ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

پد مخصوص نوشتن برای کنترلر اکس باکس وان عرضه خواهد شد

کنسول گیمرها همیشه با چندین مشکل بزرگ دست و پنجه نرم می کنند که یکی از آن ها، عدم توانایی در نوشتن و به عبارتی گفتگوهای متنی است. نسل پیش، مایکروسافت با ارائه کیبورد کوچکی به ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۱۴ مرداد ۱۳۹۴  |  ۱۵:۴۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

کنسول گیمرها همیشه با چندین مشکل بزرگ دست و پنجه نرم می کنند که یکی از آن ها، عدم توانایی در نوشتن و به عبارتی گفتگوهای متنی است. نسل پیش، مایکروسافت با ارائه کیبورد کوچکی به نام Chat Pad این مشکل را برای اکس باکس وان تا حدودی برطرف کرد و حالا نوبت به اکس باکس وان رسیده است.

امروز در نمایشگاه گیمزکام 2015، مایکروسافت از چت پد جدیدی مخصوص کنترلر اکس باکس وان پرده برداری کرد. در حقیقت اگر تمایل بالایی به تایپ کردن و گفتگوهای متنی دارید، این وسیله تنها راه حل شما خواهد بود.

Chat Pad در واقع کیبورد کوچکی است که در قسمت پایینی کنترلر شما قرار می گیرد و امکان تایپ کردن را فراهم می آورد. البته مسلما تایپ کردن به آن راحتی ها که فکر می کنید نیست، اما بهتر از آن است که همین قابلیت را هم نداشته باشیم. گاهی اوقات نمی توان از گفتگوی صوتی در اکس باکس لایو استفاده کرد و تایپ کردن به صورت عادی نیز واقعا ملال آور است.

دکمه ها با نورهای سبز و قرمز روشنایی پیدا می کنند و اگر به دنبال این هستید که با دکمه های کیبورد کوچک تان کارهای مخصوصی انجام دهید، باید تا اواسط 2016 منتظر بمانید. چت پد در تاریخ 10 نوامبر به قیمت 34.99 دلار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • 7.62mm

    بدون شرح!

  • mohammadmj

    خیلی خوبه واقعا مایکروسافت از ایکس باکس ساپورت همه جانبه می کنه...

    • Mr. Nick

      ببخشید ظاهرا دستم خورده بوده به پاسخ

    • Mr. Nick

      تا دسته دیدم یاد یه خاطره افتادم
      چند سال پیش داشتم red dead بازی میکردم موقع ورود سه نوع داشت دوستان و معمولی و سخت
      توی زمین معمولی بودیم با دوستان یه غریبه اومد تا رسید به من اسبم تو بازی کشت. بعد چند ثانیه یه پیام فرستاد ببخشید اسب شما گشتم :D من هم خندم گرفته بود هم حرص ازاینکه چطوری یه خط پیام حال داشته با دسته بنویسه من پسورد می خواستم بزنم اعصابم خورد میشد. بچه ها گفتن شاید یه کیبورد زیر دسته داشته
      رفتم سرچ کردم کیبورد دیدمش یادم شبیه بالای بود برای X360

  • BOZORG# از این ادمای تو خالی پر سر و صدا حالم ...

    اینم یه نمونه ش

  • چیکسو

    از پلی استیشن 3 برای سونی بوده الانم که تاچ پد دوال شاک می تونه جای یه موس خوب باشه

  • Hesam

    واقعا یه همچین چیزی برا کنسولا لازمه ک ادم داشته باشه!!
    یکی از عذاب اور ترین قسمتای کار با یه کنسول زمانیه ک میخوای یه چی تایپ کنی!!
    سونی هم همچین چیزی داره با این تفاوت ک رو دسته سوار نمیشه و جدا کار میکنه!!

    • BOZORG# از این ادمای تو خالی پر سر و صدا حالم ...

      نه حسام جان
      این کیبورد ها از سال های قدیم در دسترس ما بوده . از زمان ps3 تا خود همین ps 4 . یجورایی برا ماها خاطراته :D باز میگن چرا سونی کنفرانس نذاشت

      • Hesam

        بله درسته،البته خبر ندارم 360 هم همچین چیزی داشت یا نه!!!متاسفانه بعضی فنای مایکرو ضرفیتشون خیلی پایینه،تا تو یه بحثی کم میارن شروع میکنن به بی احترامی کردن به طرف مقابل!!بالاخره خصلتشونه دیگه!! کاری نمیشه کرد
        شما هم از من میشنوی این حقایق تلخو کمتر بازگو کن، بزار بحث راه نیفته!اخر این بحثا کم بیارن بهت فحش میدنا!!
        من چند روز نمیخواستم شادیشونو بخاطر کنفرانس اخیر مایکروسافت خراب کنم،اما نمیذارن دیگه!!متوجه ی؟؟نمیذارن!!

        • R3D R4N9ER

          360 هم داشت.

        • BOZORG# از این ادمای تو خالی پر سر و صدا حالم ...

          به جان خودم اصلا منم نمیخواستم چیزی بنویسم . دوست داشتم برای یک بار هم که شده خیلی محترمانه با فن های مایکی برخورد داشته باشیم اما باز اومد یهویی به سونی پرت و پلا گفت
          حتی من چند بار توی e3 کامنت های مثبت برای انحصاری های مایکی گذاشتم اما باز اونا بی احترامی کردن . (اون یه نفر )
          قبلا هم گفتم . ما بیشتر از هر چیزی با کنسولمون خوشیم و انحصاری هاش . بماند که اگر با دید یه تعصبی هم نگاه کنیم باز سونی پرفروش تر و محبوب تره

    • BOZORG# از این ادمای تو خالی پر سر و صدا حالم ...

      نه حسام جان خیلی وقته برا پلی استیشن 4 هم اومده
      اینا برا ما خاطراته برا اونا ارزو :D
      https://www.google.com/search?q=ps4+keyboard+for+controller&newwindow=1&espv=2&biw=1242&bih=615&tbm=isch&imgil=P8eLLsNYpBrSqM%253A%253Bsri03jh0m1-kTM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fwww.reddit.com%25252Fr%25252Fffxiv%25252Fcomments%25252F2kw2u1%25252Fps4_controller_keyboard%25252F&source=iu&pf=m&fir=P8eLLsNYpBrSqM%253A%252Csri03jh0m1-kTM%252C_&usg=__x6Ctu5hn4JGXTwCmtVKs9FGWdFo%3D&ved=0CCYQyjdqFQoTCJ3X84bwkccCFUWSDQodkY0Ckw&ei=a_jBVd31OMWkNpGbipgJ#imgrc=P8eLLsNYpBrSqM%3A&usg=__x6Ctu5hn4JGXTwCmtVKs9FGWdFo%3D

      • R3D R4N9ER

        اطلاعاتت تو حلق يوشيدا،اين نوع كيبورد ها براي اكس باكس از زمان ٣٦٠ با عرضه ي هدست بي سيم تو سال ٢٠٠٩ شروع شد.

        • babar.amin

          اینم لینک . یه سرچ میکردید حداقل قبل منفی دادن.بعد میگن طرفدار های سونی متعصب اندhttps://en.m.wikipedia.org/wiki/PlayStation_3_accessories

        • BOZORG# از این ادمای تو خالی پر سر و صدا حالم ...

          اطلاعاتت تو حلق فیل اسپنسر . اینا از سال 2008 برا سونی تولید شده . حالا شما بدو تا برسی :D

          • سینه چاک!

            http://www.engadget.com/2007/04/09/xbox-360s-qwerty-thumb-keyboard-is-official/

            2007
            حالا شما بدو تا برسی! سینه چاک سونی

          • BOZORG# از این ادمای تو خالی پر سر و صدا حالم ...

            شما خودت دست داری برو سرچ بزن!! من که کورتانا نیستم :D
            نیازی به شو نداریم ما همه چیزی که داشتیم تو e3 نشون دادیم و مایکی هم باخت رو قبول کرد . حالا یه شو برگزار شده دیروز دنیارو بهم زدین . ببین من واقعا نیاز تدارم از پلی استیشن دفاع کنم . همه چیز مشخصه . این شما ها هستین که همیشه دوست دارین خودتونو اثبات کنین

          • R3D R4N9ER

            لینک؟
            من اگر میگفتم 2003 تو میگفتی 2002.
            ایراد نداره بزودی توی پاریس گیم شو کنفرانس خواهید داشت.

مطالب پیشنهادی