ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرویس PlayStation Now برای پلی استیشن ویتا و پلی استیشن تی وی عرضه می شود

سرویس PlayStation Now که پس از خرید Gaikai توسط سونی جان گرفت و برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 3 در دسترس بود، حالا قرار است روی دو پلتفرم پلی استیشن ویتا و پلی ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۱۴ مرداد ۱۳۹۴  |  ۰۰:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

سرویس PlayStation Now که پس از خرید Gaikai توسط سونی جان گرفت و برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 3 در دسترس بود، حالا قرار است روی دو پلتفرم پلی استیشن ویتا و پلی استیشن تی وی نیز عرضه شود. ورژن بتای عمومی از اکتبر سال گذشته در دسترس بود اما حالا نوبت به عرضه رسمی رسیده است.

این سرویس که به Netflix گیمرها شهرت یافته، در واقع مجموعه ای از بازی های خانواده پلی استیشن را در اختیار کاربر قرار می دهد تا بدون در اختیار داشتن آن کنسول و به وسیله اینترنتی قدرتمند به اجرای بازی بپردازد. به این صورت که اگر پلی استیشن 4 دارید و می خواهید یادی از دوران کودکی کنید، لازم نیست حتما یک پلی استیشن وان بخرید، PS Now این جای خالی را پر می کند.

از ابتدای عرضه در حالت بتای غیر عمومی تاکنون، PlayStation Now تغییرات بسیاری کرده و حالا اگر اینترنت کافی در اختیار داشته باشید، می توانید با مبلغ 19.99 دلار، حساب کاربری یک ماهه ای دریافت کنید. اما اگر نسبت به سرعت اینترنت خود شکاک هستید، دوره 7 روزه رایگان برای شما در نظر گرفته شده است.

در حال حاضر و با وجود اضافه شدن 5 بازی جدید به مجموعه، سونی 125 بازی را تحت سرویس PlayStation Now به کاربران ارائه می دهد. God of War 3 یکی از جدید ترین این عناوین است اما به شما توصیه می کنیم اگر پلی استیشن 4 دارید، حتما ورژن بازسازی شده را خریداری نمایید و از بهترین گرافیک ممکن نهایت لذت را ببرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • Saeed-nz

    با تمام احترام دیوان جان بهت میگم که یه ترول که همیشه تو سایتای تکنولوژی وله و همش دروغ و بزرگنمایی و خودنمایی میکنه بیشتر نیستی

  • Saeed-nz

    ببین دوس عزیز این دوتا چیزی که داری میگی زمین تا اسمون فرقه!!!!
    اینکه تو بیای یه تصویری رو از روی یه کنسول استریم کنی روی تلویزیون یا کامپیوتر خیلی فرق میکنه با تکنولوژی که سونی در اختیار داره
    سونی اگه به این قابلیت باضه خیلی کار بزرگتری انجام داده و اونم استریم تصویر کنسولش روی گوشی!!!!! و این کار بزرگتریه به نظر من چون تو میتونی دستت رو وصل کنی به گوشی یه گوشه بشنی یا دراز بکشی با گوشیت بازیای رو کنسولت رو انجام بدی،ولی در مورد کار مایکروسافت که بازی اکس باکس رو وری پی سی میخواد بیاره کار خیلی بیخودیه این که شما داری الان ندونسته طرفداری میکنی معلومه اطلاعاتی درمورد کنسولا نداری و اصلا تو عمرت کنسول از نزدیک ندیدی
    چون: هرکی کنسول داشته باشه میدونه تمام کیف بازیه کنسول رو تلویزیون با صفحه بزرگ بازی کردنشه نه اینکه روی مانیتور کوچیک
    و اما کاری که سونی میکنه رو نمیشه با یه استریم معمولی مقایسه کرد چون بازی داره رو سرورای سونی داره اجرا میشه و از اونجا بدون افت فریم با کیفیت مناسب داره روی بستر اینترنت استریم میشه امیدوارم با اینهمه توضیحی که بهت دادم مغزت قابلیت کشش داشته باشه که اینو درک کنی

  • Milad

    یک چیزی که توجه نکردید این سرویس اگه شما مثلا یک TV سامسونگ یا ویتا هم داشته باشید میتونید از این سرویس استفاده کنید اما برای تبلت و کامپیوتر های ویندوز 10 شما علاوه بر اون همیشه باید Xbox One هم داشته باشید یعنی برای استریم روی هر وسیله که ویندوز 10 داره پیش نیازش یک کنسول هست .همین مورد سرویس PS NOW رو خیلی ارزشمندتر میکنه.

  • borna_talebi

    یه خوبی ps nowاینه که حتی اگر کنسول های سونی هم نداشته باشی میتونی ازش استفاده کنی.تلوزیون های سونی و سامسونگ و حتی بعصی از پخش کننده های بلوری سونی هم قابلیت اجرای ps nowرو دارن.

  • kavehd2

    واقعا این سرویس خیلی ارزش و ایده بالاتر و بهتری هست نسبت به کار ماکروسافت به نظر من.
    چون فقط به کنسول و یا 1 نسل وابسته نیست شما راحت میتونی (البته نه در ایران)با استفاده از این سرویس بازیهای ps1 هم حتی انجام بدی که یک مزیت بزرگ هست حتی به کنسول نیاز نداری ...

    این سرویس اینده نگرانه ست

    • Divan Greedy (아이유)

      اخر خنده بود / اره فقط باید سخت افزار جداگانه یا محصولان خاصی رو بخری که از این سرویس سونی پشتیبانی کنن/ اما هر کامپیوتر و تبلت ویندوز 10 قابلیت اجرای استریم ایکس باکس وان رو داره

      • kavehd2

        یکی که ps3 از قبلل داره یا میره 1 تی وی بخره یا دیوی دی پلیر چیزی نیازشه میخره بعد میبینه اینم روشه دیگه نمیخواد بیاد 400 دلار هزینه کنه با مزه یکم فکر کن بعد ...

        • Divan Greedy (아이유)

          فکر کنم اگر کسی پیدا بشه و بگه دوست ندارم بازی های قبلنم رو روی این نسل اجرا کنم ، باید به انسان بودنش شک کرد ، مطمئنم انسان نیست / بعد منتظر وایسادن نمی خواد وقتی تبلت ها و کامپیوتر های ویندوز 10 چندین برابر ویتا و پلی استیشن تی وی وجود داره ، مطمئنن همه سمت ویندوز 10 و ایکس باکس وان می رن برای این کار ، یه قانونه هر چه قدر محصولات یه سرویس بیشتر باشه ، سرویس محبوب تره /

          • ali1988

            یعنی آدمی بیخود‌تر و متعصبی تر از تو توی عمرم ندیدم. به گند کشیدی سایت رو. خود بیل گیتس و بالمر هم انقدر رو شرکتشون تعصب ندارن.

        • Divan Greedy (아이유)

          من تلویزیون jvc دارم و اخرین تلوزیون سامسونگ رو ندارم که بخوام از این محصول استفاده کنم / زورمم می یاد برای بازی های قدیمی چند سال پیش 99 دلار پول بدم تا پلی استیشن تی وی بخرم بعد 50 دلار دیگه بدم تا دسته رو بخرم اونم برای بازی های چند سال پیش / حالا شما یه ایکس باکس وان می خری با هر تبلت و لپتاپ ویندوز 10 می تونی استریم کنی بازی های ایکس باکس 360 رو هم میتونی اجرا کنه / مطمئنن فراگیری محصول مایکروسافت خیلی بیشتر از محصول بالاست

          • THE VERGE

            ببین متنو درست بخون جیگرم‌، نه تنها تلویزیون های جدید سامسونگ و پلی استیشن تی وی و ویتا این قابلیت رو دارن ، بلکه هر کسی که پلی استیشن ۳ و ۴ داره هم میتونه از این سرویس استفاده کنه :D این ینی مایکروسافت کل پشماش ریخت :D نیازی به کلی سخت افزار قوی و استریم های ویندوز 10 نیست ، فقط یه اینترنت خوب میخواد که تو دنیای امروزی وجود داره

          • THE VERGE

            ینی تو اخرت خنده ای دیوان
            خوب همونطور که تو میری ایمس باکس میخری و بازی های قدیمی رو بازی میکنی بقیه هم میرن پلی استیشن میخرن و با سرویس پلی استیشن نو بازی های قبل رو اجرا میکنن :D این قابلیت روی پلی استیشن ۴ وجود داره منتهی پلی استیشن تی وی و ویتا اخیرا اضافع شدن به لیست قوقولی مقولی :D

          • kavehd2

            اون دیگه به مشتری ربط داره که میخواد بازیهای قدیمی انجام بده یا نه سلیقست عزیز
            بعد شما تعیین نمیکنی نیاز بازارو
            چند سال بعد معلوم میشه کدوم فراگیر تر میشه تو دنیایی که همه چیز داره به فضای ابری منتقل میشه

  • Divan Greedy (아이유)

    یاتونه چند وقت پیش خبری راجب به پرینتر 3 بعدی بود که غذا می تونست درست کنه ، منم گفتم دارم در رابطه اش مقاله می نویسم برای معلم / این draft اش برای کسایی که دوست دارن بخونن
    https://onedrive.live.com/redir?resid=32B56DF57204AFA4!368257&authkey=!AEIKYtKfWew4RjU&ithint=file%2cdocx
    نسخه اصلی رو باید 5 شنبه باید بدم و مطمئنن خیلی بهتر و کامل تر از این نسخه می شه

    • kavehd2

      جای بهتر نبود

      • Divan Greedy (아이유)

        خبرش رو توی همین دیجیاتو گذاشتن / مگه روزی چند تا خبر راحب به اشپزی و پرینتر های 3 بعدی داخل دیجیاتو منتشر می شه

        • kavehd2

          همونجا خبرتو بزار من نمیدونم مشکلت با سونی چیه هر جا اسم سونی باشه 1 خبر یه چیزی جور میکنی بسه مسخره بازی تمومش کن چند ماه چیزی نمیگیم شورشو در اوردی
          حتی حسام که اینقدر طرفدار سونی هست میبینی که تو پست کنفرانس اومده تعریف کرده برو ببین چی نوشته بعد تو ...

          • kavehd2

            به قول شما خفه کردن به خاطر این که تو بیشتر خبرهایی که من تو این سایت میبینم یه خبری از طرف شما هست که اصلا ربطی به اون خبر نداره و جو نظرات و خراب میکنید.
            خبری بزار که مربوط باشه حرف من همینه

          • Divan Greedy (아이유)

            کاملن معلومه کی به خاطر یه کامنت داره خودشو از زور زدن خفه می کنه / کاملن معلومه

          • kavehd2

            من طرفدار سونی نیستم دستگاهیم ازش ندارم پس زور نزن :)

          • Divan Greedy (아이유)

            استاد اعظم / اون موقع راجبش ننوشته بودم امروز نوشتم الان هم گذاشتمش اگر اون مطلب و کامنت الان منو بخونی متوجه می شی / والا من نمی دونم شما طرفدارای سونی چه پدر کشتگی با من دارید که حتی موضوع های که اصلن ربطی به سونی هم نداره بدون گفتن چیزی می یایید منفی می دید / الان مثلن من این مقاله رو گذاشتم سونی جونت خدشه دار شد ؟؟ اون موقع که دوستات می یان خبرهای z5 رو می زارن داخل پست های نامربوط من چیزی بهشون گفتم ؟؟

مطالب پیشنهادی