ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

نگاهی نزدیک به تلفن هوشمند Moto G نسل سوم [تماشا کنید]

موتورولا در کنار پرچمدار تازه اش با نام Moto X Style از یک نسل سوم موبایل اقتصادی خود موسوم به Moto G‌ نیز پرده برداشته است. دیوایس مورد بحث نمایشگری ۵ اینچی دارد، از چیپست ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۶ مرداد ۱۳۹۴  |  ۲۰:۰۲

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

موتورولا در کنار پرچمدار تازه اش با نام Moto X Style از یک نسل سوم موبایل اقتصادی خود موسوم به Moto G‌ نیز پرده برداشته است. دیوایس مورد بحث نمایشگری ۵ اینچی دارد، از چیپست اسنپدراگون ۴۱۰ بهره می برد و به دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی در قسمت پشتی مجهز شده.

از سایر مشخصه های آن نیز می توان به ضد آب بودن، ۲ یا یک گیگابایت حافظه ی رم و ۱۶ یا هشت گیگابایت حافظه ی داخلی اشاره داشت، ضمن اینکه شرکت سازنده برای آن قیمت هایی ۱۸۷ و ۲۰۳ دلاری در نظر گرفته است.

از شما دعوت به عمل می آوریم در ادامه ی مطلب تصاویر و ویدئویی که نگاهی نزدیک به موتو جی نسل سوم دارند را مشاهده نمایید.

theverge3_2040.0-w600

theverge2_2040.0-w600

theverge1_2040.0-w600

g19_2040.0-w600

g18_2040.0-w600

g17_2040.0-w600

g16_2040.0-w600

g15_2040.0-w600

g14_2040.0-w600

g13_2040.0-w600

g12_2040.0-w600

g11_2040.0-w600

g10_2040.0-w600

g9_2040.0-w600

g8_2040.0-w600

g7_2040.0-w600

g6_2040.0-w600

g5_2040.0-w600

g4_2040.0-w600

g3_2040.0-w600

g1_2040.0-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • sami

    یا خدا با این قیمت و این امکانات (دوربین 13-ضد اب ) میان رده های بازارو نابود میکنه...

  • AK_007

    طراحی جلوش رنگ سفیدو دوس ندارم. چون تمام سنسوراش ک کمم نیستن مشخصه
    پشتشم خوشگله ولی من نمیدونم اون نوار سفید چیه آخه
    نسبت ب قیمتش خوبن گوشیاش
    ولی با این همه گوشی معرفی کردن باز داره چینی بازی در میاره!

  • VICTORLyNCH

    ببخشید که بی ربطه ولی دوست دارم خبر تائید شدن بازی مافیا 3 رو تو دیجیاتو هم ببینم ://// امروز یکی از بهترین روزهای عمرم بود!!!
    Mafia III

    • n

      اولین بار از تو شنیدم هوراااااا

  • JEFRiUM

    من فکر میکنم موتو جی صرفه خرید نداره.

    • AK_007

      من فکر میکنم شما از موتورلا خوشتون نمیاد!

      • JEFRiUM

        لطف کنید قیمتهای موتورولا در بازار ایران رو ببینید!

        • آریا

          ایران رو شما ول کن. کلن تو ایران زندگی کردن صرف نداره

  • آقا مصطفی

    به نظر من اگر کسی میان رده اندرویدی میخواد این بهترینه چون هم قیمتش خوبه هم سیستم عاملش به اصل نزدیک تره و سالها آپدبت میشه و سخت افزارش هم متوسطه و ظاهر قابل قبولی هم داره

  • عیسی

    دوستاران ویندوزی

    چیزی به رونمایی از وین 10 نمونده :)

مطالب پیشنهادی