ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت و تاریخ عرضه فبلت گلکسی اس 6 اج پلاس منتشر شد

چندی پیش سامسونگ به صورت رسمی فبلت گلکسی اس 6 اج پلاس را رونمایی کرد و از این طریق جای پایش در بازار تلفن های هوشمند دارای نمایشگرهای بزرگ تر از 5 اینچ را محکم تر نمود. آن دسته ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۲۲ مرداد ۱۳۹۴  |  ۲۱:۰۸

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

چندی پیش سامسونگ به صورت رسمی فبلت گلکسی اس 6 اج پلاس را رونمایی کرد و از این طریق جای پایش در بازار تلفن های هوشمند دارای نمایشگرهای بزرگ تر از 5 اینچ را محکم تر نمود.

آن دسته از کاربرانی که نمایشگر خاص گلکسی اس 6 اج با دو لبه خمیده اش را دوست دارند و در عین حال از کار کردن با صفحه نمایش های کوچک تر از 5.5 اینچ هم لذت نمی برند قطعا از معرفی کهکشانی جدید سامسونگ خوشحال شده اند.

این محصول همانطور که احتمالا در خبرها خوانده اید دارای یک نمایشگر 5.7 اینچی Super AMOLED است و دو لبه خمیده را در کناره هایش دارد که امکان دسترسی سریع کاربر به اپلیکیشن های پر استفاده و لیست تماس ها را در هر صفحه ای فراهم می کند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

لبه ای که با نام «لبه اپلیکیشن ها» از آن یاد می شود امکانی را برای کاربر فراهم می آورد که صرفا با سوایپ کردن آن (یا همان کشیدن انگشت روی بخش خمیده) به اپلیکیشن های پرکاربرد خود دسترسی پیدا کند و لبه دیگر هم که «لبه افراد» یا "People edge" خوانده می شود سهولت برقراری تماس های صوتی و متنی را با مخاطبان اصلی دارنده موبایل به ارمغان می آورد.

اما حتما می خواهید بدانید که برای استفاده از این چنین قابلیت هایی چه اندازه باید پول پرداخت کنید؟ گلکسی اس 6 اچ پلاس در ایالات متحده آمریکا در قالب دو رنگ طلایی و مشکلی و توسط اپراتورهای AT&T، اسپرینت، ورایزن و U.S. Cellular و همچنین وبسایت های شناخته شده ای چون آمازون ارائه می گردد.

این اپراتورها فبلت مورد بحث را با قیمت پایه 300 دلار و با یک قرارداد دو ساله عرضه خواهند کرد، در حالی که نوع بدون قرار داد این محصول دست کم 800 دلار قیمت خواهد داشت.

در اروپا دریافت پیش سفارش این محصول از تاریخ 30 مرداد ماه و با قیمت پایه 900 یورور آغاز می شود و آن دسته از کاربرانی که دوست دارند از نزدیک نگاهی به طراحی و امکانات این فبلت داشته باشند می توانند از فردا آن را در فروشگاه های آمریکا ببینند.

به طور دقیق تر نوع 32 گیگابایتی همراه با قرارداد این محصول 299.99 دلار و نوع بدون قرار داد آن 815 دلار قیمت دارد درحالی که مدل 64 گیگابایتی همراه با قراردادش 399.99 دلار و نوع بدون قراردادش هم 915 دلار آب می خورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • پارسا

    منظور از قردادی چیه؟

  • administrator

    هنوزم همونه سامسونگهمیشه یه چیزی کم میزاره

    اینم زجری شده واسه کاربراش

    خب بگو مادون قرمزو چرا برداشتی ؟

    • HasanHoseinPoor

      مادون قرمز و برداشته؟ :o
      پس همون نوت ۴ بهتره ^_^

      • پویا

        بابا بندگان خدا
        مگه مادون قرمز بدرد میخورد؟
        سامی الکی کاری نمیکنه؟

  • محمد

    من فبلت بازم...و میدونم توی فبلت باتری و درگاه حافظه خیلی مهمه...
    منتظر نوت 5 و باتری 4100 و ..بودم اما انگار نوت 4 بهتره تو این زمنیه
    تحولش کجا بود اخه اه ...
    سامان جلیلی عزیز میگه:
    تکراره ...مسیر من رو ریتم تکراره....

  • Positron5

    هر شرکت دیگه ای با این قیمت داده بود ورشکست شده بود .
    برادر به یاد کشور دوست و برادر ونزوئلا هم باش :)
    شنیدم ۱۱۰۰ قیمت آیفون میدن .
    چقدر کشورهای دوست و برادر ما خوبن

    • Shahriar

      اگه اینطوری باشه فکر کنم یه نوت 5 توی ونزوئلا با یه انسان مبادله میشه. :|

  • HasanHoseinPoor

    دوستان اگه گلکسی نوت ۴ بگیرم اشتباه کردم؟ باتری قابل تعویض و کارت حافظه خیلی دوست دارم
    نمیدونم فعلا وایستادم نوت ۵ بیاد ببینم قیمتش چطوره
    ولی میترسم اگه یبار صبر کنم و اخر اونی که میخواد نشه بعد برم سمت نوت ۴ تو بازار مدل ۴جی اون موجودی نداشته باشه ‎:(‎

    • Shahriar

      اگه بدنه شیشه ای و فلزی واست مهم نیس note 4 عالیه.هنوزم جزء بهترین فبلتاس

  • Shahriar

    چه خبره!!!!!اینا چه قیمتاییه که واسه این فبلتا گذاشتن!!! نوت 5 800 یورو!!!!مگه جنگه؟!؟!؟!؟!؟

    • Chapdast

      عزیز اون فورمولی که میگی باید ضرب کرد تو ایران جواب نمیده و کلا برای ایران نیست.
      قیمت تو ایران در ابتدای عرضه بسیار زیاد و بعد از مدتی زیر قیمت جهانی میشه.
      مثل اس 6 که تو ایران خیلی ارزونتر از بقیه جاهاست.
      البته این برای شرکتایی مثه سامسونگ و الجیه که نمایندگی دارن و قیمت بر حسب توان خرید مردم تنظیم میکنن بحث آیفون جداست.
      من نه با دیدن اون قیمت ارزون شیایومی خوشهال شدم نه با این ناراحت.

      • Shahriar

        حرف شما درست ولی خب چقدر میخواد بیاد پایین ؟حداکثر بشه که از 3 برسه به 2400 که بازم زیاده البته بعد از 5 6 ماه

    • محمد

      ایراد نبود بگیری به قیمت گیر دادی؟
      ایفون الان قیمتش خیلی خوبه؟؟؟؟
      خسته نباشی ترول عزیز

      • Shahriar

        من خیلی وقته دارم خبرای این سایتو میخونم تا حالا یه بارم ترول بازی در نیاوردم،ولی دوست گرامی شما 800 یورو رو ضرب در 3750 کن ببین چقدر میشه،در ضمن من از آیفون چیزی ننوشتم که داری میگی "قیمت آیفون خیلی خوبه؟"

مطالب پیشنهادی