ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مایکروسافت اروپا: سونی در این منطقه عالی عمل کرده است

وقتی در مورد اروپا صحبت می کنیم، شک نکنید که توپ در زمین سونی است و مایکروسافت به سختی از رقابت سنگین در این ناحیه سهم محدودی به دست آورده است. مسئله اینجاست که حتی Graeme ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۲۸ مرداد ۱۳۹۴  |  ۰۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

وقتی در مورد اروپا صحبت می کنیم، شک نکنید که توپ در زمین سونی است و مایکروسافت به سختی از رقابت سنگین در این ناحیه سهم محدودی به دست آورده است. مسئله اینجاست که حتی Graeme Boyd، مدیر بازاریابی اجتماعی ناحیه اروپا نیز کاملا به این مسئله واقف است اما آن ها در تلاش اند تا محبوبیت بیشتری در این قاره پیدا کنند.

بوید در گفتگوی صوتی با The Inner Circle، اعتراف کرد که شیوه رونمایی از اکس باکس وان در ابتدای کار اصلا جالب نبود و مسائلی که در پی آن به وجود آمد، نگاه مردم اروپا به کنسول را تحت تاثیر قرار داد. هنوز هم حتی مردم فکر می کنند اکس باکس وان بدون اینترنت کار نمی کند یا بازی های دست دوم را اجرا نخواهد کرد، در حالی که ویژگی های منفور ذکر شده حتی پیش از عرضه کنسول به بازار منتفی شدند.

وی معتقد است حالا که به صحبت طرفداران گوش داده اند و مسیری را انتخاب کرده اند تا با خواسته آن ها همخوانی داشته باشد، امیدوارند بتوانند پیشرفت خوبی در اروپا حاصل کنند. وی همانند فیل اسپنسر به صف بازی های پیش رو می بالد و می گوید در حال حاضر مایکروسافت بازی های بسیار فوق العاده ای برای انتهای سال آماده کرده که تنها می توانید آن را روی اکس باکس وان بازی کنید.

پس از اعلام خبر شوکه کننده مالکیت 70 الی 90 درصدی سونی بر بازار اروپا، مایکروسافت دست به کار شد و با ارائه طرح های متنوع، اطلاع رسانی بیشتر و نمایش های جذاب تر در خاک اروپا، سعی در جذب کاربران نمود. بوید می گوید موفقیت در اروپا یک شبه ممکن نخواهد بود اما پیشرفت مایکروسافت در این ناحیه به مرور زمان ایجاد خواهد شد. بوید در انتها، باز هم با منشی دوستانه، کار سونی در اروپا را عالی خطاب کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (48 مورد)
  • BOZORG# حالم از خودم بهم میخوره دارم بهش دروغ میگم

    خلاصه اینکه پلی استیشن ضعیف و نا کارامد خیلی خیلی خیلی بیشتر از ایکس باکس توان مند فروخته !!!!
    حالا چرا؟ بهتره دلیلش رو از فن های متعصب مایکروسافت بپرسیم :)) که ارزوی فروش سونی رو دارن

  • سجاد

    دوستان ویندوز 10نسخه اینترپرایزرا روی لب تاپ n5010نصب کردم ولی شده مث اینکه فیلم با سرعت آهسته اجرا کنی خیلی کنده سازگاره با لب تاپ من ویندوز10

  • sajjad

    هنوز هم حتی مردم فکر می کنند اکس باکس وان بدون اینترنت کار نمی کند یا بازی های دست دوم را اجرا نخواهد کرد، در حالی که ویژگی های منفور ذکر شده حتی پیش از عرضه کنسول به بازار منتفی شدند.
    خخخخخخ بعد از خوندن این خبر کلی خندیدم...اروپایی ها اینقد هم از تکنولوزی دور نیستن که خبر اجرای دیسک دست دوم و اجرایی شدن افلاین بازی کردن رو روی x1نشنیده باشن...راست و حسینی بیا و بگو کیفیت و انحصاری های ps4ازx1بهتره و قال قضیه رو بکن ...

  • مهمان ناخوانده

    بابا چی میگی m5از این خیلی سرتره...دیدم جمع سونی ها جمعه گفتم بهشون خسته نباشید بگم

  • Hesam

    دیوان
    even Sony's Remote Play feature and PS Now offer more consistent results. It works but it just doesn't work as well as we'd like.
    میشه اینو ترجمه کنی؟؟
    انقدر میگی محدود برای تو و امسال تو ک محدودیت نداره،برا من محدودیت داره ک استریم ویندوز ده هم همین محدودیتو داره!!

    • R3D

      تو پست آنچارتد هم گفتم.
      میشه ربط PS Now رو به این بگی؟PS Now اولا که بیشتر تمرکزش روی بازی های نسل های قبله و اینکه بشه روی دیوایس های مختلف بازی هاش رو استریم کرد.ولی استریم اکس باکس وان فقط استریم بازی ها از روی کنسول روی ویندوزه نه چیزی شبیه PS Now.
      برای استفاده از PS Now باید حق اشتراک بدین.ولی استریم ویندوز ۱۰ مجانیه.خودمم امتحانش کردم و بدک نبود ولی جای کار داره.
      من واقعا ربطشو نمی فهمم دو مقوله جدان.

      • Hesam

        افرین هیچ ربطی داره منم ده بار گفتم ماهیتشون جداست هبچ ربطی ندارن ولی بازم با هم مقایسه میشن!!

    • Divan Greedy (아이유)

      محدودیت یعنی سخت افزار / این لیست رو داشته باش
      https://www.playstation.com/en-us/explore/psnow/devices/
      بعد مقایسه کن با صد ها تولید کننده کامپیوتر و لپ تاپ و تبلت که هزاران هزار از این محصولاتو می فروشن ، طرف فقط باید تبلت و ... به ویندوز 10 ارتقا بده که اونم مجانی هستش / محدودیت دیگه اش مربوط به لیست بازی هاشه ، با استریم ایکس باکس این محدودیت رو نداری و می تونی هر بازی رو استریم کنی / منبعش همون سایتیه که گذاشتی ؟؟ می دونی سایت های review کننده دیگه ای هم هست؟

      • Hesam

        جالبه میگی میلیون pc موجود تو بازار از اون طرف نمیگی ک کلا 13.5 میلیون xbox one فروخته شده پس محدود میشه به 13.5 میلیون دستگاه از اون طرف ps now رو 25 میلیون ps4,نود میلیون ps3و تعداد خیلی عظیمی تلوزیون سامسونگ و سونی قابل اجراست!!!
        اونوقت کدوم اینا محدود ترن!؟؟؟؟؟

    • Hesam

      بعدشم یه جا گفتی افت فریم بهتره از محدودیت!! این دیگه تهش بود!!افت فریم گند میزنه به تجربه ی بازی!!هر چقدر هم ک کیفیت بالا باشه افت فریم تجربه رو خراب میکنه
      این حرفو جای دیگه نزنا بهت میخندن!!!

      • Divan Greedy (아이유)

        این لینک رو هم بخون / با یه مقدار تنظیم دستی تجربه استفاده ازش خیلی بهتر می شه ، این مطلب رو خیلی از سایت ها گذاشتن و ماله چند روز پیشه ، شاید با همین اپدیت امروز اینجوری شده باشه و بدون نیاز به تنظیم دستی
        http://www.theverge.com/2015/8/13/9148963/windows-10-xbox-game-streaming-very-high-quality-setting

        • Hesam

          مرسی واقعا!!کلا مقاله ی eurogamer رو نخوندی پس؟؟
          اون تنظیمات دستیو یکی از کاربران redit مشف کرد و اینا هم استفاده کردن بعدش مقالرو نوشتن!!

        • تایسون

          ما که رفتیم بخوابیم. ایشالا خیر این سرویسو ببینی و به پای هم پیر بشید. هرچند ما آخرش نفمیدیم چه نیاز ضروری بهش هست و منفعتش چیه این بنده خدا حسام زبونش مو درآورد والا چقد بگه دیگه. مام از رو رفتیم! شب خوش

          • Divan Greedy (아이유)

            خواب های رنگارنگ ببینی ، یه مقدار زبان انگلیسی رو هم تقویت کن چون ایون لینکی که بهت دادم قشنگ توضیح می داد / منم برم استریم کنم Arkham knight روی لپتاپم

      • Divan Greedy (아이유)

        استاد وقتی اینترنت بالا نداشته باشی یعنی اصلن نمی تونی از اون سرویس استفاده کنی ، وقتی افت فریم داشته باشی می تونی بازی کنی و ممکنه یه مقدار تجربه ات بد باشه ، حالا به کی باید خندید ؟ صبر کن بررسی های بقیه وبسایت ها رو بیارم و ببینیم بقیه چی گفتن

  • R3D

    من هنوز تو مف اينم كه چرا Gears of War فروشش تو آلمان ممنوعه؟ميگن يكي از دلايلي هم كه تو گيمزكام نشونش ندادن همين ممنوعيتش بود.
    حالا ولفنشتاين ممنوعيتش يه چيزي ولي گيرز چي؟

    • تایسون

      پوستشون نازکه آلمانیا

  • تایسون

    بازار آمریکا چطوره؟ آماری فعلا در دست نیست؟ به خاک و خون کشیدن ایکس باکس تو مملکت خودش لذت بخش تره

    • R3D

      پس خوش به حال فن هاي اپل،موبايل هاي سوني رو تو ژاپن به خاك و خون كشيدن.
      آخه اين چه حرفيه؟

      • تایسون

        بهتره نیست از ماکروسافت فعلا مایه بزاری؟ سر وقت اپل هم میرسیم

    • Divan Greedy (아이유)

      خخخخخخ با جناب تایسون اشنا بشید ، کسی که می گه تعصبی ندارم

      • تایسون

        آقای دیوان گریدی.. یادته چقد سر همین آمار بحث میکردی و میگفتی مدیر سونی بیخود از خودش آمار داده؟ تو فکر کردی داره خیالاتشو میاره رو کاغذ؟ البته واسه ما اینا مهم نیست، پلی4 هیچی هم نفروشه نزد همه غوله، بی برو برگرد. اما مساله اینجاست که رقیبی هم اطراف خودش نمیبینه که حداقل دلمون خوش باشه

        • Divan Greedy (아이유)

          از تو متعصب تر باور کن ندیدم ، مدیر عاملای سونی و مایکروسافت و دست در انکارهاشون به هم احترام می زارن و می گن رقابت سختی و تو می گی ..... من گفتم بهتره از یه منبع معتبر تر مطلب بزارن نه از مصاحبه / در ضمن همچنان منتظر درصد کنسول ها داخل هر شهر هستم ؟ جوجه رو اخر پاییز می شمارن همون طور که توی سال ۲۰۰۱ این صنعت رو شروع کرد و خیلی ها بهش امیدی نداشتن اون موقع هم گفتیم جوجه رو اخرپاییز می شمارن ، هنوز به نسخه اسلیم و ... هم نرسیدیم راه زیادی برای پیروزی دارید

          • Ghost

            خیلی ببخشید دیوان جان , ولی حاظرم به یقین بگم که اصلا XBoxOne ندیدی و فقط یه چیزی خوندی . بازم میگم ببخشید .

          • ali.n

            امیدوارم ناراحت نشید ولی خب اگه بحث های خودتون رو بخونید میبینید بچگانه هست ،اولش منطقی شروع میشه ،بعد میرسید به امار فلان خرده فروش و بدبختی بخش موبایل و...اخرم چهارتا توهین نثار هم میکنید ...از نصیحت کردن خوشم نمیاد ،فقط میگم که این حرفهاتون سودی نداره ،خودم قبلاً این راهو رفتم ،بجایی و چیزی نرسیدم و فهمیدم بهتره منصف بود و یکجانبه دنیا رو ندید

          • Divan Greedy (아이유)

            Ali.n / فقط یه بحث ساده است / نسل بعد ؟؟ نه عزیز تازه اولای این نسل هستیم ، هنوز نسخه اسلیم و ... وارد نشده / این تابستون هم تازه داره شروع می شه ، هنوز خیلی خیلی
            زوده که این نسل رو تموم شده بدونیم

          • ali.n

            بحثتون باحاله ،خسته نشدید ،چیزایی رو که بدیهیه تو سر هم میزنید ،،،هر دو بازیهای خوب دارن و این دوره سونی حرفه ای و با استراتژی عمل کرد و بازار رو گرفت ،شاید نسل بعد مغلوب مطلق باشه ،حالا بگذریم که یکیتون سونی رو مفلوک و بیچاره میبینه یکیتونم مایکروسافت رو نابودشده و سونی رو سامورایی میبینه ،،،،هیچکدومتونم فن و متعصب نیستید اصلاً....درک کنید چیزایی رو که میپسندید و دوست دارید خوب مطلق نیستند

    • Hesam

      چرا خبر هست
      ماه قبل 44 درصد ایکس باکس رشد داشت.... اما....بازم عقب تر بود از ps4!!ببین چقدر ps4 رشد داشته دیگه!! :-D

      • Divan Greedy (아이유)

        انشالله بقیه بخش های سونی هم اینقدر رشد داشته باشن

        • BOZORG# حالم از خودم بهم میخوره دارم بهش دروغ میگم

          بهتر نیست یکم نگران بخش موبایل مایکی باشی؟ با ضرر 8 میلیارد دلاریش . خودشونم اعتراف کردن که خرید بخش موبایل از نوکیا به کل غلط بوده . انشالله در اینده رشد داشته باشه . ایکس باکس که ترکید

        • تایسون

          سونی همه بخشاش بجز موبایل شاخ هستن و سود ده..همین موبایل هم نیاز به استراتژی و مدیریت داره وگرنه راحت میتونه جز 3 برند بالانشین لیست فروش جهانی باشه.

          • Divan Greedy (아이유)

            کامنت های خودتو بخون بعد متوجه می شی خردسال کیه و کی نیست /

          • Divan Greedy (아이유)

            بر طبق گفته های خود سونی الان استراتژیشون روی تولید دوربین برای اپل و پلی استیشن و سونی پیکچرز هست ، نمی دونم شاید شما نفوذی باشه و بهتر استراتژی سونی رو بدونی/ ۳ برند بالا ؟؟؟؟؟ امیدوارم

          • تایسون

            یعنی استاد ردیف کردن کلماتی که از توش یه دفاعیه واسه خودت بسازی.... اصلا خوندی ببینی دقیقا سونی چی گفته؟؟؟ یعنی من بعضی وقتها نمیدونم دارم با یه انسان بالغ بحث میکنم یا یه آدم خردسال...

        • Hesam

          به امید خدا
          رکود برای همه شرکتا هست تو یه بازه زمانی خاصی!به نظر من هم چیز نگران کننده ای نیست ایشالا درست میشه،شما هم نگران نباش!
          از فصل بعد هم ک سونی پیکچرز دوباره به سوددهی برگرده اصلا ضرر بخش موبایل به چشم نمیاد!

  • Divan Greedy (아이유)

    این مطلب رو الان ده باره گذاشتید یه بار از زبون فیل اسپنسر ، یه بار از زبون سونی الانم این / بهتر نیست اخبار دیگه ایکس باکس و مایکروسافت رو پوشش بدید ؟؟ مثل اپدیت جدید برنامه ایکس باکس داخل ویندوز 10 و یا پشتیبانی از 1080 و 60 فریم داخل استریم بازی ها و یا اومدن اپدیت جدید برای ویندوز اینسایدرها و ....

    • Hesam

      راست میگه دیگه!!همش اینو میگید!
      مثلا این خبر رو پوشش بدید ممنون میشم:http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-vs-xbox-one-streaming-on-windows-10

      • Divan Greedy (아이유)

        بدون اینکه تستش کرده باشیم ؟؟؟؟ دیگه چی ؟؟؟ استاد قبل از اومدن ویندوز 10 نسخه بتا این سرویس برای بتا تسترهای ایکس باکس منتشر شد درست بعد از کنفرانس E3 و مردم عادی خیلی راحت می تونستن تستش کنن و در ضمن review های خیلی خوبی هم گرفت / در ضمن من با توجه به صحبت های شما متوجه شدم انگار سونی معنی اپدیت رو نمی دونه، چون به نظرت وقتی سرویسی عرضه شد نباید اپدیت بگیره

        • Hesam

          خوبه فارسی نوشتم به جز تو!!فارسی هم بلد نیستی فک کنم
          ماشالا همه اونایی ک تو این سایتن تستر هستن دیگه؟؟بعدشم چند حا به وضوح اشاره شده ک ps now خیلی از این سرویس سر تر با این ک ماهیتشون کلا جداست
          میشه به من نشون بدی ک کجا گفتن مشکل لگ و افت فریم با این اپدیت حل شد؟؟به جز کیفیت ک مشکل داشت افت فریم کم مشکلیه؟؟؟؟

          • Divan Greedy (아이유)

            شما یدونه از اون سایت ها رو که گفته از Ps now سر تره رو بیار ما هم بخونیم ، افت فریم بهتره تا سرویس محدود باشه و به اینترنت بالا نیاز داشته باشه

        • تایسون

          آقا دقیقا منفعت این سرویس چیه؟ میشه لیست کنی؟

          • Divan Greedy (아이유)

            وبسایت رسمی ، اگر learn more رو بزنی توضیحات بیشتری داده
            http://www.xbox.com/en-US/windows-10

      • Divan Greedy (아이유)

        این مطلب امروز قدیمی شد ، همون طور که نوشتم کمی پیش اپدیت جدیدی اومده و رزولیشن 1080 و 60 فریم رو اضافه کردن/ بعد جرا اینو پوشش بدن ، اینو دوست داری بخونی برو سایت همسایه / بزار از ign و جای دیگه ای بررسیش کنن یا خودشون

        • Hesam

          با کیفیتای خیلی پایین تر از این حرفا لگ داشته تصویر، ببین دیگه با این چی میشه!!کلا فریز میشه تصویر!!
          باشه کلا صبر میکنیم تا یکی تو بررسیش ازش تعریف کنه اونو پوشش بدن!!

          • R3D

            PS Now که کلا قضیش فرق داره و بالا تر توضیح دادم.
            در مورد استریم روی ویتا هم میتونی یک سر بری بازی سنتر و نقد و بررسی پلی استیشن 4 رو از Triangle بخونی.اون استریم CoD Ghost رو روی ویتا امتحان کرده.امیدوارم بعد دیدن اون بررسی روت بشه اینجا برگردی.

          • Divan Greedy (아이유)

            خخخخخخخخخخخخخخ خدایی نابودم کردی با این حرف ، یعنی الان اومدی سیستمی به گسترده ای استریم ویندوز ۱۰ رو با چیزی مثل Ps now مقایسه کردی که خیلی خیلی محدود تره ؟؟؟ مشکلاتش به اندلزه Ps now نیست ، سرویسی که به اینترنت بالا نیاز داره و داخل ایران نتیجه خوبی نداره با کلی محدودیت

          • Hesam

            من قبل اینکه تو اینو بگی زیر پست انچارتد تو بحثم با تایسون بهش اشاره کردم پس فکر نکن بی خبر این حرفو زدم
            بعدشم کل حرف من اینه:یه سیستمی ک انقدر مشکلات داره و تازه اول راهشه اصلا نباید با ps now و استریم رو ps vita مقایسه بشه!!ک البته تو و دوستان دیگه مقایسه میکردین و حتی برتر هم میدونستن این سرویسو نسبت به دوتای دیگه!!حتی بدون اینکه تستش کرده باشین(به جز تو و یه نفر دیگه اونم شاید).

          • Divan Greedy (아이유)

            خخخخ معنی اپدیت رو می دونی ؟؟ در ضمن داخل اون مقاله گفته شده بود که کیفیت خیلی خوبی مثل کنسول ارایه نمی ده که با این اپدیت حل شده اما سایت های ایرانی هم اینو تایید کردن که با اینترنت ایران به خوبی کار می کنه / در ضمن تعداد دستگاه هایی وصل می شن کجا و بقیه رقبا کجا / منتظر من نباش ، برو داخل سایت های دیگه یا همین که گذاشتب احتمالن اپدیت می کنه مقاله رو

مطالب پیشنهادی