های آتی قرار است تحویل اولین سری ماشین های مدل اکس آغاز شود، بنابراین هیچ بعید نیست که یک کنفرانس کامل در ارتباط با معرفی خودرو و قابلیت های آن داشته باشیم.

اما اگر به نظر شما تسلا چیز جدیدی برای گفتن از مدل اکس ندارد، پس به مدل 3 امیدوار شوید. مدل 3 بیشتر نظر بازار را جلب کرده و تسلا همواره خواهان توجه و نظر بیشتر مردم بوده.

اما باتری های Powerwall را هم فراموش نکنید که چندی پیش توسط همین شرکت معرفی شد. Tesla Energy پروژه ای جاه طلبانه است که ماسک برای جلب اعتماد مردم و شرکت های بزرگ، باید بیشتر و بیشتر از آن سخن بگوید. با این حال، هیچ بعید نیست که در کنفرانس فردا شاهد رونمایی تکنولوژی عجیب و غریب دیگری باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • reza_mohammadi

    اگه یه نگاهی به حجم پولهای که تو صنعت نفت و شرکتهای بزرگ نفتی و دولت های وابسته به اون بندازین و یه نگاهی هم به برنامه های خودروسازها برای چندین سال آینده بندازین متوجه میشین که تبدیل شدن خودروهای برقی به غالب وسایل نقلیه موتوری بازار حالا حالاها شدنی نیست! خودرو ساز هایی مثل تسلا فقط یه پیشرو و نمایانگر آینده خیلی دوری هستن که در حال جا باز کردن هستن! اگه توجه کنید هنوز که هنوز تکنولوژی های هیبریدی هم با اون بازده عالیشون نتونستن فراگیر بشن!

    بهرحال تسلا به آینده نگاه میکنه و کار خودش رو انجام میده! سهی از بازار رو نداره اما دمش گرم که همچنان با پیشرو بودنش راهکار های بهتری رو واسه آینده بهتر ما و محیط زیست داره ایجاد میکنه!

  • reza_mohammadi

    آقا این تسلا بدجور واسه ما شاخ شده ها! البته تو آسفالت8 :)
    اما خب با R8 بدجور زدمش زمین!

  • xyz

    ماشینای تسلا از لحاظ ظاهر زشتند(نظر شخصی)

  • علی

    تسلا s
    یکی از برترین ها در صنعت خودرو که کاملا الکتریکیست

  • رامين

    من يه چيزو نميدونم.
    ما الان بنزين ميزنيم و چند روز ازش استفاده ميكنيم و يه مقدار هم آلودگي داريم.
    ولي ماشين هاي برقي يه مدت محدود كار ميكنن و دشارژ ميشن.

    حالا آيا برقي كه ميخواد براي شارژ اينها استفاده بشه در نيروگاهها با آلودگي كمتري توليد ميشه؟ يا اصلا قابل مقايسه با آلودگي بنزين هست كه بصرفه از ماشين هاي برقي استفاده كنيم؟
    يعني اينجوري نباشه كه براي شارژ ماشين آلودگي بيشتري در نيروگاه داشته باشيم.

    • Azoic

      اگه از انرژی های تجدید پذیر و پاک استفاده بشه (از جمله انرژی بادی خورشیدی سد ها و...) همچنین انرژی هسته ای آلودگیش بسیار بسیار کمتر میشه و بازدهی بالاتر میره
      نیروگاه های دیگه هم به نظرم بازدهیشون بیشتر هست و آلودگی کمتری تولید میکنن نسبت به اینهمه ماشین

      یه مدل از نیروگاه هسته ای هست خیلی جالبه، کنار اقیانوس ها میسازن هم آب شور دریا رو شیرین میکنه و هم برق تولید میکنه، بازدهی بالا و آلودگی کمی هم داره، در واقع هم آب شیرین داری و هم انرژی برق با تولید آلودگی خیلی کم، چیزی که برای کشور ما یه نیاز شدید هست (اگه بزارن!)

    • Siamak Gol

      میزانِ آلودگی رو باید محاسبه کرد.. که بازده ی نیروگاه بیشتره یا موتورِ ماشین!!!
      ماشین مستقیم به حرکت تبدیل میکنه و نیروگاه اول به برق بعد حرکت... شاید تلفاتِ انرژی بیشتر باشه چون دو بار تبدیل میشه... نیروگاه بنزین مصرف نمیکنه.. چون خودِ بنزین وقتی از نفت مشتق میشه هم انرژی مصرف کرده.. تو پالایشگاه... حالا نیروگاه آبی و سد هم‌ هستن.... باید محاسبه شه..
      آلودگی رو‌ داره مطمعنن.. همه از همون اول دربارش میگفتن.. چن وقت پیش یه پست دیجی دربارش گذاشت اما میزانِ آلودگی رو نگفت... بحثِ مهمیه!

    • Engine

      دقیقا همینطوره. نیروگاهها بازده بالاتری نسبت به خودروهای بنزینی دارند. خودروهای بنزینی مجبورند در دماهای پایین تر کار کنند که طبق قوانین ترمودینامیک بازده پایین تری به همراه میاره. درجه حرارتی که نیروگاهای حرارتی کار میکنن حدود 550 درجه هست که خیلی بالاتر از خودروهاست.
      بازدهی و مصرفی هم که برای خودرو های بنزینی اعلام میشه معمولا در بهترین حالت و مینیمم SFC هست در صورتی که در سرعت های داخل شهری SFC بسیار بالاتر از این رقم هاست.
      اگر بخواهیم یک معادل برای مصرف خودروهای برقی از لحاظ مصرف انرژی حساب کنیم، مدل S تسلا مصرفی معادل 2.5 لیتر در هر 100 کیلومتر داره که هیچ خودروی سدان قادر به رقابت با اون نیست.
      در ضمن ایستگاهای شارژ تسلا معمولا با انرژی های تجدید پذیر مثل انرژی خورشیدی تغذیه میشن که هیچ آلودگیی نداره.

    • BOZORG# از این ادمای تو خالی پر سر و صدا حالم ...

      چجور الودگی برق؟ فک نکنم تولید برق الودگی داشته باشه تا اونجایی که خودم میدونم

  • اسمیگل

    اگر اهداف شرکت تسلا خوب پیش بره این شرکت حق بزرگی به گردن محیط زیست خواهد داشت

مطالب پیشنهادی