ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نه OnePlus 3 و نه 2S؛ هیچ کدام از اینها سومین تلفن هوشمند سازنده چینی نخواهد بود

مدیر عامل وان پلاس دیروز و در حالی که تنها کمی بیش از یک هفته از رونمایی دومین نسل تلفن هوشمند پرچمدار وان پلاس می گذشت، اعلام کرد که این سازنده قصد دارد تا پیش ...

سینا گلستانه
سینا گلستانه منتشر شده در ۱۵ مرداد ۱۳۹۴  |  ۰۰:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

مدیر عامل وان پلاس دیروز و در حالی که تنها کمی بیش از یک هفته از رونمایی دومین نسل تلفن هوشمند پرچمدار وان پلاس می گذشت، اعلام کرد که این سازنده قصد دارد تا پیش از پایان سال ۲۰۱۵ میلادی یک تلفن هوشمند دیگر نیز به بازار عرضه کند.

هرچند مدیر عامل وان پلاس به ذکر تنها همین نکته بسنده کرد، اما این شرکت اخیرا در یک جلسه پرسش و پاسخ با کاربران روی سایت ردیت (که AMA یا Ask Me Anything نامیده می شود) اعلام کرده تلفن هوشمند بعدی نه وان پلاس ۳ نام خواهد گرفت و نه وان پلاس ۲ اس.

بر همین اساس می توان گفت محصول بعدی دنباله رو وان پلاس ۲ نبوده و در نتیجه ممکن است شاهد عرضه وان پلاس مینی باشیم که تاکنون تصاویر و شایعاتی نیز از آن به اینترنت راه یافته است.

البته عرضه محصولی که دنباله رو وان پلاس ۲ نباشد به این معنی نیست که سازنده توجهی به نسل بعدی پرچمدار خود ندارد، چرا که بر اساس گزارش های رسیده در حال حاضر سومین وان پلاس نیز در حال طراحی شدن است.

وان پلاس البته در عین حال اعلام کرده عرضه تلفن هوشمند نسل اول خود را نیز تا پیش از به پایان رسیدن سال ۲۰۱۵ متوقف نخواهد کرد، موردی که در نهایت و با عرضه یک تلفن هوشمند دیگر در کنار وان پلاس ۲، باعث خواهد شد وعده این سازنده چینی در مورد عرضه تلفن های هوشمند متنوع تر محقق گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • morteza

    سلام بروبچ بین آی او اس و اندروید به نظرتون کدوم بهتره خودم می خوام آیفون بگیرم ولی راستش میترسم محدودیتاش اذیتم کنه از یه طرف هم خودم اندروید دارم ولی گوشیم واقعا هنگیه البته پایین رده اس حالا به نظرتون برای کسی که اندروید داره خرید آیفون 6 خوبه یا بد؟ ممنون!

    • SAEED DASTMARD

      به نظر اندروید بخری بهتره.
      البته آی او اس رو هم امتحان کن شاید نظرت تغییر کنه.

  • Siamak Gol

    کاش یه چیز متفاوت باشه...
    خسته شدیم از اسمارت فونا...

    • SAEED DASTMARD

      نقد مارکوس براونلی رو از وانپلاس دیدم ظاهر شکیلی داره اگه میخوای بخریش تعلل نکن.

  • علی سعیدی

    تیتر مطالب رو اشتباه زدید
    باید میزدید one plus 3

  • محمد امین

    سلام برای s6 ام اپدیت اومده انگار مشکلات رم و باتری درست شده دیجیاتو یک پوشش بده

    • SAEED DASTMARD

      یه اسکرین شات از قسمت مدیریت رمش بزار ببینم.

      • محمد امین

        این تازه چند تا برنامه بازه

  • R3D R4N9ER

    One Plus 2 +/XL چه طوره؟بگو ميخوام فبلت بدم.

  • H A M E D

    عنوان مشکل داره
    وان پلاس 3

  • سام خط تیره

    کژ احساس میکنه قراره وان پلاس وان در سایز ۵ اینچ عرضه بشه

    • سام خط تیره

      ویرایش چشه ؟ :/

مطالب پیشنهادی