مقایسه مابین تصاویر ثبت شده توسط دوربین دو موبایل وان پلاس ۲ و G4 ال جی
انتظار می رود تلفن هوشمند وان پلاس ۲ در پشت خود یک ماژول دوربین ۱۳ مگاپیکسلی فاقد لرزگشیر اپتیکال را جای داده باشد و این موضوع در تصاویری که توسط Peter Lau، مدیر عامل کمپانی ...
انتظار می رود تلفن هوشمند وان پلاس ۲ در پشت خود یک ماژول دوربین ۱۳ مگاپیکسلی فاقد لرزگشیر اپتیکال را جای داده باشد و این موضوع در تصاویری که توسط Peter Lau، مدیر عامل کمپانی سازنده اش تهیه گشته و با نمونه های مشابه ثبت شده توسط دوربین G4 ال جی به قیاس درآمده نیز مشهود است.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
بد نیست یادآور شویم که آخرین پرچمدار ال جی یا همان G4 از ماژول دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی بهره می برد که ویژگی های همچون لرزشگیر اپتیکال، فوکوس خودکار لیزری و حسگر طیف رنگ دارد. در مقایسه صورت پذیرفته دوربین موبایل کمپانی کره ای به خاطر برخورداریش از لرزشگیر سه محوره، سرعت شاتری به مراتب کمتر و ایزویی پایین تر توانسته تصاویری قدری روشن تر و واضح تر ثبت نماید.
البته نباید در مورد کیفیت عکس های وان پلاس ۲ قضاوت چندانی کرد، زیرا موبایلی که این تصاویر با آن گرفته شده ممکن است یک نمونه ی اولیه در دست توسعه بوده، هر چند که عکس های تهیه گشته توسط آن نسبتاً خوب به نظر می رسند و نمی توان انتقاد چندانی به آنها صورت داد.
یادآور می شویم دستاورد تازه کمپانی وان پلاس ۲ قرار است تنها چند روز دیگر رونمایی گردد و مدیر عامل این کمپانی ذکر نموده که برای آن قیمتی در حدود ۴۰۰ دلار در نظر گرفته شده.
LG G4
OnePlus 2
LG G4
OnePlus 2
LG G4
OnePlus 2
LG G4
OnePlus 2
LG G4
OnePlus 2
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.










درود
از نظر من تصاویر ثبت شدهی G4 بهتر هستن
و شرکت وان پلاس هم با این کار میخواسته نشون بده که محصولش
کیفیت خوبی داره، نه اینکه بهتر از G4 هست
از قیافش که خوشمون نیومد
بلکم دوربینش نظرو جلب کنه
اونایی که میگن وان پلاس بهتره فکر کنم مشکل بینایی دارن
تو عکسای وان پلاس غلظت رنگا وحشتناک بالاس و اصلا طبیعی نیس
مطمئنم ال جی جی 2 هم عکساش خیلی بهتره از وان پلاسه چ برسه ...
just lg
جی 4 طبیعی تر عکس انداخته وان پلاس مشخصه رنگارو فقط پر رنگ تر نشون میده و غیر طبیعی ولی دوربین جی 4 جزییات بیشتری رو نشون میده
مشخصات لو رفته از one+2
رنگش مشکیه :D
نميشه استناد كرد... يجا نزديكتر عكس كرفته يجا دورتر...
تناقض دارن ك... يجا ال جي نورش كمتره يجا بيشتر... بالاخره جطوريه تو فضاي كم نور؟
تا حالا تجربه عکاسی با جی 4 رو نداشتم اما پند روز قبل با اس6 اج کار کردم عالی بود هرکس بتونه این گوشی رو شکست بده مطمئنم میتونه عالی باشه شدید منتظر مقایسش بات اس6 اج هستم
خیلی کیفیتش بهتره نسبت به ال جی