ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دانلود کنید: تصاویر پس زمینه iOS 9 منتشر شدند

همانطور که می دانید، اپل روز پنجشنبه نسخه بتای پنج iOS 9 را در اختیار توسعه دهندگان قرار داد که در آن تصاویر پس زمینه جدیدی قرار گرفته بود. وبسایت 9to5Mac توانسته به این تصاویر ...

امین بیگ‌زاده
امین بیگ‌زاده منتشر شده در ۱۸ مرداد ۱۳۹۴  |  ۱۷:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

همانطور که می دانید، اپل روز پنجشنبه نسخه بتای پنج iOS 9 را در اختیار توسعه دهندگان قرار داد که در آن تصاویر پس زمینه جدیدی قرار گرفته بود.

وبسایت 9to5Mac توانسته به این تصاویر پس زمینه دست پیدا کند و به تازگی آن را برای دانلود در اختیار عموم قرار داده. در ادامه می توانید این تصاویر زیبا را دانلود کنید.

با دیجیاتو همراه باشید. 

ios-9-wallpapers-1

ios-9-wallpapers-2

ios-9-wallpapers-3

ios-9-wallpapers-4

ios-9-wallpapers-5

ios-9-wallpapers-6

ios-9-wallpapers-7

ios-9-wallpapers-8

ios-9-wallpapers-9

ios-9-wallpapers-10

ios-9-wallpapers-11

ios-9-wallpapers-12

ios-9-wallpapers-13

ios-9-wallpapers-14

ios-9-wallpapers-15

ios-9-wallpapers-16

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • وحید

    سلام
    تصویر موج اب رو خودتون اضافه کردید یا واقعا بوده من ندارمش؟

  • sina

    اينارو نوكيا اسكي رفته يا ايفون؟!؟!؟

  • سجاد

    خوبه
    از اندرویدM که پس زمینه هاش قشنگ تر بود

  • ehsa

    این تصویر بال برنده رو از روی نوکیا کبی کردن سیستم عامل سیمبین بل

  • ♥♥♥--من گرافن را دوست دارم---♥♥♥

    داداش پکشون میکردی راحت دانلود کنیم دیگه ...

  • امین

    نوکیا هم از اپل تقلید کرده؟

    • DONYA

      خخخخخخ

  • mm98

    اون دو تا پر آبی و سیاه رو سیمبین داشت.

  • محمدرضا

    قشنگ هستن، ولی من از پس زمینه IOS 8 بیشتر خوشم میاد...

  • BuBo

    خدایی اینا چی بود، اصلا از Art ـی که قبلا از اپل سراغ داشتم بعیده به شدت.
    یکی مونده به آخری که افتضاحه، انگار تو شب با فلش عکس گرفته شده، آقا رسمیه اینا؟ من که شک دارم رسمی باشه.

  • Behzad

    يك انقلاب رو در والپيپر شاهد هستيم!بينظيره؛))

    • مهمان ناخوانده

      انقلاب درwallpaper؟؟؟؟اینو دیگه کجای دلم بذارم؟؟؟؟؟حالامیگم شما متعصب اپلی میگی نه اپل کیفیتش عالیه واسه اون شما می سوزین...مم دیگه حرفی ندارم

      • حسین

        داره شوخی میکنه اسگل

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی