هوآوی و مهلت تست ۴۸ ساعته به خریداران تلفن های هوشمند در ایران
به تازگی «کافه بازار» آمار مربوط به نوع محصولات مورد استفاده از سوی کاربران را منتشر نمود که خبر آن را در دیجیاتو برایتان منتشر نمودیم. بر اساس اطلاعات مارکت یاد شده، موبایل های هوشمند ...
به تازگی «کافه بازار» آمار مربوط به نوع محصولات مورد استفاده از سوی کاربران را منتشر نمود که خبر آن را در دیجیاتو برایتان منتشر نمودیم. بر اساس اطلاعات مارکت یاد شده، موبایل های هوشمند و تبلت های کمپانی چینی «هوآوی» در رتبه دوم محبوبیت میان کاربران ایرانی قرار دارند.
از طرفی، اکنون شرکت های سازنده تلفن های هوشمند محصولات خود را در فروشگاه های بزرگ، برای تست در دسترس کاربران قرار می دهند که به واسطه ی همین امر، کاربر می تواند برای دقایقی، موبایل جدید را مورد امتحان قرار داده و در صورت رضایت، آن را خریداری کند. حال شرکت هوآوی تصمیم گرفته تا دامنه گسترش خود بر بازار ایران را بیشتر از پیش کند و بر همین اساس، طرحی موسوم به «تست درایو» را راه اندازی نموده است. در ادامه می توانید بیانیه خبری دفتر هوآوی در خصوص این طرح که برای دیجیاتو ارسال شده را مطالعه نمایید.
در طرح «تست درایو»، کاربر علاقه مند به محصولات این شرکت می تواند به یکی از نمایندگی های رسمی هوآوی در ایران مراجعه نموده و تلفن های همراه Mate 7 (بررسی دیجیاتو) یا پرچمدار فعلی این شرکت به نام P8 (بررسی دیجیاتو) را برای خرید انتخاب کند.
سپس، مبلغ این موبایل ها را نیز پرداخت می کند که البته این پرداخت، همچون امانتی تا ۴۸ ساعت نزد فروشنده باقی می ماند. کاربر نیز در مدت زمان مشخص شده می تواند موبایل را در اختیار داشته و آن را به شکل کامل مورد بررسی قرار دهد. البته کاربر دوباره باید به فروشگاه بازگشته و در صورت رضایت، موبایل را تحویل فروشنده داده و یک دستگاه «پلمپ» را تحویل بگیرد. در صورتی هم که از موبایل های یاد شده رضایتی حاصل نگشته بود، پولی که پیشتر پرداخت نموده، به شکل کامل به وی بازگردانده می شود.
طرح مورد بحث اکنون در ۶ فروشگاه در ۶ شهر بزرگ کشورمان اجرایی گشته که آدرس و مشخصات آنها را در ذیل ملاحظه خواهید کرد.
- تهران؛ فروشگاه چارسو هواوی؛ آدرس: تقاطع جمهوری و حافظ، مرکز خرید چارسو، طبقه همکف، B4 (تلفن: 66767231)
- مشهد؛ فروشگاه دلتا همراه؛ آدرس: خیابان احمد آباد، نبش خیابان بهشت (تلفن: 38418180)
-
همدان؛ فروشگاه خانه موبایل همدان؛ آدرس: خیایان 13 خانه، جنب هتل بوعلی (تلفن: 38271657)
-
رشت؛ فروشگاه پاراتیزان؛ آدرس: چهارراه میکاییل، ابتدای خیابان مطهری، جنب داروخانه دکتر شعبانی (تلفن: 33333279)
- اصفهان؛ فروشگاه سناتور؛ آدرس: میدان احمدآباد، خیابان بزرگمهر، جنب بانک صادرات (تلفن: 32283858)
- ارومیه؛ فروشگاه آوا موبایل؛ آدرس: بلوار مدرس، روبروی بانک سرمایه، پلاک 108 (تلفن: 33470000)
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

من که از هواوی خیری ندیدم همیشه خراب همیشه 24نمیدونم مشکل از شانس بد منه یا از هواوی باگوشی ساختنش الانم هنگ کرده دارم به زور مینویسم
کسی نمیدونه honor 7 کی میاد ایران
از قدیم گفتن هر چی بهتر باشی ، بیشتر برات حرف درمیارن.
حالا شما هی بگید هواوی کپی میکنه، به نظر من تنها کمپانی که به فکر مصرف کننده هست همین هواویه چون میاد میبینه طراحی آیفون خوبه گوشیش رو با الهام گیری از اون میسازه و به میسازههمین خاطر میبینید کن تو طراحی از خیلی های بازار حتی آیفون بهتره.
میبینه دوربین سونی خوبه یه گوشی مثل p8 میسازه که تو نظرسنجی سایت دیگه ای بعد از +z3 قرار میگیره.
به نظر من خیلی بهتره که بهترین ها رو تو یه گوشی داشته باشی تا اینکه گوشیت فقط از نظر بدنه یا دوربین خوب باشه.
وقتی شما سونی رو هم تو لیست مثلا برندهای برترتون میذارید بعنی هیچی از موبایل سر درنمیارید و فقط برند باز هستید و بهتره همون اپل و سامسونگی رو بخرید که نصف این امکانات هواوی رو ندارند و بیش از 2 برابر گرونترند ! الان هواوی سوم دنیاست و بزرگترین شرکت مخابراتی دنیاست و تو این قیمت اوله! و خودش هم داره بهترین چیپ رو میزنه و سرمایه گذاری زیادی هم بخض تحقیق و توسعه داره اونوقت شما چی فکر میکنید؟!
اصلن بردن نام سونی تو جمع برترین های موبایل جهان یک جوک خنده دار ومسخره هستش
به نظرم هواوی سگش شرف داره به اون سونی مسخره
همش تکرار
همش تکرار
حالااونایی که سونی رو برتر میدونند ولی ازهواوی بد میگن بیان بگن خداوکیلی هواوی تاحالا چندتا پرچمدار تکراری زده؟
ولی سونی از زد وان تا زدتری پلاس داره همش خودشو تکرار میکنه
اونم به شکلی افتضاح
من خودم هم تصمیم دارم این گوشی رو بگیرم اما اینجوری صحبت راجب اپل و سامسونگ هم بی انصافی هست
من که شماره مشهد رو رنگ زدم روی فاکس هست.همش چرته
بعضیا نمیدونم چرا خیلی میسوزن....
دیگه کم کم دارم مطمئن میشم یه عده دارن به برند هوآوی حسودی می کنن. قبلا هم گفتم افرادی که اینجا میان نظر میدن هوآوی بده و چینی ها جنسشون تقلبیه همون افرادین که چند سال پیش مارک سامسونگ رو قبول نداشتند و میرفتند نوکیا میخریدند. خوشبختانه بازار ثابت کرده ملاک آدم ها برای خرید این نظرهای غیر کارشناسانه نیست .بلکه احترام به مشتری هست که مسلما شرکت هایی مثل اپل و سامسونگ و هوآوی بهتر از رقیبانشون عمل کردند.
من طرفدار هوآوی نیستم
ولی هفته گذشته توی بازارچه موبایل مشهد با P8 کار کردم واقعا از طراحیش لذت بردم بنظرم بی نظیر بود تا دستت نگیری و از نزدیک نبینی متوجه نمیشی.. سرعتش هم توی اون چند دقیقه ای که من باهاش کار کردم واقعا نقصی ندیدم
واقعا تبریک میگم به هوآوی و طرفداراش و کسانی که این گوشی رو دارن مبارکشون باشه
ایول به هواوی,g8 که امروز معرفی کرد عالی بود,g8 که یه موبایل میان رده است از پرچمدارای سونی قوی تره ههههه
کی نسل بی سواد ها منقرض میشه خدا داند
حرف بدی نمی زنه البته. موبایل های سونی هیچ امکان خاصی ندارن متاسفانه. عنصر جذابیتی توشون دیده نمیشه. راحت میشه گفت هوای برند جذاب تری هست در دیدگاه عموم.
با توجه به اينكه هر دو موبايل مورد تست، موبايل هاي رده بالايي هستند عمده كاربران از آنها راضي خواهند بود. در هر حال، چون اولي 6 اينچي و دومي 5.2 اينچي است، كاربر ميتونه مطمئن بشه كه از سايزشون رضايت داره.
در هر حال، بهتر بود اين امكان امانت دادن، براي مدل هاي ميان رده كه كاربران در خصوص پردازنده، دوربين و صفحه نمايششون مطمئن نيستن انجام ميشد.