ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تلفن هوشمند موتو اکس استایل رسماً معرفی شد

موتو اکس جدید عاقبت رسمیت یافت: تلفن هوشمندی تحت اندروید آب نبات چوبی و دارای نمایشگری ۵.۷ اینچی که به گفته ی تولید کنندگانش "یکی از بهترین دوربین های موبایل جهان را در خود جای ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۶ مرداد ۱۳۹۴  |  ۱۸:۰۶

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

موتو اکس جدید عاقبت رسمیت یافت: تلفن هوشمندی تحت اندروید آب نبات چوبی و دارای نمایشگری ۵.۷ اینچی که به گفته ی تولید کنندگانش "یکی از بهترین دوربین های موبایل جهان را در خود جای داده است".

اسمارت فون موتوی جدید دارای سنسور دوربینی ۲۱ مگاپیکلسی بوده و موتورولا در موردش اظهار نموده "اکنون تضمین می کنیم که دوربین محصول ما در کلاس کاری خودش بی همتا به حساب می آید".

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

از بحث یاد شده که بگذریم دیوایس تازه رونمایی گشته حاشیه های بسیار اندکی در اطراف نمایشگرش دارد که سبب می شود با وجود بهره مندی از صفحه نمایشی قابل توجه آنقدری که باید و شاید بزرگ به نظر نرسد.

ضمناً موتو اکس استایل "دارای کارآمدترین و پر سرعت ترین تکنولوژی شارژ سریع" بوده و از تکنولوژی LTE نیز پشتیبانی به عمل می آورد، تا با تمامی اپراتورهای مخابراتی خدمات دهنده در ایالات متحده سازگاری داشته باشد.

از سایر ویژگی های موتو اکس استایل می توان به چیپست شش هسته ای و ۱.۸ گیگاهرتزی اسنپدراگون ۸۰۸، ۳ گیگابایت حافظه ی رم، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، حافظه ی داخلی ۶۴ گیگابایتی (قابل افزایش از طریق درگاه میکرو SD)، اندروید نزدیک به خالص ۵.۱ و یک پوشش جدید با مقاومت در مقابل قطره های آب اشاره کرد.

رزولوشن نمایشگر موبایل مورد اشاره حالا به QHD ارتقا یافته و موتورولا در طراحی توانسته نسبت صفحه نمایش به بدنه ی ۷۶ درصدی را رقم بزند؛ عدد مذکور بدان معناست که سه چهارم بخش جلویی موتو اکس استایل توسط نمایشگر اشغال گشته که دستاوردی قابل توجه محسوب می شود.

کمپانی تولید کننده از این جهت که کاربران قادر خواهند بود با ابزار Moto Maker رنگ بندی و ماده ی بخش پشتی بدنه را بر حسب سلیقه شان سفارشی سازی نمایند عبارت استایل را برگزیده است و ناگفته نماند برای این بخش (قسمت پشت دیوایس) گزینه هایی همچون چوب، چرم و یا silicone rubber (نوعی ماده پلاستیک مانند) موجود هستند.

قدری اطلاعات بیشتر در مورد دوربین اصلی و جلویی:

همانطوری که در ابتدای مطلب اشاره شد موتورولا باور دارد در موتو ایکس استایل یکی از بهترین دوربین های ممکنه را به کار گرفته. این دوربینی کیفیت ۲۱ مگاپیکسلی را فراهم می آورد، گشودگی دهانه لنز F2.0 و فلش LED دوگانه دارد و از فوکوس فازی خودکار نیز برخوردار است، هر چند ظاهراً در آن خبری از لرزشگیر اپتیکال نیست.

علاوه بر تفاسیر صورت پذیرفته دوربین مذکور می تواند ویدئوهای 4K و اسلوموشن نیز بگیرد. در بخش جلویی موبایل هم دوربینی ۵ مگاپیکسلی وجود دارد.

……

بر طبق گفته های مسئول واحد طراحی موتورولا، Jim Wicks، تلفن هوشمند فوق الذکر به صورت آنلاک و با قیمت ۳۹۹ دلار عرضه خواهد گشت.

The-new-Motorola-Moto-X-Style (1)

The-new-Motorola-Moto-X-Style (2)

The-new-Motorola-Moto-X-Style (3)

The-new-Motorola-Moto-X-Style (4)

The-new-Motorola-Moto-X-Style (5)

The-new-Motorola-Moto-X-Style

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (41 مورد)
  • الهه

    دوستان میشه از تو همین سایت سفارش داد و خرید ؟

  • yelpaze

    بچه ها گوشی فقط و فقط موتورولا.مخصوصا اکس استایل اصلا نباید با دیگر برندهای یک بار مصرفی مقایسه کنین.بی صبرانه منتظر اکس استایلم

  • MDSY

    آخه نوت ۴ با ام ۸ میتونه بیاد که با جی4 و موتو ایکس استایل مقایسه میکنید؟ نوت ۴ هم شد گوشی، نه دیزاین نه جنس بدنه نه دست خوری، موتورلا تبریک چیز شاخی دادی بیرون دهن نوت۵ رو میبندی میدونم

  • آرش

    خواهشا موتورولا و بلک بری رو با این گوشی پلاستیکی های کره ایی مقایسه نکنید،من خودم یه پورش دیزاین 82 دستمه که هیچی هم نداره ولی قاب پشتشو به کل سامسونگ و سونی نمیدم،مگه با گوشی میخوای چیکار کنی که سی پی یو 8 هسته ایی لازم داری? ولی اگه میخواستم اندزوید بگیرم فقط و فقط و فقط موتورولا

    • MDSY

      Jense Badane Sony Be Goroh Khonit Mikhore?

  • shahryar

    واقعا حیف که این گوشی یا وان پلاس با این قیمت های فوق العاده وارد کشور ما نمیشه...لا مصب همون چیزایی هستند که من می خوام

  • R3D R4N9ER

    ديجي جان ويديو معرفي موتو جي رو اشتباهي تو اين پست موتو اكس استايل گذاشتي.

  • داود

    کامنت برخی دوستان:
    اوج ضرافت در طراحی /بسیار زیبا و خاص/وای پروردگار من/قابل احترام
    جم کنید بابا یه مارک ال جی هم می ذاشت رو گوشیش کاروتموم میکرد دیگه الان اگه این شرکت اصلتا چینی بود همه میومدن ای این کپیه این جاش ایفونی اون جاش سامسونگیه ای این چینی ها مضخرفن
    والا مضخرف ظرین ادم رو کره زمین ما ایرانی خا نباشیم شانس اوردیم

  • reza_mohammadi

    یه دونه سفید دور طلایی لدفن :)

  • saber

    من این گوشی و میگیرم شک نکن، بیشتر از دوربینش خوشم اومد، اگه بیست نباشه دست کم شونزده هس

    • abbaskk

      باید عرض کنم که فقط نباید به تعداد پیکسل دوربین اعتماد کرد عواملی چون(تعداد پیکسل در هر اینچ نوع صفحه نمایش لنز استفاد شده ولرزش گیر و پردازنده)مجموعه اینا میشه یه دوربین خب

      • MoHaMaD

        شما و اون دوستمون که میگه با هفتاد دلار میشه گوشی با دوربین بهتر خرید یه چیز شنیدید ولی اشتباه
        dxomark.com تشریف ببرید مفید خواهد بود ...
        در ضمن موتو ایکس یه پرچم دارنیست یه میان رده فوق العاده است ...

      • MDSY

        داداش دوربینش خوبه نترس از همه گوشیای دنیا بهتره، اگه دوربین میخوای موتو

  • علیتا

    واقعا شاهکاره
    چیز دیگه ای در وصفش نمیشه گفت...

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی