ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیا اپل تولید آیفون ۱۶ گیگابایتی را متوقف خواهد کرد؟

بهترین شایعه ای که امروز در فضای مجازی منشتر گشته، این است که اپل در نسل بعدی آیفون های خود ملقب به 6S و S6 Plus، تصمیم دارد از چیپ های حافظه ۱۶ گیگابایتی استفاده ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۲۷ تیر ۱۳۹۴  |  ۱۲:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

بهترین شایعه ای که امروز در فضای مجازی منشتر گشته، این است که اپل در نسل بعدی آیفون های خود ملقب به 6S و S6 Plus، تصمیم دارد از چیپ های حافظه ۱۶ گیگابایتی استفاده ننموده و مدل پایه را با استفاده از چیپ حافظه ۳۲ گیگابایت در اختیار کاربران قرار دهد.

بر اساس گزارش منابع داخلی فاکسکان (شرکت تایوانی اسمبل کننده آیفون ها که در چین مستقر است) عنوان شده که در پکیج بسته بندی آیفون های جدید، از عبارت ۱۶ گیگابایتی استفاده نشده اما نمونه های ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی موجود هستند.

شایعه حذف نسخه های ۱۶ گیگابایتی، مدت هاست که حول محور آیفون های اپل رواج دارد و سال گذشته این شرکت در آیفون ۶ و ۶ پلاس، در واقع به جای حذف نمونه ۱۶گیگابایتی، نمونه های ۶۴ گیگابایتی را با قیمت ۳۲ گیگابایت ارائه کرد و به طور کلی آیفون ها را با استفاده از چیپ حافظه ۳۲ گیگابایتی در اختیار کاربران نگذاشت. اکنون اما به نظر می رسد استفاده کنندگان از آیفون بالاخره می توانند به خواسته خود رسیده و با صرف کمترین هزینه برای این تلفن هوشمند محبوب، ۳۲ گیگابایت فضای داخلی را در دسترس خود داشته باشند.

در این میان نقش سامسونگ و گلکسی های جدیدش را نیز نباید نادیده گرفت؛ این شرکت امسال در پرچمدار خود درگاه کارت حافظه را حذف کرد و از طرف دیگر نیز نمونه های ۱۶ گیگاباتی را نیز در اختیار کاربران قرار نداد. ارزان ترین مدل از گلکسی اس ۶ و یا اس ۶ اج اکنون با فضای داخلی ۳۲ گیگابایت فروخته می شوند و همین موضوع می تواند بالاخره منجر شده باشد تا پس از مدت ها، اپل نیز برای پرچمدار سال جاری، استفاده از چیپ های مموری حافظه ۱۶ گیگابایتی را کنار بگذارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • سینا

    به درک متوقف کنه اصلا
    اونی که بخواد بخره 200 تومن بیشتر میده

    ما که پولمون به 16 هم نمیرسه چه فرقی میکنهد

  • reza_mohammadi

    ای کاش عملی بشه! چون واقعا" 16 گیگ اونم واسه گوشی که هیچ راهی واسه افزایش فضای ذخیره سازی جز کلود نداره (واسه ما ایرانیا که زجره) و با این حجم بالای دیتا های بازی و عکس و فیلم ها نا امید کنندس! من به شخصه از وقتی اشتباه خرید آیپد 16 گیگی رو مرتکب شدم دیگه هر موقع اسم 16 میاد اعصابم بهم میریزه! واسه سامسونگ هم ایول که زودتر فهمید و 16 رو حذف کرد! ایول دمت گرم سامسونگ! و دم هر شرکتی که صدا و نیاز کاربرهاش رو میشنوه و عملی میکنه گرم!

  • MeysaM

    " بهترین شایعه ای که امروز در فضای مجازی منشتر گشته، این است که اپل در نسل بعدی آیفون های خود ملقب به ۶S و S6 Plus، تصمیم دارد "
    فکر کن S6 plus رو اپل میزد!
    یتصحیح بفرمایید لطفاً ....

  • Siamak Gol

    ۱۶برای اونایی که هیچ اپی رو گوشیشون نمیزنن خوبه..
    آدمایی که سر از گوشی و برنامه و اپ استور و این چیزا در نمیارن... فوقِ استفادشون چارتا عکسه...
    به نظرم نگهش داره خوبه... حذف نشه.
    .
    خوبه.... اما بهتر اینکه تمام گوشی ها حافظه ی مثلا ۲۰۰ گیگابایتی داشتن و دیگه کاربر میزانِ گیگابایته گوشی مهم نباشه و بیشتر از این گیجش نکنه...قیمت رو هم خوش یه جوری حل کنن :D

  • bahram

    جالب شد!
    _______________
    سلام به همه دوستان دیجیاتویی.امیدوارم حالتون خوب باشه :)

    • Siamak Gol

      دیدی؟ همین الان دارن همه رو پاک میکنن.. دقیقا همین الان...
      ...
      ادمین نکن... حداقل بزار بخونه بعد.. عه.:|

      • erfaan

        کلا اقای مستکین تو مطالب خودش نظراتی رو که باب میلش نباشه یا یه جورایی مقالش رو زیر سوال ببره پاک‌میکنه .. من امروز فهمیدم

    • Siamak Gol

      عامرم رفته سربازی‌‌‌.... خخخ
      ما که فعلا معاف تحصیلیم :D تا ۹۵...
      حالا تا دکترا میخونم.... شاید یکی انقلاب کرد.. کشور بهم ریخت ما رو نبردن... شاید شهاب سنگ زد به سازمان نظام وظیفه و ثبت احوال تهران اهواز و حومه که شاید ما رو یادشون رفت..... شاید کارکنای ثبت احوال و نظام وظیفه ی تهران اهواز و حومه زامبی شدن و کاغذا و سرورهاشون رو خوردن.. شاید تشعشعات خورشیدی ثبت احوال و نظام وظیفه ی تهران اهواز و حومه رو‌ پوکوند.. شاید قیامت شه! ..شایدم‌ مردم! حداقل دو سالم‌ هدر نمیره..

      • داریوش

        خیلی خلاصه بگم؛ هر چی زودتر خدمت رو تموم کنی، بهتره!

مطالب پیشنهادی