ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت در ۲۷ مهر ماه، موبایل های پرچمدارش را معرفی خواهد کرد [شایعه]

مشتاقان پلتفرم ویندوز فون مدت هاست که در انتظار معرفی و حضور یک پرچمدار هستند و گویا این انتظار قرار است به زودی پایان یابد. بر اساس گزارش جدیدی، عنوان شده که مایکروسافت در تاریخ ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۲ شهریور ۱۳۹۴  |  ۱۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

مشتاقان پلتفرم ویندوز فون مدت هاست که در انتظار معرفی و حضور یک پرچمدار هستند و گویا این انتظار قرار است به زودی پایان یابد.

بر اساس گزارش جدیدی، عنوان شده که مایکروسافت در تاریخ ۱۹ اکتبر - ۲۷ مهر ماه از موبایل های ویندوزی پرچمدار خود در شهر نیویورک رونمایی به عمل خواهد آورد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

این دو موبایل به احتمال بسیار زیاد لومیا ۹۴۰ و ۹۴۰ XL نام خواهند داشت و گفته شده در کنار آنها، می توانیم شاهد معرفی سرفس پرو ۴ باشیم؛ تبلتی که می تواند دنباله ای برای محصول هیبریدی و موفق مایکروسافت باشد.

از سوی دیگر خبر رسیده در این رویداد که در ۲۷ مهر ماه برگزار خواهد شد، شاهد پرده برداری از نسل دوم دستبند سلامتی مایکروسافت با نام Microsoft Band 2 نیز خواهیم بود.

البته در مورد نام موبایل های جدید سری لومیا اختلاف نظرهایی وجود دارد؛ برخی باور دارند که این شرکت به سراغ استفاده از کد ۹۴۰ خواهد رفت در حالی که دیگران معتقدند لومیاهای جدید با کد ۹۵۰ به بازار می رسند.

در هر صورت، اکنون برآورد می شود که نمونه XL از یک نمایشگر ۵.۷ اینچ به همراه رزولوشن 2K و همچنین چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ برخوردار باشد. از سوی دیگر پردازنده گرافیکی نیز Adreno 430 بوده و می توان انتظار حضور ۳ گیگابایت رم به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی را نیز در موبایل مورد نظر داشت.

دوربین اصلی مجهز به لنز PureView و سنسوری ۲۰ مگاپیکسلی خواهد بود در حالی که دوربین قرار گرفته شده در جلوی دستگاه می تواند تصاویری با کیفیت ۵ مگاپیکسل را برایتان ثبت کند. چنین گفته می شود که این موبایل همچنین از یک پورت USB-C برخوردار بوده و همچنین مجهز به اسکنر عنبیه چشم شده که البته این مورد اندکی دور از انتظار است.

از طرف دیگر، نمونه کوچک تر که احتمالا با نام لومیا ۹۴۰ عرضه خواهد شد نیز به نمایشگری ۵.۲ اینچ، چیپست اسنپدراگون ۸۰۸ و پردازنده گرافیکی Adreno 418 مجهز خواهد شد. گفته شده که سایر مشخصات مشابه با نمونه XL خواهند بود.

در نهایت انتظار می رود که مایکروسافت تبلت سرفس پرو ۴ را نیز به آخرین نسل از پردازنده های اینتل موسوم به «اسکای لیک» مجهز نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • Daniel

    خیلی منتظر این کنفرانسم
    چند روز پیش شایعه شده بود که سرفیس پرو 4، بند 2، لومیا 940 و 940 ایکس ال و یه تسخه جدید از ایکس باکس وان میاد
    ایکس باکس جدید قراره اندازش یک سوم ایکس باکس وان فعلی باشه، درایو نوری نداره اما احتمالا یه بلوری ریدر اکسترنال روش هست
    قیمتش هم ارزون تره
    حدس میزنم وقتی ویندوز 10 برای ایکس باکس بیاد(ماه نوامبر)، ایکس باکس کپی خور بشه
    اون موقعس که فروشش توی چین و روسیه میرنه بالا

  • BuBo

    حس میکنم مایکی خیلی کُند داره عمل میکنه، نوکیا رو خرید که نخواد از base شروع به تولید گوشی کنه ولی انقدر دیر عمل میکنه که انگار تازه داره دست به چنین کاری میزنه.
    بابا تکون بخور تو این دنیای تکنولوژی یه روز هم یه روزه.

    • ali9zafar

      این ربطی به گوشی دادنش نداره بنظرم
      بنظر باید ایراد رو به تیم توسعه ویندوز 10 موبایل بگیریم بیشتر که زودتر آمادش نتونستن بکنن که یه پرچمدار زودتر بیاد بیرون

  • دانی

    زود جواب بدین لطفا من میخوام ویندور 10 رو نصب کنم ولی موقع نصب رو 39 درصد گیر میکنه

  • iron eater

    اینقدر به مستکین تیکه میندازید خوب نیست

    • Karen_Mahdavi

      نکنه خودت اقای مستکین هستی ناقلا اومدی بگی تیکه نندارین

  • Mo30

    خیلی دوس دارم ببینم ویندوز 10 روی گوشی چه جوری درمیاد :-)
    مشتاق دیدار مایکروسافت جدید!

  • مهربان

    آقای مستکین خیلی فعال شدینااااااااااا :-)

    کسی چیزی بهتون گفته؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!! :)

    • مهربان

      من هر وقت امتحان داشته باشم فعال میشم!!!!!!

      صب که ساخنمان دادرو گند زدم!!!

      3 ساعت دیگه هم امتحان ریاضی دارم!!!


      نشستم هی F5 میزنم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      ^_^

      • Daniel

        من همه ی ریاضی هارو پاس کردم
        ساختمان داده رو هم ترم 2(درست نوشتم 2) پاس کردم
        فقط این مدار منطقی(سخت افزار) اذیت میکرد که اونم شدم
        _________________________________________________
        برات آرزوی موفقیت میکنم

مطالب پیشنهادی