ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بنیاد ملی بازی های رایانه ای در گیمزکام 2015 حاضر است

گیمزکام از روز پیش به طور رسمی کار خود را در شهر کلن آلمان آغاز کرد و صدها توسعه دهنده کوچک و بزرگ، در پی نمایش آثار خود پا به این نمایشگاه گذاشتند. برخی در صدد ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۱۵ مرداد ۱۳۹۴  |  ۱۵:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

گیمزکام از روز پیش به طور رسمی کار خود را در شهر کلن آلمان آغاز کرد و صدها توسعه دهنده کوچک و بزرگ، در پی نمایش آثار خود پا به این نمایشگاه گذاشتند.

برخی در صدد فروش و درآمد بیشتر و برخی برای یافتن سرمایه گذاران و ناشرانی بزرگ، نمایشی حیرت انگیز از محصولات خود ارائه می دهند و در این لیست نام بازی سازان ایرانی نیز می درخشد.

کریمی قدوسی، مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای ضمن اعلام حضور این نهاد در بزرگ ترین نمایشگاه عمومی گیم جهان، هدف از مشارکت را برقراری تعامل با ناشران و بازی سازان بزرگ اعلام نمود. گفته شده که در طول این مدت با بسیاری از ناشرین خارجی صحبت شود، بنابراین سفر به آلمان احتمالا بی حاصل نخواهد بود.

علاوه بر ایالات متحده، ژاپن و آلمان که قطب های اصلی برگزار کننده گیمزکام هستند، سازندگان مستقل و غیر مستقل از کشورهایی نظیر، چین، انگلیس، کانادا و ایتالیا نیز در کلن آلمان حاضر اند. تیم بنیاد ملی بازی های رایانه ای تا جمعه 16 مرداد ماه به فعالیت خود در نمایشگاه ادامه می دهد و پس از آن به کشور بازخواهد گشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • مهمان ناخوانده

    هههه وقتی تیتر رو دیدم شوکه شدم.این می تونه مایه پیشرفت باشه ولی نمی شه به این زودی انتظار زیادی ازش داشت.باید این صنعت از انحصار در بیاد و دولت توش دخالت نکنه تا توش بحث رقابت بیاد وسط.اون موقع دیگه این صنعت پیشرفت میکنه و حتی می تونه درامد زایی و شغل به ارمغان بیاره توی کشور.فکر کن یه شرکت ایرانی بیاد با الکترونیک آرتز رقبت کنه.

    • محمد

      چرا نتونه؟ فقط سرمایه میخاد

      • مهمان ناخوانده

        واسه همینم هست که باید از انحصار دولت بیاد بیرون.سرمایه گذاری کلید هر صنعتیه اگه موقعیتش پیش بیاد طراحای ایرانی می تونن عالی ظاهر بشن

  • genius

    حتما رفته تا با گرشاسپ حال 2k رو قبل از عرضه رسمی مافیا3 بگیره و بهش بفهمونه شکستش حتمیه!!!!!

    • Mahdi2014

      مطمئن باشید اگه بازی سازهای ایرانی شرایط براشون فراهم بشه، و در شرایط یکسان با شرکتای مطرح دیگه باشن، خیلی بهتر از 2k و ... کار میکنن.

  • R3D R4N9ER

    اتفاقا خوبه.
    گرشاسپ به عنوان مثال حقش خورده شد.
    ولي تا موقعي كه تو ايران قانون كپي رايت نداشته باشيم همين آش و همين كاسه است.

    • Divan Greedy (아이유)

      حاجی یه سر برو پست قبل / شما با سرفیس پرو 3 همچین مشکلی داری ؟ اگر داری و رفعش کردی راهنماییش بکن

      • R3D R4N9ER

        خوندم اتفاقاً.چنين مشكلي تا حالا براي سرفيس ها گزارش نشده.روي ديوايس هاي ديگه شنيدم كه با يك ويندوز آپديت و آپديت كردن درايور ها درست شده.ولي تو سرفيس تا حالا نشنيدم.بايد يه بار چك آپديت كنه اگر واقعيت داره.
        هر چند داره ترول بازي در مياره و براي بحث درست كردن اينو ميگه.هر چي هم بهش بگي يه چيزي از تو آستينش در مياره ميگه.خيلي جدي نگير.

  • sense

    بوی تغییر میاد!حضور در این نمایشگاه ها میتونه سطح کیفی کار ها رو در اینده بالا ببره و در جذب سرمایه گذاران خارجی هم بسیار با تاثیر باشه.ما جوانان مشتاق و خلاق زیادی داریم که اگه بهشون فرصت داده بشه میتونن کارهای بزرگی کنن.

مطالب پیشنهادی