ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

نگاهی نزدیک به تلفن هوشمند موتو اکس استایل [تماشا کنید]

همانطوری که دقایقی پیش در دیجیاتو نوشتیم، عاقبت موتورولا از تلفن هوشمند پرچمدار جدیدش با نام موتو اکس استایل پرده برداشت. این محصولی در پشت خود دوربینی قدرتمند و ۲۱ مگاپیکسلی را جای داده و ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۶ مرداد ۱۳۹۴  |  ۱۹:۴۲

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

همانطوری که دقایقی پیش در دیجیاتو نوشتیم، عاقبت موتورولا از تلفن هوشمند پرچمدار جدیدش با نام موتو اکس استایل پرده برداشت. این محصولی در پشت خود دوربینی قدرتمند و ۲۱ مگاپیکسلی را جای داده و در قسمت جلوییش نیز دوربینی ۵ مگاپیکسلی تعبیه گشته است.

از دیگر مشخصه ها نیز می توان به چیپست اسنپدراگون ۸۰۸ به همراه سه گیگابایت حافظه ی رم اشاره نمود، ضمن اینکه کمپانی سازنده قیمتی ۳۹۹ دلاری برایش در نظر گرفته.

از شما دعوت به عمل می آوریم در ادامه ی مطلب تصاویر و ویدئوی که نگاه نزدیکی به تازه ترین پرچمدار رونمایی شده موتورولا دارند را مشاهده نمایید.

verge-2015-07-28_05-56-25.0-w600

verge-2015-07-28_05-56-05.0-w600

motoxstyle-14.0-w600

motoxstyle-13.0-w600

motoxstyle-12.0-w600

motoxstyle-11.0-w600

motoxstyle-10.0-w600

motoxstyle-9.0-w600

motoxstyle-8.0-w600

motoxstyle-7.0-w600

motoxstyle-6.0-w600

motoxstyle-5.0-w600

motoxstyle-4.0-w600

motoxstyle-3.0-w600

motoxstyle-2.0-w600

motoxstyle-2.0 (1)-w600

motoxstyle-1.0-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • شاهین

    پشتش خیلی شبیه LG g4 هست

  • arash

    تاثیر شرکت های چینی داره خودش نشون میده

  • shahryar

    این طرح چوبش منو دیوونه کرده

  • محمد امین

    عجب گوشی زده این موتورولا واقعا طراحی خوبی دارههه (نطر شخصی)
    فقط خدا کنه دوربینش مثل دوربین ام9 نباشههه

  • MiladoOo

    ببخشید کسی میدونه چرا شرکت ها (بجز عده معدود و انگشت شماری ! ) همچنان از گوریلا گلس 3 تو محصولاتشون استفاده میکنن ؟! امسال من به ندرت شنیدم گوشی از گوریلا 4 استفاده کرده باشه ! کسی میدونه چرا ؟!

  • رضا

    گوشی من الجی جی 2 هست این گوشیو با وان پلاس 2 رو دیدم با این قیمت های ارزون تصمیم گرفتم اومدن تو ایران برم یکیشونو بخرم نظرتون لطفا؟

  • arshia

    خوشم میاد ایفون 6 یک سال از پرچم دارای امروزی دیر تر اومده اما هنوز حرف اولو میزنه!!!

    • Morteza

      اون که شما میخواید بگید زودتر هست و احتمالا دومی هم آخر

  • Taha Amrollahi

    این یا وان پلاس ؟ مسئاله اینه ! / دوستان الآن مایکروسافت گزینه اینسایدر رو هیر فعال کرده / اگر از یه سایت ایرانی بیلد آخر رو بگیرم جز اینسایدر ها حساب بیام که رلیز اصلی رو رایگان بگیرم ؟

    • MeysaM

      خیلی وقته این کارو کرده. من آخرین بار 4 روز پیش سر زدم که نمیشد دانلود کرد.
      منم همین سؤالو دارم اگه کسی در جریانه یه اطلاعاتی بده لطفاً ....

    • Siamak Gol

      1+2

      • Taha Amrollahi

        سیا جون من یانو بیخیال سوال و جواب بده بحث سالی 200 دلاره :D

        • Siamak Gol

          بزار برم یکی رو پیدا کنم کامنتتو ترجمه.. الان میام :D

مطالب پیشنهادی