ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

اولین تصاویر وان پلاس ۲ توسط سازمان TENAA منتشر شد

وان پلاس ۲ ظاهراً در اختیار سازمان چینی TENAA قرار گرفته تا مجوزهای لازم جهت عرضه در این کشور را دریافت نماید و البته همانند رسم همیشگی، حضور موبایل مورد بحث در سازمان یاد شده ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۳۱ تیر ۱۳۹۴  |  ۱۳:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

وان پلاس ۲ ظاهراً در اختیار سازمان چینی TENAA قرار گرفته تا مجوزهای لازم جهت عرضه در این کشور را دریافت نماید و البته همانند رسم همیشگی، حضور موبایل مورد بحث در سازمان یاد شده بدین معناست که حالا قادریم تصاویر با کیفیت نه چندان بالا از آن را مشاهده کنیم.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در عکس های مورد بحث می توانیم حسگر اثر انگشت را در قسمت جلویی دیوایس ببینیم که با جزئیاتی که قبلاً در رابطه با آن به بیرون درز یافته بود مطابقت دارد. ضمناً تجهیزات مرتبط به فوکوس لیزری و دکمه ی mute نیز قابل رویت هستند.

بر اساس داده هایی که در اختیار TENAA قرار گرفته، وان پلاس ۲ نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل یا همان QHD دارد و از چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۱۰ در کناره پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۴۱۸ بهره می برد.

۴ گیگابایت حافظه ی رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی و باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز از دیگر مشخصه های دستاورد جدید کمپانی وان پلاس به حساب می آیند.

ضمناً خود این شرکت قبلاً اشاره نموده که موبایل تازه اش به درگاه USB-C تجهیز شده و شواهد نشان می دهند با دیوایسی دارای فریم فلزی روبرو خواهیم بود. اما برای قطعی گشتن آنچه در بالا به آنها پرداختیم لازم است تا ۶ مرداد ماه، یعنی چند روز دیگر منتظر بمانیم تا مراسم معارفه ی وان پلاس ۲ به صورت رسمی برگزار شود.

OnePlus-2-is-certified-by-TENAA (1)

OnePlus-2-is-certified-by-TENAA (2)

OnePlus-2-is-certified-by-TENAA

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • سینا

    این دیگه چیه
    باورم نمیشه طراحیشو انقدر افتظاح کرده باشه !!!!!
    اون اثر انگشتش چرا اونجوریه
    اگه میزاشت پشت دستگاه که بهتر میشد و خوشکل تر !!
    من باورم نمیشه
    جلوش کپی سامی شده !!!!!

  • Unique

    تازگیا مد شده از این دکمه همای سامسونگی میذارن :-x

  • Siamak Gol

    این دیگه چیه!!؟ :/
    دکمه هوم... دوریبنه پشتش.. قابش..
    فک نکنم این باشه... گند زده.

    • مرد هسته ای

      تنوع بد نیست یکم همه گوشیا یکی شدن

      • سینا

        این الان تنوعه !!!!
        تهوعه >>>
        مگه میشه
        مگه داریم
        ورداشته از رو یه شرکتی که خودش کپیه کپی کرده
        بعد میگید تنوع!!!!!!

      • Siamak Gol

        هوم گزاشته.. قابشم شبیه بقیه شده ...
        بیشتر شبیه میشن اینطوری!!

  • احمد

    عالیه

  • اپلی خاص

    بدرد نمیخوره تا وقتی اپل همچین چیزای خوبی داره
    چرا اپل نمیخرید و بهترین شرکت کهکشان رو یاری نمیکنید

    • Siamak Gol

      بیاید دست به دستِ هم دهیم...
      ..یاری دهیم پاکه پاکان را.. ماهه ماهان را.. خورشیدِ تابان را..
      به مقصدش.. ژرفای آسمانِ حقانیت ... تا حبوطِ ریشه ی فسادیت... تا جلوسش بر والای تعالیت.. اوست تنها مادرِ خلاقیت.. تنها توانای مخدومیت.. تاجِ یارانِ ربانیت..

    • امین

      چ ربطی داره برادر؟!

      • اپلی خاص

        وقتی اپل گوشی زد همه اسباب بازی میزدن

        • سینا

          کی الان با اپل کار داشت !!!
          برو با همون اپلت سرگرم شو

        • badboy17(jg)

          چه ربطی اخه:| وقتی نوکیا گوشی میزد اپل داشت از رو یونیکس سیستم عامل اسکیشو طراحی میکرد :|

  • محمدرضا پورمیرزایی M.R.P

    بنظر من از نظر بصری افت کرده اگر این طرح نهاییش باشه. گوشی قبلی زیباتر بود. حسکر اثر انگشتی که جلوی گوشی گذاشته شده زیباییرو کم کرده(یجورایی عادت کردیم این کلید سخت افزاری رو در گوشی های سامسونگ ببینیم) بنظرم اگر حسگر رو در اطراف یا در پشت گوشی میذاشتن باز هم گوشی زیبا میبود مثل نسخه قبل.
    در پشت هم بنظر فضای بالای دوربینو رها کردن!بازم فکر میکنم مدل قبلی زیباتر بود.
    از نظر سیستمی هم بنظرم وان پلاس اول با وجود سایانوژن جذاب تر بود.
    فکر میکنم زمان موفقیت این مدل رو نشون میده ولی فک نمیکنم مانند مدل سال قبل موفق بشه( از نظر من )

    • Siamak Gol

      من اصا فک نکنم این باشه!
      شرکتشون شرکته کوچیکیه...
      نمیاد اینقدر ریسک کنه و طراحی رو اینقد زشت کنه.. مخصوصا پشتش.. و دکمه ی هوم...
      آخه با کوچیکترین ضرری نابود میشن :D

      • اکسس پونت

        همه مثل اپل با درایت نیستند که با 2 تا گوشی دماغ همه رو به خاک بمالن

مطالب پیشنهادی