ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مافیا 3 تایید شد؛ رونمایی کامل هفته آینده در گیمزکام آلمان

دقایقی پیش، شرکت 2K Games رسما از عنوان Mafia 3 پرده برداشت و قول رونمایی کامل از آن را در گیمزکام آلمان داد. گیمزکام 2015 در شهر کلن آلمان از تاریخ 6 آگوست، برابر با ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۶ مرداد ۱۳۹۴  |  ۱۷:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

دقایقی پیش، شرکت 2K Games رسما از عنوان Mafia 3 پرده برداشت و قول رونمایی کامل از آن را در گیمزکام آلمان داد. گیمزکام 2015 در شهر کلن آلمان از تاریخ 6 آگوست، برابر با 15 مرداد آغاز می گردد و به مدت سه روز جریان خواهد یافت.

ناشر بازی، 2K Games در ایمیلی که به رسانه ها ارسال نموده، قول انتشار اولین تریلر بازی را در روز چهارشنبه هفته آینده راس ساعت 16:30 داد. علاوه بر این تریلر، Mafia III در نمایشگاه گیمزکام آلمان پشت درهای بسته به خبرنگاران و منتقدین نشان داده خواهد شد.

از چند ماه پیش، شایعاتی مبنی بر توسعه و ساخت این بازی شنیده می شد و بسیاری بر این باور بودند که Mafia III مراحل ابتدایی خود را سپری می کند. این شایعات از ثبت چند دامنه مرتبط توسط 2K Games آغاز گشت و به توییت های مشکوک ختم شد.

Mafia II در سال 2010 برای پی سی، پلی استیشن 3 و اکس باکس 360 منتشر شد اما علی رغم انتظار نتوانست مانند نسخه اول ظاهر شود. اگرچه هنوز استودیو توسعه دهنده این بازی مشخص نیست، اما کاملا واضح است که دانیل واورا، نویسنده دو نسخه پیشین، در توسعه این عنوان هیچ نقشی ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • رضا

    من خوشحال شدم اما اینبار دانیل واورا بازی رو نمیسازه و وقتی اون نسازه یعنی بازی برخلاف سری های قبلی از نظر احساسی به نظر من ضعیف میشه ولی با این حال منتظرشم هیچی به اندازه مافیا دو برام باحال نبود مافیا یک به دلیل کمبود گرافیک بازی نکردم

  • امیر

    سلام من مافیا1 رو بازی نکردم ولی دو شو دوبار خریدم وبازی کردم به نظرم خیلی عالیی بود وبا کیفیت وخیلی خوشحالم که دوباره خبری از بازی مافیا شنیدم و خیلی دوست دارم زود بگیرمش .درکل بازی با حالیه

  • علي

    حاجي حالت خوبه امروز سه شنبه است 27 مرداد كه الان 18 اگوسته مي دوني چقدر از 6. آگوست گذشته

  • tohid_heshmati

    هیچوقت یادم نمیره

    """"وقتی کسی با این اسلحه کشته می شه همه دلیلشو می دونن دیگه کسی دنبال قاتل نمی گرده """

  • kian

    خیلی خوشحالم کردین :)

  • پدرام

    خبر خوب یهویی! مدت هاست وقت گیمینگ ندارم، ولی این یعنی باید آماده شم!
    مافیای یک خیلی پر خاطره ست واسه نسل من. با اون فضاسازی و موسیقی زیبا و داستان جذاب
    ولی با مافیای دو به اندازه یک حال نکردم حقیقتش. به خصوص وقتی شخصیتای اصلی رفتن واسه کشتن تامی انجلو...(هر چند تقاطع قشنگی بین داستان ها بود!)

  • Hesam

    عجب!! :|

  • Ali

    به شدت منتظر اين بازى و Quantum Break ام . چه تجربه ى نابى بشه ❤️

  • رضا

    یادش بخیر مافیا 1 و 2.مخصوصا مافیا 1 خیلی باهاش حال میکردم عاشقش بودم.خدا خیرشون بده :d

  • dandelion

    عجب خبری
    چقدر دلم میخواد تجربه مافیا 1 و 2 برا دوباره زنده بشه

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی