موتورولا در کنار پرچمدار تازه اش با نام Moto X Style از یک نسل سوم موبایل اقتصادی خود موسوم به Moto G نیز پرده برداشته است. دیوایس مورد بحث نمایشگری ۵ اینچی دارد، از چیپست اسنپدراگون ۴۱۰ بهره می برد و به دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی در قسمت پشتی مجهز شده.
از سایر مشخصه های آن نیز می توان به ضد آب بودن، ۲ یا یک گیگابایت حافظه ی رم و ۱۶ یا هشت گیگابایت حافظه ی داخلی اشاره داشت، ضمن اینکه شرکت سازنده برای آن قیمت هایی ۱۸۷ و ۲۰۳ دلاری در نظر گرفته است.
از شما دعوت به عمل می آوریم در ادامه ی مطلب تصاویر و ویدئویی که نگاهی نزدیک به موتو جی نسل سوم دارند را مشاهده نمایید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
نظرات ثبت شده (10 مورد)
مطالب پیشنهادی





















یا خدا با این قیمت و این امکانات (دوربین 13-ضد اب ) میان رده های بازارو نابود میکنه...
طراحی جلوش رنگ سفیدو دوس ندارم. چون تمام سنسوراش ک کمم نیستن مشخصه
پشتشم خوشگله ولی من نمیدونم اون نوار سفید چیه آخه
نسبت ب قیمتش خوبن گوشیاش
ولی با این همه گوشی معرفی کردن باز داره چینی بازی در میاره!
ببخشید که بی ربطه ولی دوست دارم خبر تائید شدن بازی مافیا 3 رو تو دیجیاتو هم ببینم ://// امروز یکی از بهترین روزهای عمرم بود!!!
Mafia III
اولین بار از تو شنیدم هوراااااا
من فکر میکنم موتو جی صرفه خرید نداره.
من فکر میکنم شما از موتورلا خوشتون نمیاد!
لطف کنید قیمتهای موتورولا در بازار ایران رو ببینید!
ایران رو شما ول کن. کلن تو ایران زندگی کردن صرف نداره
به نظر من اگر کسی میان رده اندرویدی میخواد این بهترینه چون هم قیمتش خوبه هم سیستم عاملش به اصل نزدیک تره و سالها آپدبت میشه و سخت افزارش هم متوسطه و ظاهر قابل قبولی هم داره
دوستاران ویندوزی
چیزی به رونمایی از وین 10 نمونده :)