ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شارژ بی سیم موبایل از طریق مانیتور؛ وقتی سامسونگ دست به نوآوری می زند

سامسونگ امروز ایده ای جالب را عملی کرد و مانیتور جدید خود، مجهز به فناوری شارژ بی سیم به نام SE370 را معرفی نمود. سری جدید مانیتورهای سامسونگ در دو نمونه ی ۲۴ و ۲۷ اینچ ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۵ مرداد ۱۳۹۴  |  ۱۳:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

سامسونگ امروز ایده ای جالب را عملی کرد و مانیتور جدید خود، مجهز به فناوری شارژ بی سیم به نام SE370 را معرفی نمود.

سری جدید مانیتورهای سامسونگ در دو نمونه ی ۲۴ و ۲۷ اینچ به بازار عرضه خواهد شد و از رزولوشن تصویر Full HD نیز برخوردار هستند که البته این بخش، به اندازه قابلیت شارژ بی سیم هیجان انگیز نیست؛ البته نکته مثبت اینکه می توان فناوری FreeSync از AMD را نیز در این مانیتور مشاهده نمود. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

M3_Main-w600

همانگونه که در تصویر می بینید، در بخش پایینی و در واقع پایه ی مانیتور، مکانی تعبیه گشته که اگر موبایل خود را بر روی آن قرار دهید، عملیات شارژ به شکل بی سیم شروع بکار خواهد کرد.

این ایده برای کارمندان و افرادی که زمان طولانی از کامپیوتر شخصی رومیزی خود بهره می گیرند، بسیار عالیست.

M1_Main-w600

سامسونگ می گوید مانیتور SE370 را تا پیش از پایان سال جاری به بازار عرضه خواهد کرد و با توجه به مشخصات سخت افزاری نسبتا معمولی خود نمایشگر و کیفیت آن، می توان امیدوار بود که با قیمتی نجومی طرف نباشیم.

البته می توان استفاده نکردن از بهترین پنل نمایشگر و رزولوشن را نیز جزیی از سیاست سامسونگ دانست چرا که این شرکت می خواهد محصولی مقرون به صرفه را تولید کرده و به بازار ارسال کند تا کاربران بیشتری توان خریدش را داشته باشند و به نوعی، بتواند فناوری شارژ بی سیم را بیش از قبل گسترش دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • میلاد

    یا اغلب امام زاده ها !!!!
    این چقد خوشکله ها !!!
    :|

  • جابر صالحی

    مانیتور های سامسونگ همیشه خوب بودن
    بر خلاف گوشی هاش ( بخدا شوخی کردم D: )

  • amir hosein

    دوستان شرمنده پسورد ورودی گوشیمو فراموش کردم راه حلی داره ؟اس6

    • منصور

      ریست فکتوری کردی درست شد؟

    • رضا

      گوشیتو خاموش میکنی دکمه پاور و ولوم بالا رو میگیری تا یه صفحه ابی بازی بشه بعد از اون میری و از اونجا گوشیتو فکتوری ریست و وایپ میکنی حل میشه البته تمام اطلاعات و برنامه هات هم پاک میشه

  • max

    ♡سامسونگ♡

    Samsung

    • عـــامـر

      :Samsung:

      • Divan Greedy (Bleed Blue)

        :samsung:

  • Rivekan

    خیلی ایده خوبیه مخصوصا برای کسایی که سر کار از مانیتور استفاده میکنن خوشم اومد

  • عـــامـر

    بشینی کاراتو انجام بدی گوشیتم شارج بشه ، هیچ سیمی هم از شارجر اطرافت نباشه

  • Divan Greedy (Bleed Blue)

    شارژ بی سیمش می تونه لومیا ها رو هم شارژ کنه ، از موقعی که شارژ بی سیم خریدم ، خیلی راحت تر و سریع تر موبایل هامو شارژ می کنم ، قابلیت خیلی خوبیه

    • تایسون

      جمله دومت منو یاد تبلیغ کفش تن تاک انداخت

      • Divan Greedy (Bleed Blue)

        لینک تبلیغش رو بده ، بیبنم

مطالب پیشنهادی